Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@15:36:03 GMT

مشکلی برای صدور کارت‌های سربازی وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۶۲۶۱

رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد که هیچ مشکلی در صدور کارت‌های پایان خدمت و معافیت سربازی وجود ندارد.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سردار تقی مهری در گفتگو با ایسنا، درباره این که آیا مشکلی در تامین کارت‌های خام و صدور کارت‌های پایان خدمت و معافیت سربازی وجود دارد یا خیر؟ اظهار کرد: ما هیچ مشکلی در تامین و صدور این کارت‌ها نداریم و در صورتی که مدارک و پرونده افراد کامل باشد حداکثر ظرف مدت ۱۵ روز کارت برایشان صادر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مهری اضافه کرد: البته می‌دانید که ما دو نوع کارت سربازی داریم، یکی کارت معافیت و دیگری کارت پایان خدمت که در مورد کارت‌های معافیت سربازی، متقاضیان باید به این موضوع توجه کنند که این کارت پس از طی مراحل و گذراندن جلسات کمیسیون‌ها و اخذ مدارک صادر خواهد شد و منظور از ۱۵ روز، ۱۵ روز پس از ثبت درخواست نیست.

وی در مورد اینکه چرا صدور برخی از کارت‌ها طولانی شده است، گفت: در مورد کارت‌هایی که روند صدورشان طولانی شده است، در اکثر موارد نواقص در مدارک وجود داشته و صدور کارت طولانی شده است، از این رو ممکن است تا زمان رفع نواقص و مدارک این فرایند زمان ببرد که لازم است متقاضیان نسبت به حل مشکل و رفع نواقص اقدام کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: رییس سازمان وظیفه عمومی کارت پایان خدمت سامانه سماح ماه محرم زیارت عاشورا جان بولتون مقتدی صدر سحر خدایاری مایکل شوماخر روز سینما کاروان اسرا نفتکش آدریان دریا شفافیت آرای نمایندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۶۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت آرمان رمضانی برطرف شد

مصدومیت مهاجم استقلال برطف شد و او مشکلی برای همراهی تیمش در بازی با ذوب آهن ندارد.

طرفداری | آرمان رمضانی مشکلی برای همراهی استقلال ندارد.

آرمان رمضانی به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا به دیدار استقلال مقابل تراکتور نرسید اما این بازیکن حالا مشکلی برای همراهی تیمش در دیدارهای آینده ندارد.

رمضانی در تمرین استقلال طی روزهای اخیر شرکت کرد تا مشکل مچ پای وی کلا رفع شده باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • مقام روسی: بایدن عقب‌مانده ذهنی است
  • معافیت ویژه مازندران در پذیره اجاره موقوفات
  • جزئیات سقف ۱۸ میلیارد تومانی معافیت‌های مالیاتی برای صاحبان مشاغل
  • اعتراض پلیس زنجان به رای شعبه ۹ بازپرسی رد شد
  • مصدومیت آرمان رمضانی برطرف شد
  • کاهش معافیت‌های مالیاتی بودجه برمبنای احکام برنامه هفتم بود
  • معمای وام ازدواج ۱۴۰۳ چگونه حل می‌شود؟
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می شود
  • گام به گام تا ویزای توریستی کانادا