Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده، ولی فقیه در استان اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد امام جمعه اصفهان در دیدار با حجت‌الاسلام شهاب مرادی اظهار داشت: مجموعه عاشورائیان برنامه‌های خوبی را برای جوانان برگزار می‌کند و مسؤولان آن باید تلاش کنند تا مکانی مناسب برای این مجموعه و اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهر اصفهان احداث کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه اصفهان افزود: هرم جمعیتی تغییر کرده و تعداد نسل جوان همچون دهه‌های گذشته نیست و این کم شدن نسل جوان بر ورودی دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه تأثیر گذاشته است.

او بیان کرد: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ۲ هزار نفر طلبه در استان اصفهان وجود داشت که این میزان در حال حاضر به ۹ هزار طلبه افزایش پیدا کرده است، همچنین حدود ۳ هزار نفر از طلاب اصفهانی پس از پایه ششم برای ادامه تحصیل به قم می‌روند، مؤسسات خوبی در قم وجود دارد که طلاب برای ادامه تحصیل به آنجا مراجعه می‌کنند.

طباطبایی‌نژاد با اشاره به اجرای طرح ادیب در استان اصفهان تصریح کرد: این طرح برای طلابی است که قصد معمّم شدن دارند و مسائل مورد نیاز آنان برای معمّم شدن به آنان آموزش داده می‌شود، امسال ۲۵۰ طلبه در اصفهان هم‌زمان با عید غدیر معمّم شدند.

نماینده، ولی فقیه در استان اصفهان با تقدیر از فعالیت‌های حجت‌الاسلام مرادی گفت: جوانان باید بدون ترس و بدون هیچ‌گونه خجالتی سؤالات و شبهات خود را مطرح کنند تا به وسیله کارشناسان پاسخ و برطرف شود؛ شما پیوند خوبی با جوانان دارید که امیدوار هستیم فرصتی برای هدایت و راهنمایی جوانان باشد.

انتهای پیام/م

  دیدار امام جمعه اصفهان  با حجت‌الاسلام شهاب مرادی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احکام شرعی وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۸۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سجادیه بر سکوی نخست جوانان ایستاد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.   در پایان فینال رقابت‌های تپانچه در رده سنی جوانان نتایج زیر به دست آمد:   ۱- عسل السادات سجادیه از اصفهان    ۲- فاطمه شکاری از اصفهان    ۳- فاطمه سادات حسینی از قم   مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی، نایب رئیس فدراسیون و علی کلاتی، سرمربی تیم ملی نوجوانان و جوانان تپانچه برگزار شد.

دیگر خبرها

  • آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد
  • مراسم عزاداری امام صادق(ع) و گرامیداشت شهدای طلبه و روحانی ورامین
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • سجادیه بر سکوی نخست جوانان ایستاد
  • تعلیم عفاف و حجاب در مدارس در اولویت باشد
  • دانش‌آموزان ‌‌باید بدانند فلسفه مرگ بر آمریکا و اسرائیل چیست
  • اعتراضات دانشجویی در آمریکا، انعکاس نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی است
  • هاآرتص: جوانان اسرائیلی امید خود را از دست داده‌اند؛ این خانه در آستانه فرو ریختن است/ بلینکن: بدون آتش‌بس در غزه، دست‌یابی به راه حل با حزب الله غیرممکن خواهد بود/ کلمبیا روابط خود با اسرائیل را قطع می‌کند/ نرخ فقر در غزه به بیش از ۹۰ درصد رسید + عکس و ف
  • برگزاری مراسم روز ملی شوراها/ ۱۰ درصد شهرهای استان اصفهان بدون شهردار اداره می‌شوند
  • (ویدئو) روایت پردیس پورعابدینی از سکانس خجالت‌آور ملاقات شرعی در گناه فرشته