Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@06:16:21 GMT

در تایید حضور خانم‌ها در ورزشگاه‌ها سخن گفتم

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۵۹۰۴

در تایید حضور خانم‌ها در ورزشگاه‌ها سخن گفتم

رئیس دفتر رئیس جمهوری با بیان اینکه «در تایید حضور خانم‌ها در ورزشگاه‌ها سخن گفتم» تاکید کرد: امیدوارم با حسن مدیریت مسئولان و لیدرها و سایر تماشاگران حاضر در ورزشگاه‌ها، این امکان برای بازی‌های باشگاهی نیز فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور با انتشار فیلم بخشی از گفت‌وگوی خود با خبرنگاران دولت در حاشیه جلسه روز گذشته هیئت وزیران در اینستاگرام نوشت:

 

«دیروز در حیاط دولت در تایید حضور خانم‌ها در ورزشگاه‌ها سخن گفتم؛ حتی در آن قسمت که عنوان کردم در شرایط فعلی به دلیل وجود فحاشی در استادیوم‌ها این حضور را به مصلحت نمی‌دانم، بلافاصله از تمهید وزارت ورزش و جوانان برای تغییر شرایط سخن گفتم و تاکید کردم که دولت وزیر ورزش را مامور کرده تا همین شرایط را نیز مدیریت کند تا خانم‌های محترمه علاقه‌مند به حضور در ورزشگاه‌ها بتوانند در شرایطی مناسب، مسابقات را در استادیوم تماشا کنند؛ لذا عمده اظهارات، ایجابی و در راستای تحقق این مطالبه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با توجه به اینکه برای بازی‌های ملی زیرساخت‌های لازم فراهم شده، امیدوارم با حسن مدیریت مسئولان و لیدرها و سایر تماشاگران حاضر در ورزشگاه‌ها، این امکان برای بازی‌های باشگاهی نیز فراهم شود.»/

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: عزاداری محرم ماه محرم تاسوعای حسینی عاشورای حسینی محرم مسجد عاشورا شیرخوارگان حسینی عزاداری امام حسین ع محمود واعظی استادیوم واعظی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۵۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی پرسپولیس-نساجی، بدون حضور بانوان!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر ک هم برای قهرمانی و هم برای بقا اهمیت زیادی دارد، نساجی در ورزشگاه وطنی میزبان پرسپولیس است.

در این بازی با تصمیم شورای تامین استان مازندران، بلیت فروشی برای بانوان انجام نخواهد شد.

این تصمیم باتوجه به این موضوع گرفته شده که درب ورودی که در هفته‌های گذشته برای حضور بانوان در نظر گرفته شده بود، در این هفته محل ورود تماشاگران تیم میهمان است و به همین منظور این ورزشگاه در این بازی مهم پذیرای بانوان نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • فیلمی شوکه‌کننده از حضور بدل صدام حسین در ورزشگاه آزادی! + ویدئو
  • شیدا یوسفی بازیگر «زودیاک»: دوستداران قصه‌های واقعی رئالیتی‌شوها را می‌بینند
  • شیدا یوسفی بازیگر «زودیاک»: دوستداران قصه‌های واقعی رئالیتی‌شو ها را می‌بینند
  • افشاگری رشیدی کوچی: افرادی محکومیت قطعی داشتند، اما به دلیل نزدیکی شان به دولت در مجلس آینده حضور دارند / می‌خواهند ریاست را هم به جریان پایداری نزدیک کنند
  • حضور بانوان در دیدار پرسپولیس ممنوع شد!
  • بازی پرسپولیس-نساجی، بدون حضور بانوان!
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • زیر ساختهای استان کرمان اماده برگزاری مسابقات بین‌المللی
  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال