Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@03:39:37 GMT

بهزاد فراهانی اولین فیلمش را کارگردانی می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۰۸۳۴

بهزاد فراهانی اولین فیلمش را کارگردانی می‌کند

بهزاد فراهانی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: درصدد هستم اولین فیلم سینمایی خود را در مقام کارگردان جلوی دوربین برم. این فیلم سینمایی که نامش را تا زمان دریافت پروانه ساخت فاش نخواهم کرد، اثری اجتماعی است که داستانش را خود نوشته‌ام.

وی افزود: درباره چرایی ساخت این کار هم باید بگویم من همیشه دغدغه ساخت فیلم داشته‌ام، چون دوست داشته‌ام حرف خود را در کاری که خود نگارش و ساخت آن را برعهده دارم، بزنم اما افسوس هیچگاه فرصت رسیدن به این خواسته پیش نیامد، اما این بار امیدوارم بتوانم فیلم خود را بسازم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیگر سریال «امام علی» درباره آخرین حضورش مقابل دوربین هم گفت: سریال «دلدار» که ماه رمضان از شبکه دو سما پخش شد آخرین تجربه بازیگری من مقابل دوربین است و از آن به بعد هنوز کاری را بازی نکرده‌ام چون فیلمنامه‌هایی که پیشنهاد می‌شود به اندازه‌ای ضعیف است که بیکاری را به بازی کردن ترجیح می‌دهم. این معضل در تئاتر هم وجود دارد پس فعلا خانه‌نشین شده‌ام.

وی در انتها درباره اجرای تعزیه هم بیان کرد: بازی در تعزیه کاری دلی است که تنها به عشق امام حسین (ع) انجام می‌شود چون اگر غیر از این باشد نام تعزیه را نمی‌توان روی گذاشت، برای همین دوست ندارم لذت حضورم در این هنر آیینی را تبلیغاتی کنم، اما همین اندازه بگویم هرگاه فرصتی در عاشورا پیش آید، تعزیه را تجربه می‌کنم.

258258

کد خبر 1298971

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بهزاد فراهانی سینمای ایران بازیگران سینما و تلویزیون ایران ایالات متحده آمریکا لیگ برتر نوزدهم باشگاه پرسپولیس سینمای ایران دونالد ترامپ تلویزیون تیم ملی فوتبال ایران رژیم صهیونیستی اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۰۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند

به گزارش قدس آنلاین، پنجمین جلسه شورای صنفی نمایش روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در خانه سینما برگزار شد که شورا بعد از بررسی درخواست ها و موارد مطرح شده، قرارداد ۲ فیلم را ثبت کرد.

به این ترتیب قرارداد فیلم سینمایی «تگزاس۳» به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان به سرگروهی پردیس سینمایی هویزه مشهد (پخش این فیلم بر عهده تهیه کننده اثر است) به ثبت رسید. همچنین فیلم سینمایی «عطرآلود» به کارگردانی هادی مقدم دوست و تهیه کنندگی یوسف منصوری با پخش «بهمن سبز» به سرگروهی پردیس سینمایی هنرشهر آفتاب شیراز بعد از فیلم «تاوان» اکران خواهد شد.

مقرر شد اکران فیلم سینمایی «تگزاس ۳» از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور آغاز شود.

دیگر خبرها

  • عاشقانه «نیلگون» با مثلث فروتن، حجار و درخشانی می‌آید
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • درگذشت بازیگر «تایتانیک» و «ارباب حلقه‌ها» در ۷۹ سالگی
  • بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال خاله خانم
  • «تگزاس ۳» به سینما می‌آید
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند
  • قرارداد سرگروهی «تگزاس ۳» و «عطرآلود» ثبت شد
  • «تله موش» روی صحنه می رود
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه