Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@03:01:19 GMT

سوارز به گزینه های خرید تیم دیوید بکام اضافه شد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۸۴۰۴

سوارز به گزینه های خرید تیم دیوید بکام اضافه شد

لوئیس سوارز هم به جمع گزینه های اینتر میامی برای تابستان 2020 اضافه شد. بکام جذب ستاره اروگوئه ای را در اولویت قرار داده است.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اینتر میامی با مالکیت دیوید بکام از ماه مارس 2020 رسما فعالیت خود را در لیگ MLS ایالات متحده آغاز خواهد کرد و ستاره سابق منچستر و رئال اهدافی جاه طلبانه برای تیم خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چندی پیش گفته شد که بکام در رویای جذب کریستیانو رونالدو و لیونل مسی به صورت همزمان برای تیم خود است و تمایل دارد در سال های پایانی فوتبال این دو فوق ستاره، آنها را به لیگ آمریکا بکشاند و امروز موندودپورتیوو خبر داد که بکام جذب لوئیس سوارز را در اولویت قرار داده است.

 

 

 

 

البته این به آن معنا نیست که لوئیس سوارز قطعا به زودی بارسلونا را ترک خواهد کرد؛ ولی این گزینه پیش روی او برای آینده است. ستاره شماره 9 بارسلونا درحال حاضر 32 سال سن دارد و در دو فصل اخیر با مصدومیتهای فیزیکی متعددی روبرو شده است. خود سوارز می داند که زمان زیادی تا پایان مدت حضورش در سطح اول فوتبال دنیا باقی نیست و با توجه به بالا بودن سطح رقابت در لالیگای اسپانیا، طبیعی است که حضور در بارسلونا را به عنوان آخرین دوران حضورش درسطح الیت دنیای فوتبال بداند.

سران باشگاه بارسلونا حالا با اطلاع از پیشنهاد تیم بکام برای جذب سوارز می دانند که او ممکن است در بازار نقل و انتقالات زمستانی تیمشان را ترک کند تا بتواند از ژانویه 2020 و در شروع پروژه اینترمیامی دراین تیم حضور داشته باشد و شاید هم در بازار تابستان سال آینده به فکر ترک بارسا باشد.

 پیشنهاد تیم بکام برای به خدمت گرفتن سوارز، پیشنهادی 4 ساله است و دستمزد پیشنهادی به این ستاره اروگوئه ای، رقم جذابی است. شنیده می شود که سوارز هم به این پیشنهاد پاسخ منفی نداده و در حال بررسی حضور در لیگ ام.ال.اس و تیم دیوید بکام است. قرارداد فعلی لوئیس سوارز با بارسلونا تا سال 2021 اعتبار دارد و بعد از اتمام فصل جاری، تنها یک سال دیگر با تیم کاتالان قرارداد خواهد داشت.

 

 

بارسلونا لوئیس سوارز دیوید بکام

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لوئیس سوارز دیوید بکام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۸۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌های ایرانی دوباره فاتح لیگ قهرمانان اروپا!

به گزارش ورزش سه، در شبی که مدافع عنوان قهرمانی از فوق ستاره ایرانی‌اش مسلم اولاد قباد بهره می‌برد و حسین طیبی دیگر ملی پوش ایرانی را در اختیار نداشت، در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بارسلونا رفت و در پایان با نتیجه ای باورنکردنی از سد حریف قدرتمند خود گذشت و پس اینترموویستار اسپانیا، به دومین تیمی لقب گرفت که از عنوان قهرمانی خود در اروپا دفاع کرده است.

شاگردان وادیلو که اختلاف‌ را در دقایق پایانی چشمگیر کردند و با نتیجه پنج بر یک پیروز شده بودند، ابتدا با گل آدولفو از آبی اناری‌ها عقب افتادند، اما ثانیه های بعد توسط روملو به گل تساوی بخش دست یافتند و در ادامه برتری‌شان را بر صدرنشین لیگا اسپانیا دیکته کردند.

برتری بزرگ پالما برابر بارسلونا در حالی بدست آمد که آن‌ها در کوپادِاسپانیا و لالیگا (لیگا ناسیونال ) از رقیب دیرینه شکست خورده بودند، اما در فینال چمپیونزلیگ نشان دادند که متخصص اروپا شده اند و بلوگرانا را در هم کوبیدند تا فوق ستاره های فوتسال دنیا در تیم بارسلونا شکست سنگینی را متحمل شوند.

مسلم اولاد قباد، مرد سال فوتسال آسیا که در مراحل قبلی تاثیر بسزایی در صعود پالما به فینال اروپا را داشت، در این نبرد به میدان رفت و در نیمه دوم کارت زرد گرفت. اولادقباد با این قهرمانی، برای دومین بار متوالی موفقیت بزرگی را به کلکسیون افتخاراتش اضافه کرد و پس از قهرمانی در جام ملت‌های آسیا، به توفیق بزرگ دیگری دست یافت تا روز های رویایی را تجربه کند.

حسین طیبی که فصل گذشته از ستاره های لیگ قهرمانان به شمار رفت و در صف بهترین‌های مسابقات جای گرفت، در این فینال به علت مصدومیت قادر به همراهی پالما نبود.

در این دوئل جذاب، لوزانو کاپیتان بارسلونا در دقایق پایانی با کارت قرمز مستقیم داور از زمین مسابقه اخراج شد.

پالمایی‌ها در ۱۵ دیدار اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا شکست ناپذیر بوده اند تا رکورد بزرگی را از خود برجای بگذارند.

ولاسکو رهبر بارسلونا، اولین سرمربی ای است که در 80 بازی فوتسال باشگاهی یوفا حضور داشته. او در حال حاضر رکورد سه عنوان قهرمانی را در اختیار دارد که با اینتر در سال‌های 2017 و 2018 و بارسا در سال 2022 قهرمان شده است. اما در فینال امشب، شکست تلخی را در دوران مربیگری اش تجربه کرد.

وادیلو با دومین قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا، بهترین مربی حال حاضر دنیای فوتسال لقب گرفت. اگرچه او و تیمش همچنان از قهرمانی در لالیگا دور مانده‌اند.

دیگر خبرها

  • قطار پنج ستاره به شبکه ریلی همدان اضافه می‌شود
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • عکس| جشن تولد بکام به همراه آشپز معروف!
  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • ستاره‌های ایرانی دوباره فاتح لیگ قهرمانان اروپا!
  • پوچتینو محکوم به کسب سهمیه لیگ اروپا؛ هانسی فلیک گزینه جانشینی نیست
  • تصمیم بزرگ دیوید بکام؛ مسی و رونالدو در یک تیم!
  • دیوید بکام: پس از ترک منچستریونایتد تا 2 سال نتوانستم بازی های این تیم را تماشا کنم / زیرنویس فارسی
  • اینتر میامی ۶-۲ نیویورک ردبولز؛ نمایشی ماورایی از فوق ستاره‌های MLS
  • کامنت دیوید بکام زیر پست قهرمانی جود بلینگام: آفرین رفیق / عکس