Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛حسین کلانتری،استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران، افزود: با هماهنگی با استاندار خوزستان و براساس تصمیم ستاد مرکزی اربعین به همراه جمعی از مسئولان استان به عنوان استان معین خوزستان در مرز شلمچه حضور یافتیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس خدمات رسانی مسئولان دو استان در سال‌های گذشته امسال تلاش می‌کنیم از نظر کمی و کیفی سطح خدمات را ارتقا دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه زائران اربعین حسینی توقع چندانی ندارند، تاکید کرد: البته ما موظفیم شرایط مناسبی برای حضور زائران در راهپیمایی اربعین حسینی را فراهم کنیم.

کلانتری افزود: مجموعه دستگاه‌های اجرایی و زیربنایی استانداری با محوریت معاونت عمرانی و همکاری بخش خصوصی و خیران در خوزستان و خرمشهر همگی پای کار هستند.

کلانتری در ادامه گفت: باتوجه به محاسبات انجام شده پیش بینی می‌شود امسال بتوانیم در سه نوبت پذیرای ۱۲ تا ۱۴ هزار زائر باشیم.

کلانتری اضافه کرد: شرایط اسکان و استراحت به صورت موقت برای زائران فراهم می‌شود به ویژه افراد کهنسال و خانواده‌هایی که دارای فرزند خوردسال هستند در اولویت قرار دارند.

او با تاکید بر اینکه تا کنون همکاری خوبی انجام شده، گفت: نیرو‌های سپاه پاسداران، مرزبانی و انتظامی پای کار هستند و تعامل خوبی بین دستگاه‌های اجرایی هر دو استان وجود دارد.

کلانتری با اشاره به اینکه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد همواره ارادت خاصی به اهل بیت عصمت و طهارت داشته اند، گفت: خواسته مردم استان پای کار بودن مسئولان و فراهم شدن بستر‌های لازم است.

نماینده ارشد اجرایی استان افزود: نسبت به این وضعیت خوشبین هستم و تعامل بین استاندار و مدیران شهرستانی و آمادگی خیران قابل تقدیر است.

او در بخش دیگری از سخنانش، بیان کرد: انتظار می‌رود استاندار خوزستان، ستاد اربعین و فرمانداری خرمشهر اجازه دائمی شدن سایت استان کهگیلویه و بویراحمد را صادر کنند تا بتوانیم یک سازه پایدار داشته و از انجام هزینه‌های اضافی در سال‌های آینده جلوگیری شود.

کلانتری افزود: بدون شک با موافقت در این خصوص و با هماهنگی با ستاد مرکزی اربعین می‌توان از این هزینه‌ها در جای مناسب تری استفاده بهینه کرد.

انتهای پیام/پ

بازدید استاندار از پایانه مرزی شلمچه


 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محرم استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۲۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش های بهاری در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، میزان بارش‌های اخیر (از چهارشنبه تا شنبه صبح) استان کهگیلویه وبویراحمد تا ساعت ۶:۳۰شنبه ۱۵اردیبهشت ۱۴۰۳ به این شرح است.

دوگنبدان ۷۹.۱

دلی خمسیر ۷۸

باشت ۷۸

فیلگاه ۷۶

ماهورباشت ۷۵

امامزاده جعفر ۷۲

سوق ۷۰

امامزاده پهلوان ۶۹

برم سبز ۶۹

دیشموک ۶۸

علی کرمی دمچنار ۶۷

بوستان ۶۵.۵

دهدشت ۶۵.۴

دیل ۶۴

گنجگون ۶۳.۸

سی سخت ۶۳.۷

دشتروم ۶۳.۵

ستنگان ۶۲.۵

سرفاریاب ۶۱

سرآب ننیز ۵۸

یاسوج فرودگاه ۵۷.۸

چرام ۵۶

منصورخانی کاکان ۵۶

گنجه‌ای ۵۵.۸

درغک ۵۵

وزگ ۵۴

کریک ۵۴

تنگ پیرزال ۵۳

تل گاه ۵۳

ممبی ۵۳

تنگ سرخ ۵۱

چیتاب ۵۰

لیکک ۴۸.۸

مارگون ۴۸

جاورده ۴۷

سرآسیاب یوسفی ۴۴

قلعه دختر ۴۴

لنده ۴۳

قلعه رئیسی ۴۰

پاتاوه ۳۸.۵

تنگ رواق ۳۶

موشمی زیلایی ۳۴

سیرون شبلیز ۲۴

 

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۱ درصدی صادرات از پایانه مرزی بیله سوار
  • بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران
  • سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران بازدید کرد
  • تردد ۶ هزار کامیون خارجی از  مرز نوردوز
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • بیش از ۷۳۶ هزار مسافر از پایانه مرزی سرو تردد کرده اند
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام میزان بارش های بهاری در کهگیلویه و بویراحمد