Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبر ورزشی،  شایان مصلح یکی از فوتبالیست‌هایی است که برای اهل بیت (ع) مداحی می‌کند. پیش از او مربی و بازیکن مداح مثل فرهاد کاظمی یا سیدمهدی سیدصالحی هم داشتیم، اما شایان شعر هم می‌گوید. در این ارتباط دقایقی با مصلح صحبت کردیم.

در اصفهان هم مثل تهران هیئت می‌روی؟
بله، خدا را شکر در اصفهان هم توانستم مثل سال‌های قبل در مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین شرکت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کدام هیئت؟
یک هیئت ثابت نمی‌روم و طی این چند روز چند هیئت رفتم. مهم حضور در مراسم است و هیئت‌های امام حسین (ع) فرقی با هم ندارند.
سبک کدام مداح را می‌پسندی؟
هرکس برای امام حسین (ع) می‌خواند، محترم است، ولی من حمید علیمی را بیشتر دوست دارم و بیشتر به هیئت او رفتم.
در اصفهان با کدام فوتبالیست‌ها به هیئت می‌روی؟
بچه‌های سپاهان همه هیئتی هستند، اما با رضا میرزایی، سیدمحمدرضا حسینی، مهدی کیانی و محمدرضا مهدی‌زاده هیئت رفتم.
از چند سالگی مداحی را شروع کردی؟
قبل از این که فوتبالیست شوم، از ۸ سالگی مداحی می‌کردم.
لقب کربلایی را باید به کدام بازیکنان داد؟
خدا را شکر لقب کربلایی در فوتبال فقط برای من است و به این لقب افتخار می‌کنم.
اخیراً محمد انصاری خاطرات جالبی از برانکو تعریف کرد. تو هم خاطره‌ای داری؟
برانکو به اعتقادات مذهبی ما احترام می‌گذاشت و من هم از او خاطره‌ای دارم. البته مربوط به ماه محرم نیست و درباره مراسم پیاده‌روی اربعین است. وقتی پیش برانکو رفتم تا یک روز بیشتر از باقی بازیکنان برای سفر به نجف و کربلا مرخصی بگیرم، تا فهمید برای زیارت به عراق می‌روم، خیلی زود موافقت کرد و گفت تمرین نیا و فکر نمی‌کردم به این سادگی رضایت بدهد.
از شایان خواستیم یکی از ابیاتی را که برای امام حسین (ع) سروده و از باقی شعرهایش بیشتر دوست دارد را انتخاب کند. شایان در این مورد گفت: من هر شعری که برای اهل بیت (ع) می‌گویم را دوست دارم، اما در حال حاضر این دو بیت را انتخاب می‌کنم:
خبر به حیث سند معتبر، خبر متواتر
خبر رسیده به ما از طریق حضرت باقر
به کربلا رفتن آن قدر فضیلت دارد
که در مسیر زیارت رواست مردن زائر

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اهل بیت شعر اصفهان شکر عزاداری امام حسین فوتبال محرم کربلا عراق پرسپولیس پیاده روی اربعین شایان مصلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۷۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی

علی المؤید رئیس سازمان رسانه و ارتباطات این کشور امروز (شنبه) با «فرشاد مهدی پور» معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و هیاتی به نمایندگی از نهاد‌های مهم رسانه‌ای این کشور دیدار و درباره همکاری‌های مشترک تبادل نظر کرد.

در این نشست که در بغداد برگزار شد، تقویت همکاری‌ها در حوزه رسانه، تولید محتوای رسانه‌ای که به انتقال تصویر حقیقی دو کشور کمک می‌کند و توسعه و سازماندهی کار شبکه‌های اجتماعی دیجیتال پیشرفته از طریق تولید مطالبی که همگام با پیشرفت‌های دنیای ارتباطات باشد و با فرهنگ و مطالب مورد علاقه مردم دو کشور سازگار باشد، بررسی شد.

همچنین در این نشست، پوشش رسانه‌ای سفر زیارت اربعین نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و هیات ایرانی از سازماندهی عراق در برگزاری مراسم اربعین طی سال‌های گذشته و موفقیت بزرگ و برجسته این کشور در پوشش رسانه‌ای سفر اربعین سال گذشته تقدیر کرد و پیشنهاد داد که از تجربه ایرانیان در حوزه سازمان رسانه‌ای عتبات عالیات استفاده شود.

در بخش دیگری از این نشست، راهکار‌های همکاری مشترک دو کشور برای مبارزه با اخبار جعلی و راه‌های مبارزه با این اخبار از طریق تشکیل کمیته‌های مشترک که به کاهش شایعات گمراه‌کننده و محتوای جعلی که به روابط بین دو کشور آسیب می‌زند، مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در این نشست، هیات ایرانی امکان برگزاری دوره‌های آموزشی در جمهوری اسلامی ایران از سوی دانشگاه‌های متخصص در حوزه رسانه و ارتباطات و همچنین دانشکده‌های آموزشی مامور به این حوزه را پیشنهاد کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • ارتش ایران حمله به کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی
  • ماجرای نفوذ سرویس‌های جاسوسی به هیئت‌ها و ترور حاج صادق آهنگران از زبان خودش + فیلم
  • ارتش ایران هدف قرار دادن کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • امام جمعه اهواز: هر روز در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود/ درصد خودکشی در زنان آمریکایی 50 درصد افزایش داشته/ همه قوانینی که در غرب اجرا کردند، به ضرر زنان بوده/ پدران و مادران باید تمرین حجاب را در کودکی به فرزندان خود بیاموزند
  • تمرین فشرده شاگردان عبدی زیر بارش باران و رنگین کمان
  • وضعیت میدان در جنگ شناختی را رسانه‌ها و روایت‌ها تعیین می‌کنند
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین