Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی آهون منش در گفتگو با خبرنگار مهر درباره دلایل حذف پذیرش براساس سوابق تحصیلی ۱۶ موسسه غیردولتی و غیرانتفاعی در سال ۹۸ گفت: احتمالا دلایل متفاوتی داشته است.

وی ادامه داد: به عنوان مثال یکی از موسسات از شهرهای اقماری به مرکز شهر منتقل شده است، برخی از این موسسات استاندارهای لازم را رعایت نکرده اند، هیئت موسس برخی از این موسسات باهم اختلاف داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر اتحادیه دانشگاه‌های غیرانتفاعی گفت: دلایلی متفاوتی باعث شده اس که این ۱۶ موسسه نتوانند دانشجو پذیرش کرده و پذیرش آنها صفر شود.

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرده است، تمام رشته محل‌های مؤسسات غیردولتی-غیرانتفاعی مندرج در جدول ذیل در کلیه گروه‌های آزمایشی حذف می شوند.

ردیف نام موسسه ۱ موسسه غیرانتفاعی اجتهاد- قم ۲ موسسه غیرانتفاعی پویا- یاسوج ۳ موسسه غیرانتفاعی تجن- قائمشهر ۴ موسسه غیرانتفاعی دامون- فومن ۵ موسسه غیرانتفاعی زرینه- خوی ۶ موسسه غیرانتفاعی ساریان- ساری ۷ موسسه غیرانتفاعی صالحان- قائمشهر ۸ موسسه غیرانتفاعی صنعتی قائم- قائمشهر ۹ موسسه غیرانتفاعی عین القضات- میانه ۱۰ موسسه غیرانتفاعی فرزانگان- اصفهان ۱۱ موسسه غیرانتفاعی کاسپین- البرز قزوین ۱۲ موسسه غیرانتفاعی مهر اراک ۱۳ موسسه غیرانتفاعی موج- بندر انزلی ۱۴ موسسه غیرانتفاعی میرعماد- قزوین ۱۵ موسسه غیر انتفاعی پارسیان - بیدستان قزوین ۱۶ موسسه غیرانتفاعی فناوری آبیدر - بانه

به عبارتی این مؤسسات در رشته‌های تحصیلی صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ پذیرش نخواهند داشت.

کد خبر 454757 برچسب‌ها آزمون کارشناسی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آزمون کارشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۱۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت

ایسنا/کردستان جهش تحصیلی فرآیندی است که باید همه جانبه به آن نگریسته شود و خانواده‌ها علاوه بر هوش و استعداد فرزندان خود، باید توانایی‌های فردی، اجتماعی و روحیات آنان را هم در نظر بگیرند و با آگاهی کامل تصمیم‌گیری کنند.

در همین راستا رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در گفت و گو با خبرنگاران گفت: دانش‌آموزان دوره ابتدایی متقاضی شرکت در ارزیابی جهش تحصیلی از ۱۵ اردیبهشت تا پایان خرداد جاری برای ثبت نام اقدام کنند.

طالب محمدی اظهار کرد: ارزیابی دانش آموزان متقاضی جهش از پایه‌های دوم به چهارم، سوم به پنجم و چهارم به ششم و جهش برای بار دوم با رعایت شرایط و مشروط به رای کمیسیون (منطقه) و سایر مقررات مربوط است.

وی افزود: جهش از پایه اول به سوم و جهش برای بار دوم مشروط به اخذ رای کمیسیون (منطقه/استان) و ثبت شماره و تاریخ آن در سامانه سیدا است.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان ادامه داد: مدارس ابتدایی دارای داوطلب جهش تحصیلی پس از دریافت درخواست کتبی ولی دانش آموز(با سطح پیشرفت خیلی خوب)، بررسی در شورای مدرسه و در صورت نیاز، تایید کمیسیون خاص در سامانه سیدا نسبت به ثبت مجوز اقدام می‌کنند.

محمدی اضافه کرد: مدیران مدارس در مرحله بعد با ورود به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش(my.medu.ir) نسبت به تایید صحت اطلاعات دانش آموزاقدام کرده، سپس اولیا با ورود به سامانه فوق نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام، پرداخت و رزرو نوبت اقدام می‌کنند.

وی ادامه داد: دانش آموزانی که موفق به گذراندن ارزیابی هوش شدند در آزمون تحصیلی پایه مورد نظر شرکت می کنند واگر در همه دروس نمره قبولی را کسب کنند، یک پایه تحصیلی را گذرانده و به پایه بالاتر می روند.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: ارزیابی هوشی و روانی متقاضیان جهش تحصیلی صرفا با مقیاس اعلام شده توسط سازمان آموزش و پرورش استثنایی انجام می شود و با توجه به هوشمند بودن سیستم، نتیجه ارزیابی از طریق سامانه اعلام می شود.

وی تاکید کرد: در این برنامه به دانش‌آموزان اجازه داده می شود با رعایت اصل مساوات در آموزش و با توجه به استعداد خود برنامه‌های درسی و آموزشی را با سرعت بیشتر از معمول در سنین پایین‌تر طی کنند.

محمدی در ادامه با اشاره به آمار شرکت کنندگان در آزمون جهش تحصیلی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ گفت: ۱۸۹ دانش آموز متقاضی جهش، در آزمون تست هوش شرکت کردند که ۵۹ نفر صلاحیت شرکت در آزمون ارتقای پایه را کسب و ۱۳۰ دانش آموز نیز حد نصاب لازم را کسب نکردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه آزمون‌های نهایی خرداد ۱۴۰۳
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • مشکل کمبود دبیر و آموزگار در سال تحصیلی جدید حل شد
  • آزمون‌ پذیرش مؤسسه آموزش عالی اخلاق اسلامی در خردادماه
  • غزه امروز دایره المعارف پرآوازه بی‌اخلاقی‌های غرب است
  • تأیید سوابق تحصیلی برای تمام داوطلبان ضروری است
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد