Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@12:32:58 GMT

داوود اغلو از حزب حاکم «عدالت و توسعه» جدا شد

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۲۷۵۱

داوود اغلو از حزب حاکم «عدالت و توسعه» جدا شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی صباح، «احمد داوود اغلو» وزیر خارجه پیشین ترکیه و از رهبران سابق حزب عدالت و توسعه  در نشستی خبری استعفا و جدایی خود را از این حزب اعلام کرد.

در این نشست داوود اغلو استعفای خود را از حزب عدالت و توسعه به همراه چند تن دیگر از اعضای پارلمان ترکیه اعلام کرد.

پیشتر برخی منابع اعلام کرده بودند که کمیته مرکزی حزب عدالت و توسعه در نظر دارد تا «داوود اغلو» را از این حزب اخراج کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احتمال اخراج داوود اغلو از حزب عدالت و توسعه پس از آن اعلام شده بود که برخی منابع از تلاش او برای تاسیس حزبی جدید خبر داده بودند.

داوود اوغلو که در فاصله سال های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ نخست وزیر ترکیه بود پیشتر نیز به شدت از رئیس جمهور ترکیه و سیاست هایش انتقاد کرده بود. او که سال‌هاست به مخالف جدی اردوغان تبدیل شده است، همچنین در سخنانی گفته بود که بسیاری در حزب عدالت و توسعه از سیاست‌های رئیس‌جمهور رضایت ندارند.

کد خبر 4717011

منبع: مهر

کلیدواژه: ترکیه داوود اغلو حزب عدالت و توسعه رجب طیب اردوغان ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی عراق ایران فلسطین نتانیاهو دونالد ترامپ سوریه لبنان روسیه حزب الله لبنان افغانستان عربستان سعودی جنگ 2015 یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۲۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناطق کوهستانی طارم مه آلود است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سلطانی گفت: در حال حاضر آسمان اغلب مناطق استان صاف تا کمی ابری است که از ساعات بعدازظهر گاهی با وزش باد همراه خواهد شد.

وی افزود: از امروز وضعیت جوی پایداری در استان حاکم خواهد شد.

به گفته کارشناس هواشناسی استان طی روز‌های آینده دمای هوا به تدریج افزایش می‌یابد و از اوایل هفته آینده هوای گرمی در اغلب مناطق حاکم می‌شود.

وی ادامه داد: طی شبانه روز گذشته ایستگاه فرودگاه زنجان با ۲ درجه سانتیگراد خنکترین و گیلوان با ۲۴ درجه سانتیگراد گرمترین مناطق استان ثبت شدند.

سلطانی گفت: دمای فعلی شهر زنجان ۱۱ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه افزایش یافته است.

دیگر خبرها

  • فرزاد حسنی راوی ناگفته‌های زندگی سرمربی تیم ملی شد
  • لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است
  • لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه توقیف شد / کنسرسیوم توسعه ریلی: کارکنان راه آهن در اقدامی عجیب لکوموتیو را از قطار جدا کرده و آن را با خود بردند
  • بازخوانی سفر اردوغان به عراق/ اهداف ژئوپلیتیکی ترکیه به بهانه مناسبات ژئواکونومیک
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • دلیل توقف قطار افغانستان _ترکیه / تکذیبیه مسئولین راه آهن از سر بی اطلاعی بود+فیلم
  • اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق | مسیر ترانزیت جدید بدون ایران
  • این مرد با چنگ و دندان شغلش را حفظ کرده است | در کوچه درختی چه می گذرد؟
  • مناطق کوهستانی طارم مه آلود است
  • جهانگیری: از نظر توسعه و اقتصاد، نصف ترکیه و عربستان شده‌ایم