Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی فارس، تازه ترین گزارش موسسه مستقل مطالعات شیمیایی(ICIS) که سالانه رتبه بندی شرکت های شیمیایی و پتروشیمیایی جهان را بر اساس شاخص‌های هفتگانه شامل فروش، سود عملیاتی، سود خالص،‌ دارایی‌ها،‌ هزینه‌های تحقیق و توسعه،‌ سرمایه‌گذاری‌ها و نیروی انسانی،‌ عملکرد شرکت‌های شیمیایی و پتروشیمیایی بررسی و رتبه‌بندی می‌کند،منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تازه‌ترین رده‌بندی این موسسه، هلدینگ خلیج فارس با سه پله صعود نسبت به سال گذشته به رتبه سی و پنجم جهان رسید.

مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس نیز در پیامی تاکید کرد: سخت کوشی و اخلاص در یک جنگ تمام عیار اقتصادی با امدادهای الهی همراه شد و موفقیت بزرگ بین‌المللی دیگری برای این هلدینگ به ارمغان آورد.

جعفر ربیعی خاطر نشان کرد: در شرایطی که همه شرکت‌های تابعه هلدینگ خلیج فارس با مشکلات ناشی از تحریم‌های ظالمانه دشمنان این مرز و بوم دست و پنجه نرم می‌کنند، تلاش و مجاهدت‌های مخلصانه کارگزاران، کارکنان، مهندسان و مدیران خانواده بزرگ هلدینگ خلیج فارس موجب سه رتبه صعود این شرکت در میان شرکت های شیمیایی و پتروشیمیایی جهان شد.

گفتنی است، در سه سال گذشته شرکت آلمانی BASF رتبه اول این رده‌بندی را در اختیار داشت که بر اساس تازه‌ترین رده‌بندی منتشر شده این شرکت جای خود را به ساینوپک چین واگذار کرده است.همچنین پس از BASF که در رتبه دوم قرار دارد، شرکت­‌های داوکمیکال و سابیک قرار گرفتند.

کد خبر 454747 برچسب‌ها تحریم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۱۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت احمد شهریاری به استقلال

به گزارش "ورزش سه"، احمد شهریاری، عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال و مدیرعامل اسبق باشگاه صباباطری به‌عنوان نماینده ویژه هلدینگ خلیج فارس در جلسات هیئت مدیره استقلال حاضر می‌شود.

شهریاری نامی آشنا برای هواداران در فوتبال و البته استقلالی‌ها است که در سالیان گذشته به‌عنوان عضوی از هیئت مدیره در این باشگاه حضور داشته و همچنین در زمان ریاست عبدالعلی علی‌عسگری در صداوسیما، معاون مالی اداری این سازمان بود.

او یک چهره ورزشی و اقتصادی است و حضورش در هیئت مدیره باشگاه استقلال مُبین تحولاتی است که در مسیر فعالیت آبی‌ها با ترکیب جدید مدیریتی رخ خواهد داد.

هلدینگ خلیج فارس اخیرا سهامدار عمده باشگاه استقلال با دریافت 85 درصد از سهام شد و حالا شهریاری را به‌عنوان نماینده ویژه خود در جلسات هیئت مدیره این باشگاه معرفی کرده تا امورش را به شکل بهتری دنبال کند.

دیگر خبرها

  • رسمی؛ نام استقلال تغییر کرد
  • پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد
  • تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج‌فارس»
  • تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس
  • رسمی؛ نام استقلال تغییر کرد | «خلیج فارس» مقابل اسم آبی ها
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • علی‌عسکری: استقلال گوهری برای هلدینگ خلیج فارس است
  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است