Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر ذاکری هرندی روز پنجشنبه در نشست تکریم و معارفه شهردار تیران در سالن فرمانداری تیران و کرون افزود: این‌ اعتبار بر اساس قانون، بین ۱۰۷ شهر استان اصفهان توزیع شده است و در ادامه سال نیز این فرایند ادامه دارد.

وی یادآور شد: این اعتبار درآمد پایداری برای شهرداری‌ها نیست.

وی ادامه داد: برای تامین درآمد پایدار شهرداری‌ها باید کار شود و گردشگری یکی از فرصت‌ها برای ایجاد درآمد پایدار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذاکر هرندی با بیان اینکه ۵۵ درصد از شهرداری‌های استان وام برای احیای بافت فرسوده و توسعه گردشگری دریافت کرده اند، خاطرنشان کرد: این اعتبار فرصت خوبی برای توسعه گردشگری است و این موضوع باید در تمام شهرهای استان توسعه پیدا کند.

 مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان به ضرورت معرفی ظرفیت‌های گردشگری محلی به کل کشور و عرصه‌های بین المللی اشاره کرد و گفت: با معرفی این قابلیت‌ها امکان جذب گردشگر فراهم می شود و این کار سبب ایجاد درآمد پایدار برای مدیریت شهری خواهد شد.

وی اضافه کرد: تیران به عنوان یک قطب گردشگری در منطقه غرب اصفهان دارای قابلیت و جایگاه خاصی است که باید به آن پرداخته شود.

به گفته مدیرکل امور شهری استانداری اصفهان، تلاش‌ مدیریت شهری باید بر توسعه پایدار، بهبود خدمات و ارتقای شرایط کاری و افزایش رفاه و آسایش متمرکز باشد تا اینکه این نهاد با خدمت رسانی موثر خود مانع از مهاجرت مردم بشود.

وی اضافه کرد: مدیریت شهری باید انگیزه و امید را در بین مردم توسعه بدهد تا نشاط و شادی و امید به زندگی در شهروندان افزایش یابد.

در این نشست از فعالیت ۲۱ ماهه پیمان شکرزاده در تصدی شهرداری تیران تقدیر و حسن شفیعی به عنوان شهردار این شهر منصوب شد.

دو ماه پیش اعضای شورای اسلامی شهر گلپایگان پیمان شکرزاده را به عنوان شهردار انتخاب کردند.

حسن شفیعی پیش از این شهردار علویجه، گلدشت و مدیر منطقه ناژوان اصفهان بوده است.

استان اصفهان دارای ۱۰۷ شهر و شهرداری است که اصفهان، خمینی‌شهر، نجف‌آباد و کاشان جزو کلانشهرهای این استان محسوب می شوند.

شهرستان تیران و کرون در ۴۵ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

۷۱۳۱/۶۰۲۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیران وکرون مدیریت شهری استانداری اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۸۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش گرو های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در پی هشدار نارنجی وضعیت هوا و احتمال سیل این گروه هاا تا پایان عملیات رفع آب‌گرفتگی معابر شهر در کنار دیگر واحدها در حال خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان هستند. مصطفی مرادیان‌نژاد افزود: ۵۰ خودرو گشتی و ۱۰۰ نفر از عوامل اکیپ گشت برای هماهنگی و همکاری با عوامل ستاد سیل خدمات شهری شهرداری اصفهان گسیل شده و همکاری کامل برای رفع آب‌گرفتگی داشتند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: قبل از آغاز بارندگی، اکیپ‌های پیشگیری و رفع تخلفات شهری به‌همراه عوامل ستاد سیل نسبت به سرکشی و بررسی نقاط حساس و رفع موانع احتمالی آب‌گرفتگی اقدام کردند. مرادیان‌نژاد افزود: اکیپ‌های گشت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام عملیات رفع آب‌گرفتگی معابر در کنار سایر واحدها در حال خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان هستند.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • شهرداری بر پرداخت به موقع حقوق کارگران نظارت کند
  • آماده‌باش گرو های رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • آماده‌باش گرو های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است
  • شهرداری ایروان مایل به همکاری با اصفهان در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است
  • مطالبات اراضی شهری شهرداری پرداخت شود
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر