Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-02@21:25:47 GMT

رقابت جالب دو پرسپولیسی در تیم ملی

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۰۳۱۸

تیم ملی ایران با هدایت مارک ویلموتس با استفاده از دو مهاجم و با سیستم ۲-۴-۴ به میدان می‌رود. البته کریم انصاری‌فرد کمی عقب‌تر از سردار آزمون بازی می‌کند و احسان حاج‌صفی و امید ابراهیمی به عنوان هافبک دفاعی بعضاً در یک خط قرار می‌گیرند، اما سیستم همان ۲-۴-۴ است. 

اخبار ورزشی- در این سیستم تکلیف جناح راست تیم ملی تقریباً مشخص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا جهانبخش بازیکن گرانقیمت تیم برایتون انگلیس در سمت راست خط میانی بازیکن فیکس و دلخواه سرمربی بلژیکی است، اما در سمت چپ خط میانی ویلموتس هنوز مهره اصلی خود را پیدا نکرده است. در دو بازی دوستانه برابر سوریه و کره‌جنوبی او به تناوب از دو بازیکن کلیدی پرسپولیس استفاده کرد.

وحید امیری در بازی اول برابر سوریه و مهدی ترابی در بازی دوم تیم ملی مقابل کره‌جنوبی تحت هدایت ویلموتس فیکس شدند. سرمربی بلژیکی در بازی دوم ترابی را جانشین امیری کرد. دو هافبک دونده پرسپولیس که با نظر کالدرون کنار هم بازی می‌کنند، برای بازی در تیم ملی باید با هم رقابت کنند تا یکی از آن‌ها فیکس شود. البته این دو بازیکن امیدوارند ویلموتس هم از کالدرون تقلید کند و هر دو را کنار هم بازی دهد، اما بعید است سرمربی بلژیکی قید علیرضا جهانبخش را بزند. در دیدار رسمی برابر هنگ‌کنگ، مارک ویلموتس تصمیم گرفت مهدی ترابی را در ترکیب اصلی تیمش قرار دهد. ترابی در دو بازی گذشته پرسپولیس هم جزو آماده‌ترین‌ها بود و تک گل ۳ امتیازی تیمش در هفته اول لیگ برتر برابر پارس جنوبی جم را به ثمر رساند. بنابراین سرمربی بلژیکی ترجیح داد مهدی ترابی را در ترکیب اصلی قرار داده و وحید امیری را نیمکت‌نشین کند. مهدی ترابی ۶۱ دقیقه در زمین بود و عملکرد نسبتاً ضعیفی به نمایش گذاشت تا جای خودش را به وحید امیری بدهد. این یکی هم که از دقیقه ۶۱ وارد زمین شد در حد و اندازه‌های گذشته خود ظاهر نشد و نشان داد از آمادگی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه فاصله آشکاری گرفته است.

امیری با این روند و سن و سالش (۳۱ سالگی) باید خیلی تلاش کند و خودش را به اوج برساند در غیر این صورت ممکن است وینگرو هافبک‌های جوان ترلیگ برتری جای او را در تیم ملی بگیرند.

مهدی ترابی هم بازی با هنگ‌کنگ را فراموش کرده و در ادامه مسابقات تیم ملی نمایش بهتری ارائه بدهد چراکه همه از او انتظار بیشتری دارند.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تیم ملی پرسپولیس پرسپولیس تیم ملی وحید امیری مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۰۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیری: پرسپولیس تا آخرین نفس برای قهرمانی می جنگد

بازیکن پرسپولیس گفت: ۱۵ امتیاز مانده و اختلاف یک امتیازی با صدر جدول چیزی نیست که بخواهیم خودمان را کنار بکشیم و قول می‌دهم هوادارانمان را رو سفید کنیم‌.

به گزارش ایسنا، وحید امیری پس از تساوی پرسپولیس و سپاهان در آزادی در خصوص این دیدار اظهار کرد: پس از اتفاقات هفته قبل یک دل شدیم که ۳ امتیاز این بازی را کسب کنیم، اما تیم حریف آمده بود که یک بازی فشرده انجام داده و بازیکنان تاثیرگذار ما را نفر به نفر گرفتند که شرایط را سخت کرده بود.

او ادامه داد: هوادارانمان سنگ تمام گذاشتند، دستشان را می‌بوسم و قول می‌دهم تا روز آخر تلاش کرده و هنوز چیزی تمام نشده است. ۱۵ امتیاز مانده و اختلاف یک امتیازی با صدر جدول چیزی نیست که بخواهیم خودمان را کنار بکشیم و قول می‌دهم هوادارانمان را رو سفید کنیم‌.

این بازیکن پرسپولیس در خصوص تقابل تیمش با نساجی، تصریح کرد: نساجی تیم قابل احترامی است که همیشه تمام تلاشش را تا آخر کرده، جدال مرگ و زندگی برای هر دو تیم در پیش است. قطعا فوتبال زیبایی به نمایش گذاشته خواهد شد. امیدوارم در نهایت تیمی که لایق است به قهرمانی برسد.

امیری همچنین درباره خصوصی شدن باشگاه پرسپولیس افزود: اطلاعی از پاداش بانک صادرات برای برد سپاهان نداشتم. خصوصی‌سازی اتفاق مبارکی برای دو باشگاه است و امیدوارم از این اتفاقاتی که همیشه با آن رو به رو بوده‌ایم، خلاص شویم و شاهد رقابت در عرصه‌های بین المللی باشیم

او با اشاره به حضور بیرانوند در دیدار با سپاهان ضمن تشکر از دروازه‌بان دوم تیمش، گفت: سنگ تمام گذاشت و هر گلی خورد مقصر نبود و ما مقصر بودیم. علی بیرانوند نیازی به تعریف ما ندارد، انرژی و دلگرمی برای تیم است و خدا برای پرسپولیس و تیم ملی حفظش کند.

امیری اضافه کرد: حساسیت بیش از حد و شرایط و آنالیز زیاد سپاهان از تیم ما، بازی را سخت و کسل‌کننده کرده بود.

او در پایان در پاسخ به سوالی درباره حذف پرسپولیس از جام حذفی برابر آلومینیوم، خاطر نشان کرد: بازیکنان از ناراحتی و شرمندگی صحبتی نکردیم. به نظرم بازی خاصی بود، درس بزرگی برایمان بود ولی در روند بازی آلومینیوم فوق‌العاده بازی کرد. باید از این تجربه استفاده کنیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تصاویر ظاهر جالب دختر خانم پرسپوليسی؛ او چطور بلیط‌ می‌خرد؟
  • عکس| حسرت سرمربی پرسپولیسی از مساوی مقابل استقلال
  • واکنش جالب جواد نکونام به برکناری خطیر
  • یورگن کلوپ، مرد هزار چهره! تیزر جالب کمپانی آلمانی مشاوره مالی با حضور سرمربی لیورپول / فیلم
  • امیری: پرسپولیس تا آخرین نفس برای قهرمانی می جنگد
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان| عصبانیت شدید ترابی از تعویض/ مأمور یگان ویژه مصدوم شد!
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • ترکیب احتمالی تراکتور با سورپرایز جالب
  • واکنش جالب سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • ترابی مثل اسدی بازی رفت: تفاوت ایجاد کن!