Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@16:11:52 GMT

آمریکا با اخراج جان‌بولتون به ایران چراغ سبز نشان داد

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۲۹۱۸

آمریکا با اخراج جان‌بولتون به ایران چراغ سبز نشان داد

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرری در حرم مطهر عبدالعظیم الحسنی(ع) اظهارداشت: اخراج جان‌بولتون از کاخ سفید به دلیل پیروزی و موفقیت ملت ایران است، چرا که این فرد علیه ملت ایران فضاسازی می‌کرد.

وی تصریح کرد: ملت ایران در هیچ شرایطی با آمریکا مذاکره نخواهد کرد و همه سختی‌ها، مشکلات و تحریم‌ها را مانند گذشته تحمل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شهرری افزود: استکبار در طی چهل سال انقلاب اسلامی تمام توان خود را برای به زانو درآوردن ملت ایران به کار گرفت، اما با مقاومت ملت ما روبرو شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مفسدان اقتصادی اشاره و عنوان کرد: امام‌حسین(ع) برای اصلاح و اجرای عدالت اقتصادی آمده بود و امروزه با تاسی از مکتب عاشورا باید با مفسدان اقتصادی برخورد کرد.

شاهچراغی با بیان اینکه مفسدان اقتصادی موجب تخریب اقتصاد و بروز بدبینی در جامعه می‌شوند، تصریح کرد: امروز یاری نائب امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری در اولویت عاشقان و رهروان راه امام حسین (ع) و ائمه اطهار قرار دارد تا دشمنان انقلاب و مکتب اسلام و قرآن به اهداف خود دست نیابند.

وی افزود: مفسدان اقتصادی جایگاهی در کشور و بین مردم ندارند و باید خود را اصلاح کنند و در غیر این صورت با آنها برخورد قانونی و قضایی می‌شود.

امام جمعه شهرری به تاثیر عزاداری‌های ایام محرم در بقای اسلام اشاره کرد و گفت: تیغ تهاجم فرهنگی دشمن به اعتقادات، باورهای دینی و عزاداری‌های سالار شهیدان است، اما آنها هرگز در تحقق این هدف موفق نخواهند شد.

وی ادامه داد: عشق و حرارت مردم نسبت به امام حسین(ع) و واقعه کربلا نه تنها ذره‌ای کاهش نیافته، بلکه روز به روز هم بر این عشق افزوده می‌شود.

امام جمعه شهرری به سخنرانی اخیر سید حسن نصراله اشاره کرد و اظهار داشت: سخنرانی حماسی ونصرالله قابل تقدیر است که فرمودند امام حسین(ع) را به حسین زمان خود امام خامنه‌ای می‌شناسیم و این نشانگر عظمت و جایگاه فرزندان پیغمبر(ص) است.

وی عنوان کرد: مقاومت ملت مظلوم فلسطین، یمن، سوریه و کشورهای آزادیخواه جهان برگرفته از انقلاب اسلامی با رهبری ولی فقیه دلسوز و هوشمند است.

۶۰۰۳/۱۹۷۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۲۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهر بدون چراغ قرمز در ایران کجاست؟

گزارش کامل از گزیده‌خبرهای امروز «تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

 

شهر بدون چراغ قرمز در ایران کجاست؟ 

اقدام تازه و غافلگیرکننده امیر تتلو در زندان 

اقدام مثبت شهرداری که در سطح شهر تهران دیده شد


بنری در ایستگاه مترو تهران که جلب‌توجه کرد


پاتک پلیس امنیت به یک شرکت هرمی در شهریار
سه ادویه که ماکارونی را معرکه می کنند!


شوخی تلخ کاربران فضای مجازی با اقدامات زاکانی


دستورالعمل عجیب و غریب صداوسیما برای کارکنانش


خبر مهم وزیر کشور درباره پذیرش اتباع جدید

دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!


رونمایی از سنگین‌ترین جریمه مالی تاریخ لیگ برتر!
جزئیات جدید از حادثه امامزاده ابراهیم شفت


مهناز افشار با این جمله‌اش، مرغ پخته داخل قابلمه را خنداند!


تهرانی‌ها تا 4 روز آینده مواظب خود باشند!
جدیدترین تصویر از یسنا که به دختر ایران معروف شد


قوی‌ترین مردان ایران در مراسم افتتاحیه کارخانه هادی چوپان


بازیگر تایتانیک و ارباب حلقه‌ها درگذشت


استایل شیک و کلاسیک دختر زیبای مونیکا بلوچی


این ملحفه‌ها باعث اگزما در پوست می‌شوند


علت چپ دست یا راست دست شدن انسان‌ها چیست؟
منوچهر هادی هم رفت قاطی هوش مصنوعی‌بازها

دیگر خبرها

  • ایران آمادگی بورس تحصیلی دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا را دارد
  • شهر بدون چراغ قرمز در ایران کجاست؟
  • بورسیه دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا
  • دانشجویان خارجی حاضر در تظاهرات از آمریکا اخراج می شوند!
  • سردار رشید: در عملیات وعده صادق، 240 جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند/ اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد/ آمریکا و اروپا رایگان هر امکانی را که رژیم صهیونیستی نیاز داشته باشد، در اختیارش قرار می‌دهند حتی بمب اتم!
  • اسرائیل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد | این رژیم بمب اتم هم بخواهد...| بلینکن درباره ارتش اسرائیل به نخست وزیر عراق چه گفت؟
  • ناگفته هایی از عملیات حماس و عملیات وعده صادق: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • سرلشکر رشید: رژیم صهیونیستی جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد
  • سردار رشید: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • نگاهی به توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا/ واشنگتن و ریاض در انتظار چراغ سبز اسرائیل