Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@22:26:50 GMT

عضویت 8101 سینماگر در صندوق اعتباری هنر

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۹۶۱۳

عضویت 8101 سینماگر در صندوق اعتباری هنر

خبرگزاری آریا - مدیرعامل صندوق اعتباری هنر ضمن تبریک 21 شهریور ماه روز ملی سینما گفت: مایه خوشحالی است که با وجود مشکلات، سینمای کشور ما در عرصه داخلی رشد قابل توجه و در حوزه بین المللی جایگاه خود را تثبیت کرده است.

به گزارش خبرگزاری آریا، سید حسین سیدزاده، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر ضمن تبریک 21 شهریور ماه روز ملی سینما گفت: مایه خوشحالی است که با وجود مشکلات، سینمای کشور ما در عرصه داخلی رشد قابل توجه و در حوزه بین المللی جایگاه خود را تثبیت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما نیز در صندوق اعتباری هنر تلاش می کنیم با ارائه خدمات هرچه بهتر به اهالی سینما رضایت آنها را کسب کنیم تا با خاطری آسوده بتوانند به فعالیت خود در این عرصه ادامه دهند.
سیدزاده بیان داشت:  بیش از 8101 نفر از سینماگران کشور عضو صندوق اعتباری هستند و از خدمات این صندوق بهره می برند.
ایشان با اشاره به خدمات بیمه ای صندوق اعتباری هنر اظهار داشت: یکی از برنامه های مهم ما گسترش و بهبود خدمات بیمه ای است تا با ایجاد فضای امن شغلی، فعالیت های حرفه ای اهالی فرهنگ و هنر کشور تداوم یابد.
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر اظهار داشت: تاکنون حدود 5400 نفر از سینماگران کشور  به سازمان تأمین اجتماعی معرفی و از خدمات بیمه ای بهره مند شده اند.
وی در ادامه بیان داشت: صندوق اعتباری هنر با ایجاد پوشش بیمه درمان تکمیلی برای اعضا خود در سراسر کشور توانسته بخش مهمی از هزینه های مازاد بر تعرفه های بیمه تأمین اجتماعی بیمه شدگان و افراد تحت تکفلشان را تأمین کند. در سال 98،  6228 نفر از فعالان سینمایی کشور تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی این صندوق قرار دارند. هر سینماگری که عضو صندوق اعتباری هنر است می تواند در زمان ثبت نام از خدمات بیمه درمان تکمیلی بهره مند شود.
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به خدمات تکریم و مستمری گفت: حمایت و تکریم پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر از سیاست های مهم صندوق اعتباری هنر محسوب می شود. 272 نفر از سینماگران عضو از طرح کمک مستمری و 15 نفر از سینماگران ممتاز نیز در چارچوب طرح تکریم به صورت ماهانه دریافت می کنند.
سیدزاده در پایان گفت: با وجود محدودیت های مالی صندوق اعتباری هنر همواره حمایت از کارآفرینان فرهنگی و هنری را مدنظر داشته و در قالب تسهیلات کمک هایی را به بیش از 30 فیلم سینمایی ارائه کرده است.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: صندوق هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۹۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران در آذربایجان غربی

مدیر کل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: در مرحله نخست ثبت نام بیمه رایگان مادران غیرشاغل دارای سه فرزند و بیشتر ساکن در مناطق روستایی و عشایری استان ۳۴ هزار نفر در آذربایجان غربی ثبت نام کردند.

سیروس محمودیان گفت: در اجرای ماده ۲۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، مرحله نخست ثبت نام بیمه رایگان مادران غیرشاغل دارای سه فرزند و بیشتر ساکن در مناطق روستایی و عشایری نزد صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر آغاز شده است و تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شد.

وی افزود: در این مرحله مادرانی که فرزند سوم و بالاتر آنان بعد از تاریخ اول فروردین ماه سال ۱۳۹۶ متولد شده باشند می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق به نشانی www.roostaa.ir و ورود به بخش "ثبت نام مادران روستایی و عشایری (غیرشاغل) و یا مراجعه به ۷۱ کارگزاری صندوق در سطح استان نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی استان خاطر نشان کرد: فرآیند تکمیل ثبت نام متقاضیان مشمول این قانون پس از اخذ استعلام از سازمان ثبت احوال و تأیید استعلام سایر صندوق‌ها مبنی بر عدم بیمه پردازی و مستمری بگیر بودن متقاضی، نهایی می‌گردد و اولویت تکمیل ثبت نام با افرادی است که منطبق بر فراخوان شرایط لازم را احراز و زودتر نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند.

محمودیان ادامه داد: در خصوص مادران غیر شاغل دارای سه فرزند و بیشتر ساکن مناطق روستایی و عشایری صد در صد (۱۰۰%) حق بیمه توسط دولت پرداخت می‌شود و با تولد فرزند چهارم و پنجم به ازای هر فرزند دو سال به سوابق بیمه‌ای بیمه‌گذار افزوده می‌شود.

وی اظهار داشت: همسر و فرزندان مادران سه فرزند از ۱۸ الی ۵۰ سال نیز می‌توانند به صورت جداگانه در این صندوق عضو شوند و درآینده همزمان از مزایای بیمه اجتماعی برخوردار شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • ارائه نوآوری‌های صندوق توسعه فناوری‌های نوین در تامین مالی فناوری در اینوتکس ۲۰۲۴
  • افزایش میزان حمایت از بیماران تالاسمی با تأسیس صندوق بیماری‌های نادر و صعب‌العلاج
  • ثبت نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران در آذربایجان غربی
  • ارتقای اعتبار صندوق بیماران خاص به ۹ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل مدارکشان را تحویل بدهند
  • افزایش دو برابری سقف ضمانت‌نامه‌های صنایع کوچک
  • افزایش ۲ برابری ضمانت‌نامه‌های اعتباری و غیراعتباری صندوق سرمایه‌گذاری صنایع کوچک
  • سقف ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک افزایش یافت
  • در راستای جهش تولید؛ افزایش دو برابری سقف ضمانت‌نامه‌ها