Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: از ۵۵ شعبه تجدید نظر استان ۳۱ شعبه مشغول به‌کار است که تلاش داریم با ۲۰۰ نفرجابه‌جایی صورت گرفته ۲۰ قاضی تجدید نظر واجد شرایط را انتخاب و ۲۰ شعبه جدید راه‌اندازی کنیم. ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، محمدرضا حبیبی بعد از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری اردستان در سالن کانون شهید مفتح اظهار داشت: موضوع تفکیک قوا مانع هم پوشانی کارها بین مسئولان دستگاه قضایی و اجرایی نخواهد شد و همه با همیاری و همکاری در جهت رفع مشکل جامعه گام برمی‌دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: ما هرچه داریم از امام حسین (ع) و فرهنگ تاسوعا و عاشورا است، هرچند دشمن به دنبال تحریف و منحرف کردن فرهنگ این مراسم‌ها است، حرکات موهنی مثل قمه زنی و زنجیر تیغی توسط داعش و صهیونیست‌ها تبلیغ و ترویج می‌شود و بعضی افراد کج سلیقه و کج فهم نیز دچار آن شدند ولی اکثریت مردم آگاه هستند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه 70 درصد کادر قضایی اردستان تکمیل است ولی در زمینه کادر اداری کمبود داریم. با توجه به اینکه از دو سال قبل 500 نفر برای تکمیل کادر دادگستری استان پذیرش شده مراحل گزینش آن‌ها هم انجام شده ولی به دلیل صادر نشدن مجوز استخدام آن‌ها توسط دولت هنوز به‌کارگیری نشده‌اند که پیگیر جذب آنها هستیم و در صورت موفق شدن کادر اداری اردستان تکمیل خواهد شد.

وی گفت:  از 55 شعبه تجدید نظر استان 31 شعبه مشغول به‌کار است که تلاش داریم با 200 نفرجابجایی صورت گرفته 20 قاضی تجدید نظر واجد شرایط را انتخاب و 20 شعبه جدید راه اندازی کنیم.

وزیر دادگستری در اردبیل: صیانت از حیثیت مردم نیازمند مسئولیت‌پذیری استفیلم/ دستورات رئیس قوه‌ قضائیه به کارشناسان رسمی دادگستریاسماعیلی: دادگستری تهران وضعیت مطلوبی ندارد

حمیدرضا تاملی فرماندار اردستان نیز در این مراسم گفت: امیدواریم در سالی که انتخابات مجلس را در پیش داریم با همکاری یکدیگر به درستی انجام وظیفه کرده و انتخابات سالم و به دور از هر گونه تنش را داشته باشیم.

در این مراسم حکم مستشاری دادگاه تجدید نظر استان برای محمدرضا کبیری و حکم ریاست دادگستری اردستان به نام علیرضا شعبان‌فر و حکم دادستان عمومی و انقلاب اردستان برای علیرضا کربلایی قرائت و به آنها اعطا شد.

انتهای پیام/ش

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۸۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید محمد شفیعی معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کل استان تهران از برگزاری ۷ دادگاه بر خط در مجتمع قضائی شهید بهشتی تهران خبر داد.

شفیعی با ذکر این مطلب که رسیدگی به هر ۷ پرونده در شعبه هفده این مجتمع با ریاست قاضی مهدی طیب‌لی انجام خواهد شد افزود: الزام به ایفای تعهد، ابطال سند رسمی، توقیف عملیات اجرایی، اعلام بطلان معامله، ابطال اجراییه، الزام به تنظیم سند رسمی اجاره، اعصار از پرداخت محکوم به، موضوعات دادگاه علنی این شعبه می‌باشند که به ترتیب از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۲ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در شعبه مذکور برگزار خواهد شد.

وی گفت: علاقه‌مندان به مباحث قضائی، دانشجویان و محققان و اصحاب دعوی می‌توانند از نشانی https://skyroom.adliran.ir/ch/alani-tehran این دادگاه را به صورت بر خط مشاهده کنند.

شفیعی در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری تمامی دادگاه‌های علنی برخط دادگستری استان تهران از طریق تارنمای رسمی دادگستری با نشانی https://dadgostari-th.eadl.ir اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • ۷ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود
  • تجدید میثاق اعضای دوره ششم شورای شهر اصفهان با آرمان‌های شهدا
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • اختصاص شعبه ویژه حل اختلاف کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • اثبات مالکیت و مالی بیشترین پرونده قضایی در مازندران است
  • ۲۰ درصد پرونده های محاکم مازندران مربوط به اراضی کشاورزی است
  • ضرورت شفافیت عملکرد قضات
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • خسارت ندیدن بناهای بافت تاریخی زواره