Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر خجسته در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه تمام مشکلات موجود در کشور به خاطر عدم شفاف‌سازی است اظهار کرد: متأسفانه افراد زیادی خواستار عدم شفاف‌سازی آرا هستند زیرا منفعت خود را در این کار می‌بینند.

وی با اشاره به اینکه قیام اباعبدالله‌الحسین(ع) برای شفاف‌سازی بود افزود: فلسفه نهضت عاشورا اسکتبارستیزی و مبارزه با یزیدیان زمان است که امروز امریکا و اسرائیل در رأس آن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حضرت زینب(س) با شفاف‌سازی هدف ظالمان و غارتگران بیت‌المال را برملا کرد گفت: شفاف‌سازی یک امر اعتقادی و ریشه‌ای است که باید به آن توجه شود.

وی با تأکید بر اینکه شفاف‌سازی آرای نمایندگان در مجلس باید عملیاتی باشد و به امضا ختم نشود تصریح کرد: باید دید چرا برخی اصرار بر مخفی نگه داشتن آرای خود در مجلس دارند؟

خجسته با اشاره به اینکه در حال حاضر 140 نفر از نمایندگان در مجلس نامه شفاف‌سازی آرا را امضا کرده‌اند تأکید کرد: باید در شورای شهر و دولت نیز شفاف‌سازی رخ دهد.

وی با بیان اینکه شفافیت یعنی دست‌های پنهان و غارتگران بیت‌المال برملا شود اظهار کرد: مجلس باید قاطعانه ورود کند و دوفوریت یا یک فوریت این مهم تصویب شود.

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شفاف‌سازی نباید در الفاظ خلاصه شود افزود: تمام کسانی که آلوده به فساد هستند با شفاف‌سازی آرا مخالفت می‌کنند.

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۹۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خردادماه

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس در حاشیه نشست ارائه گزارش و رسالت صندوق‌های بازنشستگی کشوری در تحقق شعار سال در جمع خبرنگاران اظهارداشت: همسان سازی حقوق بازنشستگان منابع آن در بودجه لحاظ و در جداول نهایی سهم ۴۰ درصدی برای اجرا در سال جاری تصویب شد.

بیشتر بخوانید: جزییات جدید میزان حقوق بازنشستگان در ۱۴۰۳ + جدول

وی بیان داشت: این موضوع به شورای نگهبان جهت بررسی ارسال و تا قبل پایان اردیبهشت ان شاالله نهایی و از خرداد اجرایی خواهد شد. ۴۰ درصد میزان افزایش است و سال ۱۴۰۴ و ۱۴۰۵ نیز دو مورد افزایش ۳۰ درصدی خواهیم داشت.

قاضی زاده هاشمی در پاسخ به این پرسش که چرا حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی بر اساس تورم نیست، گفت: مجلس در این زمینه ورود اولیه داشته ولی روزهای پایانی مجلس یازدهم است و اگر به سرانجام نرسید در مجلس جدید بعد ۷ خرداد در کمیسیون اجتماعی بررسی خواهد شد.

نماینده مردم سرخس، فریمان و بخش‌های رضویه و احمدآباد مشهد بیان داشت: آنچه ما الان حکم قانونی داریم همسان سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری است ولی در مورد حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در مجلس دوازدهم پیگیری خواهد شد که حکم قانون و مبنای مجلس میزان تورم است و اینکه چقدر تناسب سازی خواهد بود را مجلس پیگیری می‌کند.

کد خبر: 1229608 برچسب‌ها حقوق

دیگر خبرها

  • الفاظ رکیک سپهر حیدری پس از ممنوعیت حضور دختران پرسپولیسی در ورزشگاه
  • شرکای پشت پرده بابک زنجانی چه کسانی بودند؟ /چرا پرونده اختلاس او شفاف سازی نمی شود؟ /مبلغ کلان ارزی قرار است به صورت املاک به بیت المال بازگردد؟
  • اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خردادماه
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • اعتصاب طلافروشان برای فرار از شفافیت/ سامانه‌های مودیان و جامع تجارت به نفع فعالان قانونی است
  • فرار کانون سردفتران از شفاف‌سازی عملکرد مالی
  • جعفرزاده: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • جعفرزاده ایمن‌آبادی: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • تبلیغات گل درشت در تلویزیون، سینما و شبکه نمایش خانگی به مرز فاجعه رسیده است/ تلویزیون شفاف‌سازی کند
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند