Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد فرزین خواننده شناخته شده موسیقی پاپ که در سال‌های اخیر در حوزه بازیگری تعدادی از آثار سینمایی و نمایش خانگی نیز ورود داشته است، طی روزهای آینده برای برگزاری تور کنسرت‌های خارج از کشور خود به کانادا و آمریکا سفر می‌کند.

 طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته فرزاد فرزین در روز ۲۲ سپتامبر مصادف با ۳۱ شهریور در شهر ونکوور کانادا و روز ۲۸ سپتامبر مصادف با ششم مهرماه در شهر سیاتل ایالات متحده کنسرتی را برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تور کنسرت‌های کانادا و آمریکا فرزاد فرزین در حالی آغاز می‌شود که وی به‌تازگی بازی در سریال نمایش خانگی «مانکن» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده را به پایان رسانده است. وی در این سریال علاوه بر بازی به عنوان خواننده تیتراژ نیز حضور دارد.

«مانکن» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی، نویسندگی بابک کایدان و سرمایه‌گذاری علی طلوعی از دوم شهریور ماه وارد شبکه نمایش خانگی شده است. محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، نازنین بیاتی، امیرحسین آرمان، فرزاد فرزین، حسین پاکدل، بهشاد شریفیان، نفیسه روشن، علی فرهنگی، رابعه مدنی، پانته‌آ کی‌قبادی، بهزاد محسنی، بهزاد خلج، الهام پاوه نژاد، رضا توکلی، همایون ارشادی، لیندا کیانی، شبنم قلی خانی، محمد صادقی و عارفه معماریان در این سریال حضور دارند.

حضور در آثاری چون «پسران آجری» به کارگردانی مجید قاری‌زاده، «دنیای محبوب» به کارگردانی ارسلان میرحسینی، «عاشقانه» به کارگردانی منوچهر هادی به‌عنوان بازیگر و خواننده تیتراژ و تیراژخوانی برای برنامه‌هایی چون «ماه عسل»، «شب بخیر تهران»، «کوله پشتی»، «صبح آمد»، «با ما اینجا» از جمله فعالیت‌های فرزاد فرزین در عرصه تصویر محسوب می‌شود.

این خواننده موسیقی پاپ تاکنون علاوه بر تولید چندین تک آهنگ و برگزاری کنسرت های متعدد آلبوم های«شراره – ۱۳۸۳»، «شوک – ۱۳۸۷»، «شانس – ۱۳۸۸»، «شلیک – ۱۳۹۰»، «شخصی -۱۳۹۲»، «شش – ۱۳۹۴» و «شانزلیزه – ۱۳۹۶» را در بازار موسیقی ایران منتشر کرده است.

کد خبر 4715575 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: فرزاد فرزین موسیقی پاپ کنسرت موسیقی تئاتر ایران ماه محرم فیلم سینمایی موسیقی ایرانی سریال ایرانی ماه محرم و صفر جشنواره فیلم ونیز عاشورا بازیگر سینما نوفل لوشاتو کارگردان تئاتر رادیو صبا انیمیشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۰۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامان احتشامی در تالار رودکی کنسرت می دهد/ پایان یک غیبت طولانی

به گزارش خبرگزاری مهر، سامان احتشامی نوازنده پیانو و عمران فروزش نوازنده تمبک روز چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه کنسرت مشترکی را در تالار رودکی تهران برگزار می کنند.

سامان احتشامی درباره جزییان کنسرت پیش رو گفت: این کنسرت روز ۱۹ اردیبهشت ساعت ۲۱ در تالار رودکی برگزار می شود و خوشبختانه در ۱۰ دقیقه تمامی بلیت های این کنسرت فروش رفت در نتیجه به دلیل استقبال مخاطبان تصمیم گرفتیم این کنسرت را تمدید کنیم. برهمین اساس کنسرت برای روزهای ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت تمدید شده است و ساعت ۲۱ در هر ۲ روز به دیدار مخاطبان می رویم.

این هنرمند در ادامه عنوان کرد: در این کنسرت ها قطعاتی از همایون خرم و یوهان باخ برای مخاطبان اجرا می شود. بخشی از این کنسرت ها به اجرای قطعاتی از آثار خودم اختصاص دارد. ضمن اینکه مدیر برنامه های این اجرا که با همکاری بنیاد رودکی انجام می شود به عهده راز مازندرانی است.

سامان احتشامی و عمران فروزش پیش از این نیز در آلبوم ها و پروژه های متعددی که پیش روی مخاطبان قرار گرفته بود همکاری های مشترکی داشتند. مسیری که منجر به برگزاری کنسرت مشترکی شده که به نظر می آید با توجه به برگزاری آن در تالار رودکی تهران آن هم در قالب دونوازی با تفاوت های نسبت به دیگر پروژه های احتشامی به حساب آید.

سامان احتشامی از آهنگسازان و نوازندگان پیانو محسوب می شود که پس از کسب مهارت های مختلف آموزشی زیرنظر هنرمندانی چون جواد معروفی، محمد سریر و اسماعیل امین موید فعالیت خود را در حوزه موسیقی آغاز و پس از حضور در رویدادها و جشنواره های مختلف موسیقایی که به عنوان هنرمند برگزیده نیز انتخاب شد، در سال ۱۳۷۱ با انتشار آلبوم «باغ به باغ» خود رابه جامعه مخاطبان معرفی کرد.

این هنرمند که تحصیلات عالی خود را در دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد به پایان رسانده طی این سال ها علاوه بر فعالیت مستمر در زمینه آموزش نوازندگی، در حوزه برگزاری کنسرت، تولید آلبوم و اخیرا برنامه های مختلف رسانه ملی و شبکه نمایش خانگی حضور چشمگیری داشته است.

کد خبر 6093740 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • خواننده تیتراژ «رستگاری» کنسرت می‌دهد/ انتشار چند تک آهنگ عاشقانه
  • سامان احتشامی در تالار رودکی کنسرت می دهد/ پایان یک غیبت طولانی
  • خط قرمزی که به «نون.خ» کمک کرد/ ماجرای شکایت آقای خواننده چه بود؟
  • واکنش تهیه‌کننده «نون خ» به اعتراض یک خواننده درباره استفاده بی‌اجازه از آثارش +فیلم
  • واکنش تهیه‌کننده «نون‌خ۵» به شکایت یک خواننده/ فعلا تصمیمی بر ساخت فصل بعدی نداریم
  • خط رو خط مسائل اجتماعی
  • شکایت رسمی علیه سعید آقاخانی و سریال نون خ
  • هدیه عجیبی که رونالدو از عربستانی‌ها گرفت
  • خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است