Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@15:43:59 GMT

امروز ندای «هل من ناصر ینصرنی» همچنان زنده است

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۳۰۵۸

امروز ندای «هل من ناصر ینصرنی» همچنان زنده است

حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر مقدس قم  افزود: فریاد «هل من ناصر ینصرنی» حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برای شخص خودشان نبوده، زیرا ایشان طالب و عاشق شهادت است، بلکه این فریاد در حقیقت تقاضای یاری و کمک برای امام عصر و زمان در همه دوران هاست.

وی در ادامه افزود: حضرت امام حسین(ع) به عنوان رهبر و امام امت از مردم طلب یاری کرد، اما کسی ایشان را یاری نکرد تا به شهادت رسید، اما پس از ایشان این فریاد در جامعه اسلامی ادامه دارد و امروز از سمت حضرت ولیعصر(عج) به گوش می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: کسانی که جان و مال خود را در ازای بهشت به پروردگار متعال واگذار کرده اند، تحویل گیرنده آن پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) هستند و امروز حضرت ولیعصر(عج) مولای مؤمنان است.

وی در پایان با اشاره به ادعیه و فرازهای بلند زیارت عاشورا، فراز «مع امام منصور» را وابسته به همان ندای «هل من ناصر» دانست و گفت: انقلاب اسلامی فراخوانی برای همه مؤمنان و آزادیخواهان جهان برای یاری رساندن به امام زمان(عج) است.

۸۱۴۶/ ۶۱۳۳/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم حسین طائب محرم ۹۸ نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۳۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی جشن‌های دهه‌ کرامت در گیلان و میزبانی از سه کاروان خدام رضوی

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، اسحاق معبود مژدهی عصر سه‌شنبه در نشست خبری تشریح برنامه‌های دهه کرامت در گیلان در رشت اظهار کرد: این سه کاروان از روز ۲۲ اردیبهشت وارد گیلان می‌شوند و تا یکم خرداد در این استان حضور می‌یابند.

وی افزود: این خادمان در طول مدت حضور خود در هر ۱۷ شهرستان و در مجموع در ۸۰۰ نقطه گیلان حاضر خواهند شد که یکی از کاروان‌ها در مناطق محروم و سخت‌گذر استان حضور خواهد یافت.

وی ادامه داد: دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان، حضور در گلزار شهدا، دیدار با برخی از خانواده‌های شهدا، دیدار با بیماران و سرکشی از زندانیان و همچنین حضور در مدارس گیلان و نواختن زنگ دهه کرامت از مهمترین برنامه های کاروان های خادم حضرت امام رضا (ع) در این استان است.

مسئول کانون جوانان رضوی گیلان بیان کرد: همچنین آیین استقبال از خادمان حضرت امام رضا(ع ) عصر پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت انجام می‌شود که این استقبال در میدان صیقلان رشت آغاز و سپس به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه اخری(س) خواهر گرامی حضرت امام رضا(ع) انجام می‌شود.

معبودمژدهی خاطرنشان کرد: همچنین برنامه ویژه دیگر این دهه, جشن بزرگ میلاد حضرت امام رضا(ع) است که ۳۰ اردیبهشت ماه از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در پیاده راه فرهنگی میدان شهدای ذهاب رشت برپا می شود که سال گذشته حدود ۲۰ هزار نفر در این مراسم حضور یافته بودند.

وی در خاتمه گفت: جشن زیر سایه خورشید, ویژه دهه کرامت, مردمی است و هیچ بودجه دولتی دریافت نمی کنیم البته برخی از نهادها همچون شهرداری به این مراسم ها کمک می کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • فریاد افغانستان افغانستان در فرودگاه امام خمینی!
  • ملاقات مدیرعامل باشگاه استقلال و شهردار منطقه ۵ تهران
  • یادواره‌های شهدا، دشمن‌ستیزی را در دلها زنده نگه می‌دارد
  • معلمانِ نیک به خدا نزدیک ترند
  • برپایی جشن‌های دهه‌ کرامت در گیلان و میزبانی از سه کاروان خدام رضوی
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا(ع) در دهه کرامت
  • ساخت ۴ شبستان جدید در طرح توسعه حرم امام حسین (ع)