Web Analytics Made Easy - Statcounter

بابک نگاهداری رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره جزئیات آیین نامه جذب هیئت علمی پژوهشی و فناور اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی، نزدیک به 130 مرکز تحقیقاتی، 12 پژوهشکده و 125 مرکز رشد دارد که درحال تبدیل به سراهای نوآوری هستند؛ لذا دانشگاه باتوجه به این ظرفیت ها، برنامه مدونی را برای توسعه پژوهش و فناوری تدوین کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از آیین نامه هایی که در راستای توسعه پژوهش و فناوری تدوین شده، آیین نامه جذب اعضای هیئت علمی پژوهشی و فناور است؛ بر اساس این آیین نامه، از فناوران و پژوهشگران برجسته کشور، در قالب هیئت‌های علمی پژوهشی، برای فعالیت در مراکز تحقیقاتی و پژوهشکده ها و هیئت های علمی فناور برای فعالیت در سراهای نوآوری و مراکز رشد، استفاده خواهد شد.

نگاهداری ادامه داد: مجموعه توانمند‌های افراد از جمله تحصیلات دانشگاهی، در جذب اعضای هیئت علمی پژوهشی و فناور لحاظ خواهد شد؛ البته در حوزه فناوری، امکان استفاده از فناورانی که دارای تحصیلات دانشگاهی و آکادمیک نیستند نیز وجود دارد.

رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به احتمال پژوهشی شدن اعضای آموزشی هیئت علمی واحدها گفت: در حال حاضر برای اعضای آموزشی، 8 الی 10 ساعت موظفی تعریف کرده ایم که در صورت دارا بودن طرح پژوهشی، می توانند در مراکز تحقیقاتی دانشگاه مشغول به کار شوند.

وی تصریح کرد: در این آیین نامه، اعضای هیئت علمی فناور، از کارآفرینان و فناوران برجسته کشور که فعالیت های خوبی را در این حوزه داشته اند، انتخاب خواهند شد؛ البته طبق آیین نامه، اعضای هیئت علمی فناور و پژوهشی، صرفا در حوزه پژوهش و فناوری فعالیت دارند و مسائل آموزشی، جزو فعالیت های جانبی آن ها خواهد بود.

نگاهداری با اشاره با امریه فارغ التحصیلان در پارک های علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی از ظرفیت سرباز هیئت علمی هایی که معاونت تحقیقات و فناوری ریاست جمهوری معرفی کند، استفاده خواهد کرد.

رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: از درآمدهای حاصل از فعالیت پژوهشی و فناوری درمراکز تحقیقاتی و رشد، برای تامین حقوق اعضای هیئت علمی استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/

108 / 167 دانشگاه آزاد اسلامی بابک نگاهداری مراکز رشد فناوری هیئت علمی پژوشگاه تحقیقات آیین نامه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی مراکز رشد فناوری هیئت علمی تحقیقات آیین نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۰۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • دستورالعمل اجرای اعطای پایه‌های استحقاقی اعضای هیئت علمی ابلاغ شد
  • هیئت علمی و پژوهشی ارتش به قطب جنوب اعزام می‌شود
  • اعزام هیئت علمی ـ پژوهشی نیروی دریایی ارتش به قطب جنوب
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود - 2
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود - 1
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود
  • چاپ کتاب عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد یادگار امام در انتشارات علمی و دانشگاهی
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • فیلم| ساماندهی عرصه‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب