Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامعلی اصغریان مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری «عروج» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تغییر نام این موسسه و تعطیلی مجموعه «عروج فیلم» گفت: در واقع «عروج فیلم» تعطیل نشده بلکه ماموریت‌های آن گسترده‌تر و وارد فعالیت‌های فرهنگی و هنری هم شده است درواقع پیش از این در حوزه تخصصی فیلم فعالیت داشتیم اما حالا در سایر حوزه‌ها هم مثل در برگزاری همایش‌ها، تولیدات آثار فرهنگی هنری، نشر و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. هم فعالیت‌هایی خواهیم داشت از همین رو نام عروج فیلم به موسه فرهنگی هنری «عروج» تغییر پیدا کرده است.

برنامه‌ریزی برای اکران عمومی «بانو قدس ایران»

اصغریان درباره زمان اکران مستند سینمایی «بانو قدس ایران» به کارگردانی مصطفی رزاق کریمی از تولیدات «عروج فیلم» عنوان کرد: ما در حال هماهنگی کارهای این اثر برای اکران در سینماهای حوزه هنری هستیم. به همین ترتیب درخواست داده و مجوز پخش در سینماهای عمومی را هم گرفته‌ایم و منتظر قطعی شدن سینماهای حوزه هنری برای اکران «بانو قدس ایران» هستیم.

وی افزود: البته در نظر داریم این مستند را در سینماهای «هنر و تجربه» هم اکران کنیم با توجه به اینکه پیش از این تجربه اکران دو، سه فیلم مستند در سینماهای عمومی وجود داشته و استقبال خوبی هم از آنها شده است تصمیم گرفتیم «بانو قدس ایران» را در سینماهای عمومی هم به نمایش بگذاریم. این را هم باید عنوان کنم که این اثر بعد از ماه محرم روی پرده سینماها می‌آید.

اکران «فرزند صبح» مشروط به یک رضایت

اصغریان درباره زمان نمایش دیگر فیلم این موسسه با نام «فرزند صبح» به کارگردانی بهروز افخمی که به تازگی نسخه اصلاح‌شده آن رونمایی شده است هم گفت: بهروز افخمی در تدوین این اثر از موسیقی‌ای استفاده کرده است که در این باره دچار مشکل شده‌ایم. یعنی باید رضایت خانواده صاحب اثر را جلب کنیم. از همین‌رو در پی انجام کارهای این موضوع هستیم. به همین دلیل فکر می‌کنم نمایش این فیلم هم به بعد از ماه محرم موکول شود.

مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری عروج در پایان اظهار کرد: ما در پی این هستیم که مستندی درباره یادگار امام یعنی مرحوم احمد خمینی بسازیم. ضمن اینکه در نظر داریم نمایشی را هم در دهه فجر روی صحنه ببریم  این را هم باید عنوان کنم که کارگردان‌های این ۲ اثر هم مشخص شده و باید یک سری توافقات انجام دهیم.

کد خبر 4714208 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم بانو قدس ایران سینمای مستند تئاتر ایران ماه محرم فیلم سینمایی موسیقی ایرانی سریال ایرانی ماه محرم و صفر جشنواره فیلم ونیز عاشورا بازیگر سینما نوفل لوشاتو کارگردان تئاتر رادیو صبا انیمیشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۱۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز

به گزارش خبرنگار مهر، عصر دوشنبه جلسه همفکری مسوولان فرهنگی و هنری البرز به میزبانی حوزه هنری این استان با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج، رئیس حوزه هنری البرز، معاون فرهنگی و هنری سپاه استان و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج برگزار شد.

این جلسه با هدف بحث، تبادل نظر و هماهنگی برای انجام اقدامات و برنامه های فرهنگی و هنری در استان البرز برگزار و در خصوص برپایی ششمین کنگره شعر امام حسن مجتبی (ع) تحت عنوان حدیث حسن نیز مباحثی مطرح و مقرر شد این اقدام فرهنگی در قالب یک لایحه به شورای اسلامی شهر کرج ارسال و ردیف بودجه برای آن در نظر گرفته شود.

محمد مهرابی، رییس حوزه هنری استان البرز در این جلسه با تاکید بر ضرورت حمایت از گروه های فرهنگی و هنری استان گفت: باید با حمایت از هنرمندان بستر رشد روزافزون آنها را فراهم کنیم تا انگیزه این قشر برای فعالیت در این استان و کمک به ترویج فرهنگ و هنر انقلابی افزایش یابد زیرا با کمک هنرمندان می توانیم در راستای ارتقای سطح فرهنگی جامعه گام برداریم.

حجت الاسلام علیرضا سعیدی، رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج نیز هنرمندان را بازوان ترویج فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی خواند و بیان کرد: همانگونه که در شهر و استان سایت اداری وجود دارد، لزوم ساخت یک سایت فرهنگی و هنری نیز به منظور ایجاد یک مجموعه منسجم جهت ساماندهی انجمن ها و فعالیت های هنری احساس می شود.

کد خبر 6092522

دیگر خبرها

  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۹ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • ۸ اردیبهشت ، سالروز عروج خلبان تیز پرواز آسمان ایران
  • «مست عشق» هنوز در ترکیه اکران نشده است/ اعلام زمان دقیق اکران ترکیه تا دو هفته آینده و رایزنی برای نمایش در کشورهای دیگر
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۸ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز شنبه ۸ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت