Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@23:48:42 GMT

رئيس زندان مخوف خيام وارد لبنان شد!

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۱۵۰۴

رئيس زندان مخوف خيام وارد لبنان شد!

خبرگزاری آریا- عامر الیاس الفاخوری فرمانده نظامی زندان مخوف و مشهور خیام در زمان اشغالگری رژیم صهیونیستی در لبنان به تازگی وارد این کشور شده است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما از بیروت، عامر الیاس الفاخوری فرمانده نظامی زندان مشهور خیام در زمان اشغالگری رژیم صهیونیستی در لبنان به تازگی از طریق فرودگاه بیروت وارد این کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پلیس فرودگاه بیروت در بدو ورود وی، با دیدن نام او در گذرنامه امریکایی اش متوجه می شود وی تحت تعقیب است اما با بررسی بیشتر مشخص می شود که دستور جلب وی لغو شده است.
حکم الفاخوری 15 سال زندان با اعمال شاقه بود و علاوه بر آن احکام توقیف غیر قضایی صادره از سوی ارتش نیز پس گرفته شده است.
پلیس فرودگاه بیروت نتوانست بدون حکم قضایی مانع ورود الفاخوری به این کشور شود و فقط مدیر پلیس امنیت داخلی پاسپورت وی را توقیف کرد.
الفاخوری لبنانی الاصل 56 ساله و با تابعیت امریکایی است. وی زمانی که با مقامات رژیم صهیونیستی دچار اختلاف شد در سال 1998 به آمریکا رفت.
او به همراه جان الحمصی رئیس دستگاه امنیت و تحقیق زندان خیام و با دستور مستقیم صهیونیست‎ها مسئول شکنجه لبنانی‎ها بودند.
رسانه های لبنانی با طرح این سئوال که چه کسی احکام توقیف وی را باطل کرده است؟ الفاخوری را به علت زندانی کردن و شکنجه صدها نفر مستحق مجازات می دانند.
جمعی از خانواده‎های شهدا و اسرای زندان خیام لبنان با تجمع مقابل وزارت دادگستری این کشور ضمن اعتراض به بازگشت عامر الیاس الفاخری رئیس سابق زندان خیام خواهان بازداشت وی شدند.
این خانواده ها در بیانیه ای اعلام کردند از خون شهدا هرگز نخواهند گذشت و تا روشن شدن علت لغو احکام توقیف قصاب خیام به تجمع های اعتراضی ادامه خواهند داد.
ساعتی قبل نیز شبکه المنار لبنان خبر داد دادگاه نظامی ارتش این کشور حکم بازداشت عامر الیاس الفاخری را صادر کرد.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رئیس زندان مخوف لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۱۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعترافات تکان دهنده عضو گروهک انصارالفرقان + ویدئو | هم این دنیا را خراب کردم هم آن دنیا را | ۱۱ تومان ارزش نداشت دماغ کسی را خون کنم!

دریافت 11 MB

به گزارش همشهری آنلاین، گروهک تروریستی موسوم به «انصار الفرقان» با تکیه بر حمایت مالی دشمنان انقلاب و نظام تاکنون تعدادی از حافظان امنیت در حوزه استان سیستان و بلوچستان را به شهادت رسانده است.

در این فیلم اعترافات عضو بازداشت‌شده گروهک انصارالفرقان درباره یکی از سرکردگان گروهک معروف به «گرگین» و جنایات این گروهک تروریستی را مشاهده می‌کنید.

تروریست الیاس قنبرزهی معروف به «گرگین» برای کاسبی پول ترور فرزندان ملت و جنایت را در دستور کار قرار داده بود.

همدست تروریست الیاس قنبرزهی درباره اقدامات این گروه می‌گوید: در پاکستان آموزش‌های لازم را فرا گرفتیم و برای انجام عملیات به اطراف زاهدان آمدیم؛ در چند عملیات مختلف چند سرباز و بسیجی را کشتیم؛ در پلیس راه زاهدان و خاش چند عملیات داشتیم.

مهمترین اقدمات تروریست الیاس قنبرزهی راه‌اندازی شبکه تروریستی در کورین و زاهدان و انجام بیش از 16 اقدام تروریستی طی دو سال گذشته بوده که به شهادت ده‌ها تن از فرزندان دلیر این مملکت منجر شده است.

همدست  ‌تروریست الیاس قنبرزهی معروف به «گرگین» با تشریح عملیات تروریستی گروهک انصار الفرقان تأکید کرد: گرگین در هر جایی که عملیاتی انجام می‌داد تعداد کشته‌ها و مجروحان را برای اینکه پول بیشتری دریافت کند افزایش می‌داد و تمام اقدامات تروریستی که انجام می‌داد فقط برای پول بود.

این تروریست با اعلام پشیمانی از انجام اقدامات تروریستی که در زاهدان و دیگر نقاط سیستان و بلوچستان با دستور الیاس قنبرزهی انجام می‌داد، گفت: در تمام عملیات‌ها فردی از مراحل کار ‌فیلم می‌گرفت و ‌به طور گسترده در فضای مجازی پخش می‌کرد؛ الآن که به اقدامات تروریستی که انجام داده‌ام نگاه می‌کنم می‌بینم اشتباه کرده‌ام، برای تمام این کشتارها فقط 11 میلیون تومان پول گرفته و بسیار پشیمانم.

وی با ابراز اینکه "تمام کارهایم اشتباه بوده است و هم این دنیای خود و هم آخرتم را خراب کردم."، گفت: جوانان سیستان و بلوچستان هوشیار باشند و بدانند این ترویست‌ها فقط پول می‌گیرند تا جوانان را خراب کنند و هیچ‌گاه دلسوز مردم نیستند و جوانان اگر کشور و شهر خود را دوست دارند باید از آنها دوری کنند و اگر کسی از این تروریست‌ها با آنها ارتباط گرفت فوراً به مأموران اطلاعاتی خبر بدهند.

کد خبر 848282 منبع: فارس برچسب‌ها ترور خبر ویژه تروریسم در ایران

دیگر خبرها

  • رئیس قوه قضاییه بدون پروتکل‌های تشریفاتی وارد «بندرعباس» شد
  • رئیس قوه قضائیه وارد بندرعباس شد
  • سفر یک روزه رئيس سازمان زندان های کشور به بشاگرد
  • هشدار درباره تاثیر اقدامات خرابکارانه رژیم صهیونیستی بر امنیت ناوبری هوایی لبنان
  • ۵۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد
  • آزادی معلم زندانی با همت نیکوکاران شاهرودی در روز معلم
  • رئیس جهاد دانشگاهی کشور وارد گلستان شد
  • ۹۷ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد
  • اعترافات تکان دهنده عضو گروهک انصارالفرقان + ویدئو | هم این دنیا را خراب کردم هم آن دنیا را | ۱۱ تومان ارزش نداشت دماغ کسی را خون کنم!
  • اعترافات عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان + فیلم