Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@23:49:24 GMT

بزرگداشت جلال آل‌احمد در پنجاهمین سالگرد درگذشتش

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۸۴۸۵

بزرگداشت جلال آل‌احمد در پنجاهمین سالگرد درگذشتش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، همایش بزرگداشت زنده یاد جلال آل احمد، نویسنده نامدار معاصر، همزمان با پنجاهمین سالگرد درگذشت او برگزار می ‌شود.

در این همایش که همراه با یادی از سیمین دانشور، با همکاری انجمن دوستداران سیمین و جلال در فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود، یحیی یثربی،‌ فریدون مجلسی، محسن محبی، عبدالحسین خسروپناه، محمدحسین دانایی و شهین اوجاق علیزاده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سخنرانان برنامه هستند. علاوه بر این، قسمت‌هایی از مستند «جلال آل احمد» ساخته پریسا عشقی نیز پخش خواهد شد.

جلال آل احمد یکی از نویسندگان و اندیشمندان معاصر است که نقش بسزایی در کشمکش‌های فکری و نظری دهه‌های ۳۰ و ۴۰ شمسی داشته و بر رویدادهای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی معاصر ایران اثر گذاشته است. او همچنین از جمله نویسندگان پرکار و صاحب سبکی است که به خوبی شرایط اجتماعی، فرهنگی و سیاسی عصر خود را در آثارش منعکس کرده و به نقد آن‌ها پرداخته است.

این مراسم از ساعت ۱۷ تا ۱۹ روز دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ در فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود و ورود برای همگان آزاد است.

۲۴۱۲۴۳

کد خبر 1298907

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جلال آل احمد نویسنده ادبیات ایران ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ لیگ برتر نوزدهم جان بولتون باشگاه پرسپولیس رژیم صهیونیستی اسرائیل تیم ملی فوتبال ایران بنیامین نتانیاهو آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۸۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود

‌به گزارش خبرنگار مهر، همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب استان البرز به همت سازمان بسیج اصناف این استان در روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، ساعت ۹ صبح در سالن ۹ دی هشتگرد برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور سرهنگ حمید عسگری، رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز برگزار می‌شود و فرید نجف نیا، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان سخنران این برنامه خواهد بود.

کد خبر 6096885

دیگر خبرها

  • همایش ملی میرزا احمد داواشی، شاعر بلندآوازه‌ی کُرد برگزار می‌شود
  • مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی در بندرعباس برگزار شد
  • همایش ملی شاعر بلند آوازه‌ کُرد «میرزا احمد داواشی» برگزار می‌شود
  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • رونمایی از سند راهبردی شیراز همزمان با روز بزرگداشت شاهچراغ (ع)
  • هفته بزرگداشت فردوسی از ۲۱ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • موزه سینما بزرگداشت کیانوش عیاری را برگزار می‌کند
  • بزرگداشت نیمای آواز ایرانی در چهل و ششمین نشست «آیین آواز»
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود