Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-26@04:07:23 GMT

نماینده‌های فیفا در راه تهران

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۶۱۹۶

خرداد؛ فیفا اعلام کرده که به زودی هیاتی وارد ایران می‌شود تا شرایط میزبانی و آمادگی ایران برای حضور بانوان در ورزشگاه را بررسی کنند.
تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در انتخابی جام  جهانی 2022 قطر باید به مصاف کامبوج برود. این دیدار پنج شنبه 18 مهر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.
سایت استاد الدوحه قطر نوشت که طبق اعلام فیفا، گروهی از سوی این نهاد بین‌المللی راهی تهران خواهند شد تا شرایط میزبانی ایران را برای این دیدار بررسی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این روزنامه قطری نوشت که سخنگوی فیفا تاکید کرده که هیات اعزامی آنها آمادگی و امکانات ایران برای حضور بانوان در ورزشگاه را بررسی خواهد کرد، چرا که طبق اعلام فیفا و موافقت ایران قرار است که بانوان مشکلی برای حضور در ورزشگاه نداشته باشند.
روزنامه العاجل عربستان هم این خبر را پوشش داده و نوشته که مسئولان فیفا احتمالا موضوع درگذشت یک هوادار زن ایرانی را هم بررسی خواهند کرد اما سخنگوی فیفا تاکید کرده که سفر آنها ربطی به این موضوع ندارد و تنها به خاطر بررسی شرایط میزبانی ایران برای دیدار برابر کامبوج است.
تیم ملی فوتبال ایران در دیدار نخست خود در انتخابی جام جهانی 2022 قطر توانست با دو گل هنگ کنگ را از پیش رو بردارد.
منبع: ایسنا برچسب ها: فیفا ، تهران ، ایران

منبع: خرداد

کلیدواژه: فیفا تهران ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۶۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران با هنگ کنگ و ازبکستان را اعلام کرد.

تیم ملی فوتبال کشورمان در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف هنگ کنگ می‌رود و با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار روز پنجشنبه ۱۷ خردادماه ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه هنگ کنگ برگزار می‌شود.

همچنین تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ روز سه شنبه ۲۲ خردادماه به مصاف ازبکستان می‌رود. این مسابقه از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان فردا مشخص می‌شود
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸