Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها خودسوزی سحرخدایاری دختر جوانی که به گفته پدرش سابقه خودکشی و بیماری اعصاب و روان داشته به دستاویز جدیدی برای رسانه های ضدانقلاب و اپوزیسیون و اصلاحطلب تبدیل شده است که با سوءاستفاده از احساسات مردم اخباری دروغ و غیرواقعی را  در سایت ها و کانال های خود منتشر می کنند تا به اهداف سیاسی مدنظر خود برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسانی که برای دست یافتن به اهداف کثیف خود حاضرند با دروغ سازی خودسوزی تلخ این دختر را نیز به ماجرایی سیاسی و ضد جمهوری اسلامی ایران تبدیل کنند.

در پی جنجال ها و حواشی چند روز گذشته در فضای مجازی ، یکی از فعالین شبکه های اجتماعی با انتشار رشته توییتی پشت پرده هشتگ #دختر_آبی و ارتباط این ماجرا با سحر طلوعی خبرنگار روزنامه اصلاحطلب شرق را منتشر کرده است. او در این رشته توییت نوشته است:

«پشت پرده هشتگ ‎#دختر_آبی و نقش "سحر طلوعی"، خبرنگار روزنامه شرق!

همیشه پای یک ‎اصلاح طلب در میان است؟!

‌‏۲-سحرطلوعی خبرنگار فوتبال دوست روزنامه اصلاح طلب شرق است! البته از فرصت‌های مختلف برای هوچی گری ممنوعیت ورود زنان به ورزشگاه استفاده کرده است.
اما این بار داستان کمی متفاوت بود! سحر طلوعی سوژه‌ای پیدا میکند که هم نام خودش است!

 

۳-اصل خبری که به گفته خودش صحتش مشخص نیست را از شهروند آنلاین برمیدارد! تا جایی که خودش اسم "سارا" را برای دختر سوخته انتخاب میکند! برای داغ کردن یک سوژه، چه بهتر که سوژه سوخته باشد!

۴- ابتدا ادعا میکند که، چون خواهرش معذوریت داشته اسم اصلی سحر را نام ببره، نام سارا را انتخاب کرده است برای دختر سوخته!
بعد با اینکه ادعا میکند ماجرا هنوز صددرصد تایید نشده بوده، اقدام کرده به داغ کردنش! حتی انتخاب هشتگ!

۵-در گام اول هشتک ‎#دختر_آبی را برای کیس سوخته استفاده میکند! یعنی هشتگ "دختر آبی" مولود سحر طلوعی است! بعد خودش را با ظرفیت‌های مختلف آشکار و پنهان تکه تکه میکند تا بتواند واکنش اهالی فوتبال را جلب ماجرا کند! در ارتباطات پنهان از چه ظرفیت‌هایی استفاده کرده است مشخص نیست!

۶-شانتاژ رسانه‌ای برای تحریک کردن اهالی فوتبال جهت سوار شدن بر موج ایجاد شده آن هم با هشتگی که او تولید کرده و ترند شد!
از اسطوره‌ها میخواد که به استوری بسنده نکنند و مطالبه کنند؟ مطالبه چی؟ احتمالا مطالبه تحریم فوتبال ایران تا آرزوی ورود زنان به ورزشگاه با تحریم حل شود!

۷-بعد شروع میکند به وب چرخی و نشان دادن واکنش فوتبالیست‌ها و تحریک بقیه! یک خبرنگار عشق فوتبال که با مهرداد اولادی و... هم قهوه خورده است، قطعا ظرفیت مناسبی دارد برای ارتباط و تحریک ورزشکاران! به خصوص اینکه خبرنگار روزنامه شرق است و اصلاح طلب و عشق سلفی در ورزشگاه آزادی!

۸-حیات دختر آبی تمام شد، اما شروع ماجرای ‎#دروغ_دختر_آبی بود! سوژه سوخته آن‌ها داغ شده بود و حالا باید بشینند کنار! چون دیگر پای رضاپهلوی و مریم رجوی هم باز شده! این یعنی ماجرا امنیتی شده و او باید به دنبال حاشیه امن باشد! پس باید فعالیت آشکار خود را کم کند

۹-او فعالیت آشکار خود را کم میکند، چون اسلافش در BBC، صدای آمریکا، ایران اینترنشنال و... پای کار هشتگش آمده اند و حتی هشتگ لاتین دختر آبی هم ترند جهانی شده به کمک ربات‌های مستقر در آمریکا و کانادا!
نوشین‌های جعفری مشغول کار هستند! در روزنامه‌هایی که از بودجه خاص دولتی ارتزاق میکنند‏

این آنالیز توییتری با استفاده از یک سایت آنالیز معتبر هم نشان میدهد اولین بار چه کسی هشتک "دختر آبی " رو استفاده کرده است. سندی که خارج از تحلیل و رصد بالا قابل کتمان نیست!»

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توییتر فضای مجازی خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۹۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت‌پرده انتخاب حجازی به‌عنوان سرپرست استقلال

به گزارش "ورزش سه"، پس از برکناری علی خطیر و روی کار آمدن فرشید سمیعی در پست سرپرست مدیرعاملی استقلال، او نخستین انتصاب خود را به تعیین سرپرست جدید تیم اختصاص داد، جایی که آتیلا حجازی به‌عنوان جانشین خواجه‌گیری در این تیم انتخاب شد.

حجازی که رابطه خوب و صمیمانه‌ای با جواد نکونام و فرشید سمیعی دارد، پیش از این نیز نامش به‌عنوان کاندیدای حضور در پست سرپرستی باشگاه مطرح شده بود ولی در نهایت و در دوره مدیریتی علی خطیر این اتفاق رخ نداد تا خواجه‌گیری به‌عنوان جانشین علی سامره منصوب شود.

اما پس از تغییرات مدیریتی در استقلال، سمیعی نیز به واسطه رابطه خوبی که با حجازی و نکونام دارد، پیشنهاد داد تا طلسم حضور پسر اسطوره آبی‌ها در پست سرپرستی شکسته شود که این اتفاق در مدت زمان کوتاهی رخ داد و با وجود آنکه حجازی در ترکیه مشغول زندگی است، عازم تهران شد تا به‌عنوان سومین سرپرست آبی‌ها در این فصل انتخاب شود.

در واقع باید گفت که برخلاف دوره مدیریت پیشین، این‌بار هماهنگی و روابط میان سمیعی و نکونام در وضعیت مطلوبی قرار دارد و سرپرست مدیرعاملی استقلال نیز یکی از دوستان نزدیک به خودش و سرمربی را به‌عنوان سرپرست جدید تیم منصوب کرد.

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید از پیدا شدن دختر صحرا؛ پشت‌پرده دزدیده شدن «یسنا» فاش شد!
  • دقیقی - اوزونیدیس: پرده دوم از یک درگیری
  • رمزگشایی از یک پروژه مشکوک/ واکاوی پشت‌پرده انتشار گسترده یک شایعه دروغ درباره جامعه مسلمانان ژاپن
  • آیا وازلین پوست را سفید میکند؟
  • پدیده عجیب در ایران؛ استوری مشترک بازیکنان سپاهان با هشتگ عجیب‌تر! | تصویر
  • هشتگ «شکایت_از_بی_بی_سی» در حال پرتکرار شدن است
  • مستندی نیم‌‎ساعته که ساختش ۱۶ سال زمان برد
  • پشت‌پرده انتخاب حجازی به‌عنوان سرپرست استقلال
  • پشت پرده ماجرای مفقود شدن یسنا دختر گمشده
  • پشت پرده ماجرای یسنا دختر گمشده