Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@05:51:45 GMT

امام جمعه دماوند: نظارت ضعیف موجب افزایش اختلاس می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۲۶۹۲

امام جمعه دماوند: نظارت ضعیف موجب افزایش اختلاس می‌شود

حجت الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دماوند با اشاره به خروج ۱۵ ماهه آمریکا از برجام، اظهارداشت: آمریکا از تمام گزینه‌های خود برای اعمال فشار حداکثری به ایران استفاده کرده و اکنون فرآیند رشد اقتصادی ما نشاندهنده فرسایشی شدن جنگ اقتصادی آمریکا است.

وی با بیان اینکه طولانی‌تر شدن مقاومت تحریم‌ها به نفع ما و به ضرر آمریکاست، گفت: اقتصاد ایران با کمک دانش فنی و تولید بومی شکوفا خواهد شد و مشکل اقتصاد ما ناکارآمدی بدنه اداری دولت، دست و پاگیر بودن قوانین، راه اندازی تولید و پیچ و خم‌های اداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتاح با اشاره به اینکه واردات بی رویه و قاچاق کالا، سبب رکود نسبی تولید شده و بهره‌وری از ظرفیت‌های داخلی را کاهش داده است، بیان داشت: دادن مجوز برای تاسیس بانک‌های جدید و شرکت‌های لیزنیگ و مشاغل کاذب بازده اقتصادی ندارد.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات اقتصادی ما باید به صورت علمی حل شود، خاطرنشان کرد: اینکه بعضی افراد با موج سواری اقتصادی یک شبه پولدار شوند، به دلیل ضعف مدیران اقتصادی دولت است.

امام جمعه دماوند در ادامه با اشاره به اینکه امسال شاهد برگزاری مراسم باشکوه عزاداری سرور و سالار شهیدان در سراسر جهان بودیم، اظهارداشت: عاشورای امسال همه آزادیخواهان و عدالت طلبان جهان را به شبکه بین‌المللی مقاومت پیوند داد.

وی ادامه داد: حزب الله لبنان، انصارالله یمن، حشدالشعبی عراق، دفاع وطنی سوریه، فاطمیون، زینبیون و حیدریون افغانستان و پاکستان مصادیق تحقق گفتمان عاشورایی از خودگذشتگی و ایثار هستند که البته نکته مورد متوجه این است که همه این سازمان‌ها و تشکل‌ها، رهبر خود را مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای می‌دانند.

فتاح با اشاره به سخنرانی سید حسن نصرالله در روز عاشورا، گفت: ایشان به نکته مهمی اشاره کردند و این که هر جنگی علیه ملت ایران، جنگ علیه محور مقاومت خواهد بود و ما بی طرف نیستیم، هر چند که هر جنگی علیه ایران پایان اسرائیل و رویاهای آمریکاست.

وی با اشاره به اینکه هم‌نشینی سردار سلیمانی و مقتدی صدر در حضور رهبر معظم انقلاب موجب نگرانی دشمنان شد، افزود: تاثیر این حضور کمتر از حمله موشکی به تل آویو نیست، چرا که آن سوی دنیا جان بولتون برکنار می‌شود و این سوی دنیا مقتدی صدر به دیدار مقام معظم رهبری می‌رود و این به معنی ضربه زدن بر پیکر مثلث غربی، عربی و عبری است.

امام جمعه دماوند با بیان اینکه اخراج بولتون از کاخ سفید نشانه‌ای از سقوط نظام سلطه و صعود محور مقاومت است، افزود: بولتون آرزوی ریشه‌کن شدن نظام ایران را داشت، اما خودش ریشه کن شد.

تهرام/۷۲۴۶/۶۰۰۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان دماوند نماز جمعه عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۲۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود

فرماندار شهرستان تبریز گفت: به حرکت درآمدن چرخه تولید در واحدهای تولیدی این شهرستان، موجب رونق اقتصادی، افزایش سرمایه‌گذاری و فعال شدن نیروی انسانی و کاهش بیکاری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، یونس فاتح ظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ همزمان با آغاز هفته کارگر از چندین واحد تولیدی شهرستان تبریز بازدید کرد.

وی با اشاره به شعار سال مبنی بر جهش تولید اظهار کرد: به حرکت درآمدن چرخه تولید در واحدهای تولیدی این شهرستان، موجب رونق اقتصادی، افزایش سرمایه‌گذاری و فعال شدن نیروی انسانی و کاهش بیکاری می‌شود.

فرماندار شهرستان تبریز ضمن تبریک هفته کارگر به کارگران این مجموعه عنوان کرد: ارتقای کمیت و کیفیت محصولات تولیدی، بهره گرفتن از علم و تجربه اندوزی، برخورداری از دانش فنی و نیروی متخصص متناسب با ورود فناوری‌های جدید، داشتن خلاقیت، شناخت از بازارهای جدید و سیاست‌های ورود به آن‌ها و توجه به سلیقه مشتری، لازمه دستیابی به موفقیت بیشتر در عرصه توسعه فعالیت‌های اقتصادی است.

فاتح در ادامه به بررسی مسائل و مشکلات موجود در این کارخانه پرداخت و در راستای حل و رفع مشکلات موجود دستورات لازم را ابلاغ کرد.

کد خبر 748801

دیگر خبرها

  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • خرمشاد: مقاومت مردم غزه نخبگان آمریکا و غرب را بیدار کرد
  • عرضه جهانیِ تولید ایرانی علیه تحریم‌ها
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • تشدید انتقادها از خشونت پلیس آلمان علیه حامیان فلسطینیان
  • این ویتامین موجب افزایش قد می‌شود
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود