Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد تقی زاده روز پنجشنبه در حاشیه سفر یک روزه خود به بخش‌های لواسانات و رودبار قصران واقع در شمال شرقی پایتخت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهرستان شمیرانات یکی از مناطق خاص تهران به شمار می آید که به دلیل گردشگر پذیر بودن منطقه بار ترافیکی آن نیز بسیار است.

وی تصریح کرد: بازگشایی جاده جنگل در شرق لواسانات یکی از راه های کاهش ترافیکی گردنه قوچک (محور موصلاتی لواسانات و رودبار قصران از تهران) است و باعث می شود منطقه از شرق پایتخت (جاجرود) نیز بن بست نباشد و مسافران از مسیر مناسب تری قادر به تردد به این بخش باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: بررسی دقیق پروژه برای حل مشکلات احتمالی و اعتبار دقیق در دستور کار دفتر فنی استانداری تهران و فرمانداری شمیرانات قرار دارد و به زودی برآورد می شود.

سیاوش شهریور، فرماندار شهرستان شمیرانات نیز در این باره به خبرنگار ایرنا توضیح داد: بهسازی جاده جنگل مصوبه شورای برنامه ریزی توسعه استان تهران در سال ۹۷ است که اواسط عملیات اجرایی به دلیل اختلافات منابع طبیعی و راه و شهرسازی پروژه متوقف شد و پس از برطرف شدن مشکلات، از هفته آینده مجدداً در دست اجرا قرار می گیرد.

به گفتهٔ وی، پروژه جاده جنگل لواسانات تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

معاون عمرانی استاندار تهران در ادامه نیز با اشاره به نقاط پرخطر و آسیب دیده محور زردبند - فشم پس از سیلاب فروردین ماه ۹۸ اذعان داشت: پروژه تعریض و به سازی پل حاجی آباد و نقاط حساس دیگر این مسیر پر تردد در دست اجرا است و تا دهه فجر سال جاری به اتمام خواهد رسید.

تقی زاده همچنین تأکید کرد: شهرداری های لواسان، اوشان - فشم - میگون و شمشک - دربند سر به همراه اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان شمیرانات مکلف شدند تا ظرف یک ماه آینده عملیات پاکسازی، به سازی و نگهداری راه ها، شانه ها و ... را به سرانجام برسانند.

این مقام مسئول پس از بررسی شرایط محل استقرار پلیس راه لواسانات و رودبار قصران واقع در گردنه قوچک خبر داد: قرارگاه پلیس راه مذکور نیز به زودی با همکاری شهرداری های سه گانه شمیرانات تجهیز می شود.

به گزارش ایرنا، معاون عمرانی استانداری تهران در این سفر از شهرداری اوشان - فشم - میگون بازدید سرزده داشت و پس از گفت و گو با ارباب رجوع های حاضر و پرسنل شهرداری در جریان روند کار و مشکلات موجود قرار گرفت.

رئیس پلیس راه تهران بزرگ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران، فرماندار، معاون وی و شهرداران بخش های شمیرانات نیز در این سفر تقی زاده را همراهی کردند.

شهرستان شمیرانات متشکل از شهر شمیران (منطقه یک و شمال و شرق منطقه دو تهران) و دو بخش لواسانات و رودبار قصران با آب و هوایی کوهستانی و جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر در شمال و شمال شرقی پایتخت گستره شده است.
تهرام/۹۸۹۷//۱۳۴۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای پلیس راه گردشگری استانداری تهران شمیرانات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۷۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان گفت: پل عابر پیاده خیابان آبشار با هزینه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال، پیشرفت ۸۵ درصدی داشته و ردیف بودجه تامین شده است که به پروژه تزریق می‌شود.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در خیابان آبشار بعد از پل غدیر به دلیل تردد ساکنان از شمال به جنوب به سمت حاشیه زاینده‌رود، مشکلات و حوادث زیادی رخ می‌داد.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط سخت تردد شهروندان، شهرداری منطقه ۶ احداث پل عابر پیاده در خیابان آبشار سوم، جنب خیابان مسرور در امتداد شمال به جنوب را در دستور کار خود قرار داد، افزود: عملیات اجرایی، احداث پل‌های عابرپیاده به دلیل تداخل با فضای سبز نیاز به دریافت مجوز داشت که این اقدام نیز انجام شده است.

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه فونداسیون پنج پایه بتنی پل عابرپیاده خیابان آبشار اجرا شده است، ادامه داد: ۶۵ متر طول عرشه فلزی، ۱.۶ متر عرض و ۵.۵ متر ارتفاع این پل است

باقری با بیان اینکه ۹۰ درصد پل‌های عابر در کارخانه ساخته و در محل نصب می‌شود، گفت: پل عابر پیاده خیابان آبشار با هزینه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال، پیشرفت ۸۵ درصدی داشته است که ردیف بودجه تأمین و به پیمانکار پروژه تحویل شده که با پیگیری و تلاش جهادی در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 748665

دیگر خبرها

  • کدام نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه تهران سابقه‌ نمایندگی دارند؟+ جدول
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است
  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • توزیع ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر جاده اوغلی و قوناخلارباغی تبریز
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه