Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-30@04:16:43 GMT

توسعه زیرساخت‌های منتهی به پایانه مرزی مهران

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۹۶۲۱

صراط:

خداداد مقبلی، معاون برنامه ریزی سازمان حمل و نقل جاده ای عصر پنجشنبه در بازدید از زیرساخت‌های پایانه مرزی مهران گفت: تمامی دست اندرکاران امر خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی، باید تمام تلاش خود را برای توسعه زیرساخت‌ها و مسیرهای منتهی به مرز مهران در راستای خدمات رسانی به کار گیرند.

به گزارش خبرگزاری مهر خداداد مقبلی افزود: با توجه به حذف روادید و افزایش حجم تردد زائران، در اربعین امسال تلاش خواهیم کرد تا با همکاری کلیه دستگاههای مربوطه تا قبل از شروع مراسم عظیم اربعین حسینی نسبت به تکمیل عملیات عمرانی و راهسازی به منظور خدمات رسانی مطلوب به زائران اقدام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون برنامه ریزی راهداری کشور یادآور شد: مرز بین‌المللی مهران بیشترین حجم تردد را در سال‌های گذشته به خود اختصاص داده و توسعه زیرساخت‌های این پایانه مهم یکی از اولویت های راهداری کشور خواهد بود تا زائران بتوانند با سهولت تردد کنند.

هوشمندسازی محورهای مواصلاتی مهمترین اقدام پلیس برای مدیریت ترافیک در اربعین حسینی

 سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام نیز در حاشیه این بازدید گفت:  نیروی انتظامی از مدت‌ها قبل اقدامات خود را برای سهولت تردد زائران آغاز کرده و هوشمند سازی محورهای مواصلاتی برای مدیریت ترافیک اربعین حسینی یکی از مهمترین اقدامات پلیس در این راستا بوده است.

رئیس پلیس راه استان ایلام خاطرنشان کرد: با توجه به لغو روادید، این روزها شاهد حضور زائران اربعین حسینی در محورهای مواصلاتی هستیم و برای سهولت در تردد، همکاران ما با استفاده از تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری در جاده ها حضور دارند و با تخلفات حادثه‌ساز برابر قانون برخورد می‌کنند.

 همتی زاده یادآور شد: افزایش ظرفیت پارکینگ های شهر مهران ،رفع مشکلات آنتن دهی تلفن همراه در نقاط کور، سکوبندی و ساماندهی پارکینگ برکت ، تکمیل پل روگذر مسیر جاده ارغوان و عملیات عمرانی و جاده‌سازی از مهمترین برنامه‌های این بازدید بود که با تلاش و همکاری همه دستگاهها و برنامه‌ریزی مناسب تا قبل از شروع مراسم اربعین در سال جاری، این نواقصات برطرف و شاهد خدمات رسانی هرچه بهتر از هزاران اباعبدالله الحسین(ع) در سطح استان خواهیم بود.

گفتنی است: امروز معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور رئیس پلیس راه استان و مدیرکل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از زیرساخت های اربعین در مسیر مهران بازدید کردند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: مرز مهران سازمان حمل و نقل اربعین صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۹۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه تجارت و مراودات مرزی از سیاست‌های دولت سیزدهم است

فرماندار ماکو با اشاره به دیدار خود با هیئت ترکیه در خصوص گمرک گوربولاق این کشور گفت: در این نشست درخواست کردیم تا تردد کامیون‌های معطل شده در دو سوی مرز با افزایش نیروها و امکانات تسهیل شود.

نادر کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی با اشاره به دیدار خود با هیئت ترکیه و رئیس اداره مدیریت مرزی این کشور در خصوص بررسی مسائل و مشکلات مرزی اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های دولت سیزدهم و پییگری‌های استاندار آذربایجان‌غربی و دیدار اخیر با استاندار وان ارتقا سطح روابط دو کشور در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: توجه به توسعه تجارت و مراودات مرزی و تسهیل ترددهای مرزی از جمله سیاست‌هایی است که پیگیری می‌شود.

فرماندار ماکو با اشاره به کندی تردد در گمرک بازرگان گفت: عملیات ساختمانی در گمرک گوربولاق ترکیه موجب ایجاد مشکل برای مسافران و خودروهای باری شده است.

کاظمی با اشاره به اینکه بازرگان بزرگ‌ترین گمرک زمینی کشور بوده و سالانه بیش از یک میلیون نفر مسافر از این گمرک تردد می‌کنند، تصریح کرد: در این نشست درخواست کردیم تا تردد کامیون‌های معطل شده در دو سوی مرز با افزایش نیروها و امکانات تسهیل شود.

وی مدیریت سیل در نواحی مرزی را نیز یکی از محورهای این دیدار بیان کرد و ادامه داد: سیل روستای سوریک یکی از موارد مورد بحث دیگر بود که دیواره مرزی ترکیه عامل آن تشخیص داده شده است که در این جلسه مطرح شد.

کاظمی عنوان کرد: به طرف مقابل گفته شد که در چندین نقطه از دیواره مرزی ترکیه آبراهه‌هایی برای پیشگیری از وقوع سیل پیش‌بینی شود.

کد خبر 749206

دیگر خبرها

  • توسعه تجارت و مراودات مرزی از سیاست‌های دولت سیزدهم است
  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی دراربعین ۱۴۰۳
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • ترانزیت ایران و آذربایجان متحول می‌شود 
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران