Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@07:56:18 GMT

دبیرکل سابق فدراسیون، مدیرعامل نساجی قائمشهر شد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۹۲۸۰

بعد از جلسه امروز هیات مدیره باشگاه بحران زده نساجی، اسدی دبیرکل سابق و پرحاشیه فدراسیون فوتبال به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شد.

به گزارش تابناک ورزشی، به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی ، امروز جلسه هیات مدیره باشگاه نساجی برگزار شد و در پایان این نشست به رغم مطرح بودن نام علی خطیر ، معاون مستعفی باشگاه استقلال، مصوب شد علیرضا اسدی به‌عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه منصوب و مشغول به‌کار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نساجی طی دو فصل اخیر بارها دست به تغییرات مدیریتی زده و از ثبات لازم برخوردار نبوده است. ابتدای فصل جاری نیز این تیم توسط مالکان به فروش گذاشته شد اما به دلیل بهانه جویی خریدار بار دیگر به صنیعی فر و شریکش برگشت داده شد.

اسدی فعالیت‌های ورزشی خود را از رشته شنا و قهرمانی در رده نوجوانان آموزشگاه‌های ایران در سال ۱۳۵۳ آغاز کرد، سپس به عضویت تیم منتخب بسکتبال آموزشگاه‌های تهران در سال ۱۳۵۶ در آمد. وی از سال ۵۷ تا ۵۹ عضو تیم فوتبال جوانان راه‌آهن بود، سپس در سال ۱۳۵۸ به تیم ملی فوتبال جوانان ایران دعوت شد. فوتبال را در باشگاه‌های اکباتان، راه‌آهن و همچنین در تیم بنیاد شهید به‌عنوان کاپیتان ادامه داد.

اسدی در سال‌های ۱۳۵۶ تا ۱۳۶۶ به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد و دو بازی ملی در کارنامه خود ثبت کرد، هر چند هیچگاه بازیکن سرشناس و تعیین کننده ای در تیم ملی نشد. وی در بهمن ۱۳۹۳ به‌عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران انتخاب شد، اما بلافاصله سلسله حواشی دنباله داری با کارلوس کی روش پیدا کرد که منجر به ضربات بزرگی به فوتبال ملی شد. وی همچنین نقش بسزایی در شروع بازی در زمین بی طرف با عربستانی ها داشت و در همان جلسه نخست مشترکی که این مدیر کم اطلاع به عنوان نماینده فوتبال ایران در آن حضور یافت، سنگ بنای یک تصمیم پرزیان مالی و اعتباری علیه فوتبال ایران گذاشته شد.

وی فصل گذشته به‌عنوان مدیرعامل باشگاه متمول تراکتورسازی تبریز منصوب شد اما مدت زیادی دوام نیاورد و در پایان نیز تیم تراکتور نتوانست به کمترین خواسته اش یعنی کسب سهمیه آسیایی برسد. اسدی پس از اخذ دیپلم درسال ۱۳۶۱ تحصیلات خود را در رشته تربیت‌بدنی در دانشگاه تهران ادامه داد و پس از اتمام تحصیل در رشته تربیت‌بدنی، در رشته پزشکی دکترای خود را از دانشگاه علوم پزشکی تهران اخذ کرد. او سودای ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی را نیز در سر می پرواند اما فدراسیون فوتبال را برگزید و در آن به کار ادامه داد اما با ورود مهدی تاج، جای خود را به محمدرضا ساکت داد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اسدی نساجی صنیعی فر تابناک ورزشی دبیرکل مدیرعامل سامانه سماح ماه محرم زیارت عاشورا جان بولتون مقتدی صدر سحر خدایاری مایکل شوماخر روز سینما کاروان اسرا نفتکش آدریان دریا شفافیت آرای نمایندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۹۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم

به گزارش "ورزش سه"، هازارد پس از سپری کردن چند فصل ناموفق با رئال مادرید تصمیم گرفت که قراردادش را با این باشگاه فسخ کند و بسیاری انتظار داشتند که او هم مانند بسیاری از بازیکنان حاضر در فوتبال اروپا در سال‌های پایانی زندگی حرفه‌ای خود راهی عربستان یا آمریکا شود.

با این حال، این ستاره بلژیکی تصمیم گرفت که در اقدامی غیر منتظره از دنیای فوتبال خداحافظی کند و به حضورش در این ورزش به‌صورت حرفه‌ای پایان دهد و این خبر بسیار بدی برای هواداران و علاقه‌مندان به این بازیکن بود.

هازارد حالا در گفت‌وگو با وو اسپورت ورلد در این باره اظهار داشت: «اساسا همیشه به خودم می‌گفتم که قرار است به آمریکا بروم و دو یا سه سال در آنجا بازی کنم. لیگ فوتبال آمریکا لیگ بدی نیست. به شوخی به کریستین بنتکه می‌گفتم که قرار است به او در واشنگتن ملحق شوم. در این صورت می‌توانستم با دوستم بازی کنم، چند پاس به او بدهم و او هم گل بزند.

اما مسئله فقط فوتبال نبود چون ما مجبور بودیم به‌صورت خانوادگی جابه‌جا شویم. همین موضوع باعث شد که در تصمیمم در این باره تجدید نظر کنم. صادقانه باید بگویم که دیگر نمی‌خواستم فوتبال بازی کنم. اگر واقعا به دنبال این بودم که ادامه دهم می‌توانستم به کشور دیگری بروم و حتی با خانواده نقل مکان کنم. اما دیگر چنین چیزی را نمی‌خواستم. دیگر نمی‌خواستم فقط برای اینکه پول در بیاورم به جایی بروم و دو یا سه هفته بعد از خودم بپرسم که چرا این کار را انجام دادم.»

دیگر خبرها

  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • پورمحمدی: مس رفسنجان الگوی ادب و اخلاق در فوتبال ایران است
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!