Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری و رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان در این جلسه با اشاره به اینکه انتخابات به عنوان یک رفتار سیاسی و از مولفه‌های نظام‌های مردم سالار است، به تشریح اهمیت و جایگاه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: مقوله انتخابات و مراجعه به آرای عمومی برای اداره کشور بار‌ها در قانون اساسی و کلام بنیانگذار کبیر جهموری اسلامی ایران حضرت امام (ره) و بیانات مقام معظم رهبری تصریح و تاکید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رسول مقابلی رئیس هیأت بازرسی انتخابات مجلس شورای اسلامی استان در ادامه گفت: مسئولیت تامین امنیت داخلی و برگزاری انتخابات دو مأموریت و وظیفه اصلی وزارت کشور و به تبع آن استانداری‌های کشور می‌باشد که در این راستا بازوی خودکنترلی در برگزاری انتخابات، هیأت‌های بازرسی انتخابات است تا شرایط و زمینه‌های برگزاری سالم و صحیح انتخابات فراهم گردد.

او افزود: با استناد به ماده ۲۵ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، وزارت کشور مأمور اجرای قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی بوده و مسئول حسن اجرای جریان انتخابات است و بدین منظور مامورینی را جهت بازرسی و کنترل جریان انتخابات به حوزه‌های انتخابیه و شعب ثبت نام و أخذ رأی اعزام میدارد.

در ادامه جلسه احکام اعضای هیأت بازرسی انتخابات استان که توسط رئیس محترم هیات مرکزی بازرسی انتخابات کشور صادر شده بود به اعضا تقدیم گردید.

برابر احکام صادره از وزارت کشور اعضای هیأت بازرسی انتخابات استان بدین شرح میباشد:
۱ – رسول مقابلی مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری بعنوان رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان

۲- مهرداد دلیری مدیر کل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری بعنوان دبیر هیأت

۳- کاظم خبازی مدیر کل اداری و مالی استانداری بعنوان عضو هیأت

۴- عارف خدرلو مدیر کل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری بعنوان عضو هیأت

۵- غلامرضا صراف مدیر هسته گزینش استانداری بعنوان عضو هیأت بازرسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان آذربایجان غربی منصوب شدند.

در ادامه این جلسه همچنین هریک از اعضاء به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای پیام/م

 

تشکیل اولین جلسه هیأت بازرسی ستاد انتخابات آذربایجان غربی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری اخبار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۲۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات انجمن مد و لباس شهر بوشهر تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، معصومه عباسی صبح سه‌شنبه در حاشیه برگزاری انتخابات انجمن مد و لباس شهر بوشهر اظهار کرد: دومین دوره انتخابات انجمن مد و لباس شهر بوشهر با شرکت حداکثری هنرمندان این رشته در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برگزار شد.

وی افزود: فراهم کردن زمینه‌های رشد و توسعه، حمایت از سبک پوشش اسلامی ایرانی و پوشش عفیفانه، حمایت از هنرمندان و گروه‌های فعال در حوزه طراحی و مد و لباس در استان، ارتقای سطح آگاهی، دانش و بینش عمومی در زمینه سبک پوشش اسلامی و ترویج و گسترش آن از جمله اهداف این انجمن است.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ادامه داد: بر اساس دستورالعمل جدید انتخابات انجمن مد و لباس، در هر شهرستان یک دوره انتخابات برگزار می‌گردد و رؤسای هر انجمن در هر شهرستان به عنوان هیئت ریسه انجمن مد و لباس استان را تشکیل خواهند داد.

وی افزود: در پایان انتخابات انجمن مد و لباس شهر بوشهر و پس از شمردن آرا نتایج ذیل به دست آمد.

مولود چارکی با ۳۲ رأی

مهری هنرمند با ۳۲ رأی

سیما ایزدپناه با ۳۱ رأی

آفتاب قنبری با ۲۱ رأی

کد خبر 6099316

دیگر خبرها

  • جلسه ستاد انتخابات استان تهران
  • انتخابات انجمن مد و لباس شهر بوشهر تشکیل شد
  • نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • انتخابات مرحله دوم چه بسا مهم‌تر از مرحله اول است
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا