Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ سردار «محسن حسن خانی» افزود: شهروندان به منظور استفاده از دوربین‌های مدار بسته در ساختمان‌ها اعم از اداری یا مسکونی باید دی وی آر یا مخزن دوربین که وظیفه حفظ و ثبت تصاویر ضبط شده را به عهده دارد، در جایی امن و دور از دید افراد نگهداری کنند.

وی ادامه داد: هموطنان می‌توانند برای نصب این دوربین‌ها با پلیس مشورت کرده و به این منظور با همکاران ما در مراکز انتظامی و کلانتری‌ها مشورت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس آگاهی یادآورشد: به رغم اینکه همکاران ما مشغله کاری بسیاری دارند، اما به آن‌ها توصیه شده که حتما به هموطنانی که در این زمینه به پلیس مراجعه می‌کنند، مشاوره‌های لازم را ارائه دهند.

سردار حسن خانی اضافه کرد: یکی از ابزار‌های لازم برای پیشگیری از سرقت نصب دوربین‌های مدار بسته در ساختمان‌ها است براین اساس باید مخزن دوربین که در موارد احتمالی نیاز است مورد بازبینی قرار گیرد در مکانی امن نگهداری شود تا بتوان از تصاویر ضبط شده آن استفاده کرد.

وی ادامه داد: برخی دی وی آر دوربین‌های مدار بسته را کنار دوربین قرار میدهند و وقتی سارقی قصد سرقت از منزل یا ساختمانی را دارد بعد از سرقت دی وی ار دوربین را به راحتی با خود می‌برد و در این شرایط کار پلیس سخت‌تر می‌شود.

سردار حسن خانی همچنین به هموطنان توصیه کرد تا از دوربین‌های استاندارد و با کیفیت خوب استفاده کنند تا بتوان در مواقع ضروری از اطلاعات ضبط شده دوربین استفاده کرد.

وی همچنین به هموطنان توصیه کرد حتما در مجتمع‌های مسکونی، پارکینگ‌ها و ساختمان‌هایی که تردد زیاد است، از دوربین‌های مدار بسته استفاده کنند. منبع: ایرنا برچسب ها: رویداد24 ، پلیس آگاهی ، محسن حسن خانی ، دوربین مداربسته ، دی وی آر سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 پلیس آگاهی محسن حسن خانی دوربین مداربسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۰۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نجات ۱۶ توله خرس سیاه در خطر انقراض از استخراج کیسه صفرا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

فرارو- یک موسسه خیریه حفاظت از محیط زیست، در ۱۹ مارس ۲۰۲۴ شانزده توله خرس سیاه آسیایی که دچار سوء تغذیه بودند را در خانه‌ای در وینتیان، پایتخت لائوس، پیدا شدند که بزرگترین نجات سال عنوان شد.

به گزارش فرارو، خرس سیاه آسیایی یا خرس ماه که لکه سفیدی هلال‌شکل روی سینه‌اش دارد، در فهرست سرخ اتحادیه جهانی حفاظت (IUCN RED LIST) در طبقه در بحران انقراض (CR) قرار دارد و هیچ آمار مشخصی از تعداد اندک باقی‌مانده جمعیت این گونه در دست نیست.

تعداد زیادی از خرس‌های سیاه آسیایی به عنوان حیوان خانگی نگهداری می‌شوند یا برای استخراج صفرا برای استفاده در طب سنتی پرهزینه نگهداری می‌شوند.

مت هانت از مسئولان پناهگاهی که توله‌ها نگهداری می‌شوند گفت که توله‌ها اکنون با بطری تغذیه می‌شوند و باید چندین ماه در پناهگاه بمانند تا به اندازه کافی بزرگ شوند و بتوانند به تنهایی زنده بمانند.

او به رویترز گفت: این احتمالا بزرگترین نجات توله خرس در حال انقراض در سراسر جهان است.

هانت گفت که پلیس لائوس این توله‌ها را در اواخر مارس در جریان یورش به خانه‌ای که متعلق به یک تبعه چینی بود، نجات داد. گروه ۱۰ نر و ۶ ماده را پیدا کردند که بین ۱.۳ تا ۴ کیلوگرم وزن داشتند و گمان می‌رود دو تا چهار ماهگی داشته باشند.

وی افزود: همسایه‌ها با شنیدن صدای گریه توله‌ها به پلیس خبر دادند. زمانی که پلیس توانست آن‌ها را بیرون بکشد، یکی از توله‌ها مرده بود.

هانت گفت: آن‌ها بسیار کوچک هستند و ظاهراً به طور غیرقانونی از شکارچیان در سراسر لائوس شمالی خریداری شده اند... به احتمال زیاد برای استفاده از کیسه صفرا نگهداری می‌شدند.

وی افزود که آنها خیلی خوشحال هستند که شانزده توله از ۱۷ توله زنده هستند و شانس دوباره‌ای برای زندگی بدون ترس و رنج دارند.

استخراج کیسه صفرای خرس‌های سیاه آسیایی در چین قانونی است، اما در لائوس، ویتنام و کامبوج و سایر کشور‌ها غیرقانونی است.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) نجات ۱۶ توله خرس سیاه در خطر انقراض از استخراج کیسه صفرا
  • قیمت دوربین مدار بسته بیسیم با برد بالا ؟ + انواع آن
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می آید
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می‌آید/ اعمال قانون با دوربین‌های نظارت تصویری
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می‌آید
  • رئیس پلیس راهور تهران بزرگ: هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می آید
  • توصیه پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت احشام
  • ورود موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور در معابر
  • موتورسیکلت های دوربین دار راهور وارد معابر می شود!
  • نصب دوربین‌های هوشمند پلیس در ورزشگاه‌ها برای تامین امنیت