Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز اکرمی روز پنج شنبه در جلسه شورای اداری استان مرکزی در اراک، اظهار کرد: امام حسین (ع) تمام دارایی های خود را در طبق اخلاص  گذاشتند و به خداوند متعال تقدیم کردند تا اسلام زنده نگاه داشته شود.

وی ادامه داد: ما به عنوان مدیران جمهوری اسلامی و پیرو آن امام همام باید تمام دارایی های خود را برای سر بلندی نظام جمهوری اسلامی هزینه کنیم و باید مدیر تراز انقلاب اسلامی اینگونه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی افزود: هر کسی نمی تواند اینگونه باشد مدیر جمهوری اسلامی تلقی نمی شود. باید از خود بپرسیم برای سربلندی نظام جمهوری اسلامی چه کاری انجام دادیم.

اکرمی اظهار کرد: نباید تنها در مناسبت ها از خانواده شهدا بازدید کرد بلکه باید این بازدید ها در طول سال به یک امر مستمر، همیشگی و اخلاقی تبدیل شود.

وی افزود: یکی از خلصت های مدیر جمهوری اسلامی این است که با توجه به توصیه های امام راحل و مقام معظم رهبری وظیفه خود را نسبت به محرومان جامعه فراموش نکنیم و در این راستا بازدید از خانواده های تحت پوشش نهاد های حمایتی باید به یک امر مستمر تبدیل شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی بیان کرد: در آستانه بازگشایی مدارس تمامی دستگاه های اجرایی استان به آموزش و پرورش کمک کنند تا شاهد آغاز سال تحصیلی خوبی برای دانش آموزان باشیم.

اکرمی  گفت: انتظار داریم تمام دستگاه های اجرایی استان و موسسات عمومی با ستاد انتخابات و فرمانداران همکاری لازم را به عمل آورند. وظیفه اصولی وزارت کشور برگزاری انتخابات قانونی با مشارکت حداکثری مردم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: مدیران دستگاه های اجرایی برای تسهیل ارتباط مردم و اطلاع از مشکلاتشان باید در نماز جمعه شهرستان ها حضور پیدا کنند.

اکرمی افزود: مدیران دستگاه های اجرایی باید با فرمانداران شهرستان ها هماهنگ باشند زیرا فرمانداران از کم و کیف مشکلات مردم آن منطقه اطلاع دارند.

کد خبر 4716793

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری مرکزی انتخابات مجلس شورای اسلامی ماه محرم بوشهر قزوین شیراز مراسم عزاداری ایلام عاشورا اربعین حسینی شهرکرد گرگان ماه محرم و صفر خرم آباد تاسوعا و عاشورا کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۸۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ سند همکاری میان مقام‌های ایران و سریلانکا امضا شد

مقام‌های عالی ایران و سریلانکا پس از برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور، پنج سند همکاری در حوزه‌های مختلف امضا کردند.

به گزارش شانا به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، مقام‌های عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا امروز (چهارشنبه، پنجم اردیبهشت) در حضور سیدابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه رؤسای جمهوری دو کشور، پنج سند همکاری در حوزه‌های همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان، همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور، همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا، همکاری‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا و همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا امضا کردند.

دیگر خبرها

  • وزرای دفاع ایران و چین دیدار کردند
  • برگزاری دومین رویداد جمعیت در پایان اردیبهشت
  • ایران و پاکستان در اجرایی کردن توافقات همکاری دوجانبه مصمم هستند
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • امضای ۵ سند همکاری بین ایران و سریلانکا
  • ۵ سند همکاری میان مقام‌های ایران و سریلانکا امضا شد
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت