Web Analytics Made Easy - Statcounter

آریگو ساکی معتقد است کلوپ و گواردیولا شبیه به او هستند.

طرفداری- کسی نیست که آریگو ساکی، مربی افسانه‌ای میلان را نشناسد. مردی که در دوران حرفه‌ای خود جام های بسیاری فتح کرد که می توان به لیگ قهرمانان اروپا در سال های 1989 و 1990 اشاره کرد. این تاکتیسین بزرگ در مصاحبه‌ای که با نشریه دیلی میل انجام داده، یورگن کلوپ و پپ گواردیولا را پیشگامان فوتبال مدرن نامیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوتبال پپ گواردیولا و یورگن کلوپ، شبیه به چیزی است که من ارائه می دادم. واقعا ارزش کار، فرهنگ و ذهنیت‌شان را تحسین می کنم. میلانِ من نوآوری داشت و چیزی تازه ارائه می داد. پپ و یورگن هم به نوآوری ادامه می دهند.

کلوپ قبل از فینال لیگ قهرمانان اروپا به بازیکنانش گفته بود «اگر قرار است ببازیم، حداقل کاری کنید به بهترین شکل ممکن ببازیم. باید وجودمان را در زمین بگذاریم.» نظر شما چیست؟

من هم دوست داشتم قبل از بازی عبارات الهام بخش زیادی به بازیکنان بگویم. دوست داشتم بازیکنانم همیشه فراتر از حدشان بروند. یادم می آید در یکی از یادداشت هایم نوشته بودم «پیروزی زمانی مهم است که با بازیِ زیبا همراه باشد.» به نظرم پپ و کلوپ مانند من فکر می کنند. ما وظیفه داریم کاری کنیم مردم از فوتبال لذت ببرند و در موردش هیجان زده شوند. به نمایش گذاشتن فوتبال زیبا، سخت تر از صحبت کردن در مورد آن است.

 

 این عزم‌شان برای تسلط در بازی را دوست دارم. فوتبال باید تسلط، زیبایی، موزیک خاصِ خود و فرهنگ داشته باشد. از تماشای بازی های این دو تیم لذت می برم. مشکل لیگ برتر انگلیس آن است که بیش از حد رقابت و تورنمنت وجود دارد. شاید به این دلیل است که تیم ملی انگلیس هیچوقت به دستاورد بزرگی نمی رسد. اجازه دهید چند جمله هم در مورد آرسن ونگر بگویم. او انقلابی در فوتبال انگلیس ایجاد کرد و واقعا عالی است. 

سرمربی مورد علاقه شما از بین یورگن کلوپ، پپ گواردیولا و مائوریسیو پوچتینو؟

به شما تضمین می دهم که اگر بگویم در دردسر خواهم افتاد. هر سه نامی که شما اشاره کردید. آن ها هر سه از یک فلسفه بهره می برند در حالی که کاملا شخصیت های متفاوتی هستند. لیگ برتر انگلیس دیوانه وار و فوق العاده است. آن ها در عصر طلایی خود به سر می برند. 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۶۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند

به دلیل عملکرد ضعیف در دیدارهای قبلی، یورگن کلوپ تصمیم گرفت تیمش را دستخوش تغییر کند. 

طرفداری | با تصمیم یورگن کلوپ، محمد صلاح و داروین نونیز دیدار با وست هم را از روی نیمکت شروع می کنند. این دو بازیکن با سه گل در هفت بازی اخیر لیورپول در لیگ برتر انگلیس به دلیل تمام کنندگی ضعیفشان مورد انتقاد قرار گرفته اند. عملکردی که در در بازی های اخیر چند بار تکرار شد و در جریان شکست 0-2 مقابل اورتون به بدترین حالت ممکن رسید.

هاروی الیوت و کودی خاکپو به جای این دو بازیکن در ترکیب ابتدایی قرمزها قرار گرفتند و همراه با لوئیس دیاز، خط حمله سه نفره تیم کلوپ را می سازند. خاکپو دیدار با اورتون را به دلیل تولد فرزندش از دست داده بود. جرل کونسا، رایان خرافبنرخ و واتارو اندو هم به ترتیب در ترکیب اصلی، جانشین ابراهیما کوناته، کرتیس جونز و دومینیک سوبوسلای شدند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • درگیری شدید صلاح با کلوپ؛ خشم فرعون
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!
  • سرمربی باسابقه لیگ برتر انگلیس: خداراشکر که یورگن کلوپ رفت!
  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • خشم صلاح: اگه حرف بزنم، آتیش به پا میشه!
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • درک کویت: اسلوت خودش است و از کسی کپی نمی‌کند؛ لیورپول انتخاب خیلی خوبی انجام داد
  • ادعای ستاره سابق لیورپول درمورد جانشین کلوپ