Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر بوشهر، احمد لطفی ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساخت واحدهای مسکونی ویژه مددجویان یکی از رسالت‌ها و مأموریت‌های کمیته امداد است و در همین راستا بیش از هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان این نهاد ساخته می‌شود.

لطفی با اشاره به اینکه بیش از ۱۵۰ واحد مسکونی مددجویی که توسط سپاه ساخته‌شده در هفته دفاع مقدس به مددجویان کمیته امداد واگذار می‌شود افزود: با تسریع در تکمیل طرح‌های ساخت مسکن مددجویی توسط سپاه استان بوشهر پیش‌بینی می‌شود واحدهای مسکونی مددجویی تحویلی در هفته دفاع مقدس به ۲۰۰ واحد افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی زیربنای هرکدام از واحدهای مسکونی مددجویی را ۵۰ مترمربع دانست و تصریح کرد: برای ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی مددجویی یادشده توسط سپاه استان بوشهر افزون بر ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است

لطفی تصریح کرد: نهضت ساخت مسکن مددجویی با همکاری نهادها و دستگاه‌های اجرایی آغازشده که بر اساس برنامه‌ریزی تا دو سال آینده هیچ مددجوی کمیته امداد نباید از مشکل مسکن در عذاب باشد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر بیان کرد: سپاه علاوه بر اجرای مأموریت‌های ذاتی خود در امر رفع محرومیت همکاری می‌کند که یکی از خدمات این نهاد انقلابی، ساخت مسکن مددجویی کمیته امداد است.

لطفی از تکمیل و واگذاری واحدهای مسکن مددجویی در دست‌ساخت خبر داد و گفت: از سال گذشته با مشارکت سپاه و استانداری بوشهر ساخت بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در شهرها و روستاهای استان بوشهر آغازشده که حداکثر تا بهمن‌ماه امسال بخش عمده‌ای از آن‌ها به مددجویان کمیته امداد واگذار می‌شود.

کد خبر 4717014

منبع: مهر

کلیدواژه: مسکن مددجویی کمیته امداد بوشهر ماه محرم قزوین بوشهر شیراز مراسم عزاداری عاشورا ایلام اربعین حسینی شهرکرد گرگان ماه محرم و صفر تاسوعا و عاشورا خرم آباد کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۳۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: طبق دستورالعمل ماده ۲۵ قانون جهش تولید و ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح، تاکید کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شده است که ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای تأمین مسکن نیروهای مسلح در کشور ساخته شود.

به گزارش مهر، پیش‌از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

کد خبر 6097944 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان برای کمک به ساخت مسکن روستایی در کردستان
  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • واگذاری ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد تا خرداد ماه
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است