Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@16:29:18 GMT

یک ارومیه‌ای سرمربی تیم ملی موی‌تای ایران شد

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۰۵۶۲

یک ارومیه‌ای سرمربی تیم ملی موی‌تای ایران شد

امیر رسولی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مربی جوان یکی از قهرمانان سابق تیم ملی است که پیشینه مربی‌گری تیم ملی موی‌تای ایران در مسابقات جهانی ۲۰۱۶ سوئد را نیز در کارنامه دارد.

وی بیان کرد: کسب عناوین قهرمانی ۲ دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور و قهرمانی جوانان ایران با هدایت فرشید کریمی از جمله موفقیت‌های کسب شده است که این مربی را در کانون توجه فدراسیون رزمی قرار داد و با حکم مسوولان فدراسیون هدایت تیم ملی موی‌تای ایران به وی سپرده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طی مرداد و شهریور ماه امسال موی‌تای‌کاران نونهال، نوجوان و جوان استان با هدایت فرشید کریمی موفق به کسب ۱۹ مدال رنگاررنگ در رقابت‌های المپیاد و قهرمانی کشور شدند.

رییس هیات ورزش‌های رزمی آذربایجان‌غربی گفت: طی ۲ هفته گذشته نیز تیم منتخب «بودو» ایران با هدایت فرشید کریمی با کسب ۳۰ مدال طلا، بر سکوی قهرمانی نخستین دوره مسابقات اوراسیایی که با حضور رزمی‌کارانی از کشورهای سوئد، پاکستان، افغانستان، ترکیه، جمهوری‌آذربایجان، گرجستان، عراق، روسیه و ایران به مدت ۲ روز در سالن سه هزار نفری شهیدان آهن‌دوست ارومیه برگزار شد، قرار گرفت.

رسولی بیان کرد: همچنین علی اسماعیل‌زاده، سروش قادر زینبی، ماردین مام‌اسماعیلی، چیا بهلولی، آرمان خضری، اشکان حمه‌آلی و میلاد شیخ‌مرادی از مدال‌آوران استان در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور نیز هم‌اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارند.

به گزارش ایرنا ورزش‌های رزمی دارای ۳۲ سبک است که بعد از فوتبال و والیبال پرطرفدارترین رشته ورزشی در آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود.

۷۱۵۶/۶۱۸۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اردوی تیم ملی ارومیه فدراسیون ورزش های رزمی ورزشی ورزشی رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۰۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد

امیر اسماعیلی بوکسور جوان و خوش آتیه ارومیه‌ای مقتدرانه قهرمان بوکس جوانان آسیا در کشور قزاقستان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا در کشور قزاقستان در حال برگزاری است.

در رقابت‌های امروز امیر اسماعیلی بوکسور جوان و خوش آتیه ارومیه‌ای توانست با غلبه بر حریفان مقتدرانه عنوان قهرمانی آسیا را به دست آورد.

اسماعیلی در وزن +۹۲ که با ناک اوت کردن نماینده کشور هندوستان به فینال رسیده بود، به مصاف شهزاد پولوونوف از کشور ازبکستان رفت و توانست در سه راند پیاپی و با ضربات سهمگین خود حریف خود را از پیش رو برداشته و قهرمان جوانان آسیا شده و مدال طلا این رقابت‌ها برای تیم اعزامی کشورمان کسب کند.

به گزارش ایمنا، مسابقات بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از هشتم تا هجدهم اردیبهشت در قزاقستان در حال برگزاری است.

کد خبر 751221

دیگر خبرها

  • ژوزه مورینیو می‌خواهد دوباره سرمربی منچستریونایتد شود
  • شنول گونش نامزد جدی هدایت تیم ملی کره
  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • ارنستو والورده و اشتفان کونتس، گزینه‌های جدید هدایت بایرن مونیخ
  • استقبال سرجیو کونسیسائو از هدایت میلان؛ تماس روسونری با ساری و روبرتو مارتینز
  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • سرمربی تیم هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی می‌جنگیم
  • آنچلوتی به رکورد تاریخی مربی سابق تراکتور رسید
  • رزمی ایرانی جایگاه قهرمان پرآوازه جهان را تصاحب کرد
  • از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا