Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@16:10:21 GMT

یک مرد ۳۰ ساله در کارون غرق شد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۷۷۵۸

یک مرد ۳۰ ساله در کارون غرق شد

محمد سعید الماسی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساعت ۱۴:۳۰ امروز یک مرد ۳۰ ساله که برای تفریح به همراه خانواده به رودخانه کارون در مقطع بخش سوسن شهرستان ایذه رفته بود، به دلیل عدم آشنانبودن با فنون شنا در رودخانه این منطقه غرق شد.

وی افزود: این مرد که رضا موسوی نام داشت، جان خود را از دست داده است و تلاش‌ها برای یافتن جسد این مرد نیز تاکنون به نتیجه نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار سوسن با درخواست رعایت نکات ایمنی در حین شنا در آبهای سطحی و رودخانه‌ها گفت: کسانی که به فنون شنا مسلط نیستند و آگاهی کافی از عمق رودخانه‌ها ندارند از شنا کردن در رودخانه بپرهیزند تا شاهد حوادث تلخ اینچنینی نباشیم.

از تابستان سال قبل تاکنون، ۱۰ نفر در رودخانه‌های شهرستان ایذه جان خود را از دست داده‌اند، با توجه به کثرت آب‌های سطحی و رودخانه ها و وجود دریاچه کارون سه در شهرستان ایذه، لزوم احداث ایستگاه‌های نجات غریق با لوازم کامل به شدت احساس می‌شود.
 
بخش سوسن در فاصله ۴۰ کیلومتری مرکز شهر ایذه قرار دارد، رودخانه کارون از وسط این بخش عبور می‌کند.
۹۴۳۴/۶۰۰۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرنا رودخانه کارون غرق شدگی ایذه شنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۷۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن جوان ٣۰ ساله دزفولی در رودخانه دز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: شامگاه یک شنبه خبر غرق شدن جوان ۳۰ ساله اهل و ساکن دزفول در رودخانه دز به ستاد فرماندهی آتش نشانی دزفول اطلاع رسانی شد. 

روح الله بهشتی فرد افزود: ستاد فرماندهی عملیات بلافاصله اکیپ نجات غریق ایستگاه شماره ۱ و ۳ را به محل گزارش شده واقع در محدوده شرقی پل قدیم اعزام و بلافاصله اقدام به گشت زنی و جستجو به دنبال فرد غرق شده نمودند.

وی ادامه داد: علی رغم اطلاع رسانی و هشدار‌های متعدد به شهروندان به جهت بالا آمدن سطح آب و عدم ورود به محدوده رودخانه دز متاسفانه شاهد کم توجهی بعضی شهروندان هستیم که بعضا منجر به غرق شدن این افراد در رودخانه خواهد شد.

روح الله بهشتی فرد افزود: به محض مهیا شدن شرایط و پایین آمدن سطح آب، عملیات غواصی توسط اکیپ‌های غریق نجات سازمان صورت خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • غرق شدن جوان ٣۰ ساله دزفولی در رودخانه دز
  • جوان ۳۰ ساله در رودخانه دز غرق شد
  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • ببینید | تصاویر تازه از عملیات جستجوی کودک ٥ ساله غرق‌شده در رودخانه خرسان
  • غرق‌شدن اعضای یک خانواده در رودخانه نیاتک شهرستان هیرمند
  • مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌های دز و کارون اجتناب کنند
  • سازمان آب وبرق : مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌ های دز و کارون اجتناب کنند
  • پیدا شدن جسد مردی با دست‌و‌پا و دهان بسته در رودخانه اردل
  • عملکرد بالای ۵ تن محصول گندم در مزارع کارون
  • غرق شدن کودک کامفیروزی در رودخانه کر