Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-04@07:11:06 GMT

نیم ‌بها شدن بلیت سینماها همزمان با روز سینما

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۵۹۸۲

نیم ‌بها شدن بلیت سینماها همزمان با روز سینما

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، علی سرتیپی با اشاره به آخرین جلسه این شورا گفت: عصر روز گذشته آخرین جلسه شورای عالی اکران برگزار شد و در این جلسه مصوب شد که همزمان با روز ملی سینما بلیت تمامی سالن‌های سینما نیم بها شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه 21 شهریور روز ملی سینما با ایام عزاداری همزمان شده و تعطیل است، روز جمعه 22 شهریور و اولین روزی که سالن‌های سینماها باز می‌شود و تمامی فیلم‌ها در این روز با قیمت نیم بها عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرتیپی همچنین با اشاره به کاهش فروش فیلم‌ها در تابستان امسال گفت: برای آنکه فروش فیلم‌ها در پاییز و زمستان افزایش پیدا کند تصمیم گرفته شد با چند فیلم آزاد در شش ماهه دوم سال اکران شود تا بتوانیم رشد فروش فیلم‌ها را افزایش بدهیم.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سینما بلیت بلیت سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۵۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه ماهفروجک قبل از شهریور باید تکمیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری عصر چهارشنبه در بازدید از ورزشگاه ماهفروجک ساری با بیان که کنگره بزرگ شهدای استان در پیش است، افزود: ما نیز تمام هم خود را خواهیم گذاشت تا این طرح و مراسم اجرا شود.

وی با بیان اینکه ورزشگاه ماهفروجک باید راه اندازی شود تا خدمات رسانی کند، افزود: برای تأمین مالی پروژه با وزیر صحبت و رایزنی برقرار شد تا اعتبار مورد نیاز تأمین شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه هزینه‌های پیش بینی نشده نیز باید تأمین شود تا دچار مشکل نشویم، گفت: پروژه ورزشگاه ماهفروجک باید تا قبل شهریور ماه تکمیل و پایان یابد.

نوری زیرساخت‌های آب و برق پروژه را از دیگر نیازمندی‌ها بیان کردو گفت: همچنین باید تأمین آب پایداری داشته باشیم تا فشاری بر روستاهای اطراف وارد نشود.

کد خبر 6094515

دیگر خبرها

  • کاهش فروش آیفون در چین همزمان با شدیدترین افت درآمد سالانه اپل
  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • حمله راکتی مقاومت به «نتساریم»/ جلسه کابینه جنگ طی ساعات آتی برگزار خواهد شد
  • اولین جلسه ساماندهی و تقویت مدیریت مرزهای مجاز آبی گیلان برگزار شد
  • «فسیل» در نمایش برخط هم رکورد زد
  • رکورد فروش اکران برخط فیلم‌های سینمایی جابه‌جا شد
  • ورزشگاه ماهفروجک قبل از شهریور باید تکمیل شود
  • جزئیات مست عشق؛ مولانا و شمس در پرده سینما
  • تراکتور – استقلال، تراکتور – سپاهان نمی‌شود
  • پیش‌فروش بلیت «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» آغاز شد