Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اپل به تازگی قوانین جدیدی را برای سرویس خدمات پس از فروش (گارانتی) خود اعلام کرده است و این خدمات را از سرویس‌های ۲۴ ماهه به خدمات ماهانه تغییر داده است. البته قوانین جدید گارانتی اپل شامل تمامی محصولات این شرکت نمی‌شود و تنها محصولات آیفون، آیپد و اپل واچ مشمول خدمات جدید شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: انتشار ویدئو معرفی سه محصول جدید اپل + فیلم

تا پیش از اجرایی شدن قانون جدید خدمات پس از فروش اپل، دستگاه‌های آیفون، آیپد و اپل واچ با گارانتی دوساله به فروس می‌رسیدند و شرکت در این مدت خدمات متنوعی را به صورت رایگان یا با هزینه بسیار کم به مشتریان ارائه می‌داد. اما اکنون مدت اعتبار گارانتی محصولات اپل به طرز محسوسی کاهش یافته و در مواردی از دو سال تنها به یک ماه رسیده است.

قوانین جدید خدمت پس از فروش اپل، اقدامی موثر یا راهی برای درآمدزایی بیشتر؟!

سرویس خدمات پس از فروش اپل که +Apple care نامیده می‌شود هنوز هم شامل سرویس‌های طولانی مدت می‌شود، ولی کاربر باید به صورت ماهانه یا یک جا پول هزینه‌ای را بابت تحت پوشش قرار گرفتن دستگاه خود ارائه کند. در واقع از این پس کاربران یا باید بسیار بیشتر از گذشته مراقب دستگاه خود باشند و یا مبلغی را بابت خدمات تعمیراتی به شرکت اپل بدهند.

اپل به صراحت اعلام کرد کاربرانی که مبلغ ماهانه خدمات پس از فروش را پرداخت نکنند، هیچ‌گونه خدمتی از سوی نمایندگان مجاز به آن‌ها نمی‌شود. اپل به هرکدام از خریداران محصولات هوشمند خود ۶۰ روز فرصت برای تصمیم گیری استفاده از خدمات +Apple care را داده است. برخی از کاربران و صاحبان دستگاه‌های اپل با انتقاد از قانون جدید گارانتی آن را ظلم آشکار به مصرف کننده اعلام کردند.

مطمئنا درآمد اپل با بهره‌گیری از قوانین جدید بیشتر می‌شود. البته مسئله فشار اقتصادی بیشتر بر کاربران، مخالفان و حامیانی دارد، ولی به هر روی باید دید چگونه اپل با خدمات پس از فروش خود کاربران را راضی نگه می‌دارد.

انتهای پیام/

اپل قوانین خدمات پس از فروش محصولات خود را تغییر داد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهترین ها دریچه فناوری خواندنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۲۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الزام دارندگان پروانۀ دفاتر پیشخوان خدمات دولت به دریافت شناسه یکتا

مدیر کل نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، از الزام دارندگان پروانۀ دفاتر پیشخوان خدمات دولت به دریافت شناسۀ یکتا خبر داد.

به گزارش ایسنا؛ شهرام حی‌شاد _مدیر کل نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی_ اظهار کرد: بر اساس مادۀ یک قانون تسهیل مجوزهای کسب و کار کشور، دارندگان پروانۀ دفاتر پیشخوان خدمات دولت، بخش عمومی غیردولتی و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی بدون شناسۀ یکتا باید در سامانۀ صدور مجوز کسب و کار، درخواست خود را ثبت و شناسۀ یکتا دریافت کنند.

طبق اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، وی افزود: آن دسته از دارندگان پروانۀ دفاتر پیشخوان خدمات دولت و ICT روستایی که تا کنون شناسۀ یکتا دریافت نکرده‌اند تا پایان اردیبهشت ماه فرصت دارند برای ثبت درخواست خود به سامانۀ مربوط به دفاتر، به آدرس www.g۴b.ir مراجعه کنند.  

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نگاهی به چالش تاکسی های برقی برای مالکان| در صورت تصادف تاکسی های برقی، عملکرد بیمه باید چگونه باشد؟
  • درآمد ترکمنستان از فروش گاز به چین از روسیه بیشتر شد
  • رکوردشکنی در فروش نفت و رشد اقتصادی بالا با تکیه بر بازطراحی تجارت انرژی در دولت سیزدهم
  • پیش بینی جالب یک کارشناس از قیمت خودرو/ قیمت کارخانه تغییر می‌کند؟
  • الزام دارندگان پروانۀ دفاتر پیشخوان خدمات دولت به دریافت شناسه یکتا
  • لوتوس حافظه؛ دریافت نمایندگی فلش مموری در ایران
  • صادرات غیرنفتی استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • قیمت خودرو امروز ۱۳ اردیبهشت + جدول
  • حیله غیراخلاقی تولیدکنندگان معروف تنقلات برای فروش بیشتر
  • خرید محصول، بهترین کمک به دانش‌بنیان‌ها است