Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@20:17:05 GMT

فعالیت 12 گروه حرفه‌ای تغزیه در آمل

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۳۱۹۲

فعالیت 12 گروه حرفه‌ای تغزیه در آمل

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل از فعالیت 12 گروه حرفه‌ای تغزیه در آمل خبر داد و گفت: حدود 300 نفر در این گروه‌ها فعال هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر امیرنیا در گفت وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به 12 گروه حرفه ای تغزیه در آمل اظهار کرد: حدود 300 نفر در تعزیه فعالیت می کنند که در این بین دو  گروه به صورت بانوان هستند که فعالیت چشمگیری دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تعزیه می تواند در اثرگذار واقعه عاشورا در جامعه تاثیر بسزایی داشته باشد، عنوان کرد: به فرمونده حضرت امام (ره) تاثیر یک نمایش از درک منبر بیشتر است، کار تعزیه، نمایشی است و تاثیرگذاری بالایی در بین اقشار مختلف  جامعه خواهد داشت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل از مشکلات تغزیه خوانان را نداشتن بیمه خواند و خاطرنشان کرد: انسجامی که در گروههای نمایشی خواهیم داشت در تعزیه نداریم و سازمان یافتگی وجود ندارد.

امیرنیا جایگاه تعزیه آمل را خوب دانست و افزود: در آمل وضعیت خوبی در تعزیه وجود دارد، اما مشکلی که در کل کشور در جریان است، این است که تعزیه به صورت خانوادگی تبدیل شده و تعدد گروها و قشرهای مختلف کم رنگ تر از گذشته هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۳۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی النصر در بازی خارج از خانه

تیم فوتبال النصر بازی خارج از خانه در لیگ حرفه‌ای عربستان را با پیروزی به پایان رساند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در هفته بیست‌ونهم لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان شنبه شب تیم النصر ریاض با حضور کریستیانو رونالدو در خانه الخلیج به میدان رفت و در پایان با گل دقیقه 68 آیمریک لاپورت یک بر صفر به پیروزی رسید.

تیم فوتبال النصر ریاض با کسب این پیروزی خارج از خانه 71 امتیازی شد و رتبه دوم جدول 18 تیمی لیگ حرفه‌ای عربستان را حفظ کرد. الهلال با 80 امتیاز و یک بازی کمتر صدرنشین مسابقات است.

شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت‌های متوالی بنزما

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • یک‌میلیون و ۷۱۹ هزار و ۵۶۵ نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در قم ارائه شد
  • هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس!
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • هوای پایتخت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفت
  • (تصاویر) عمارت انگورستان ملک
  • فعالیت روانشناسان بدون پروانه اشتغال حرفه‌ای تخلف تلقی می‌شود + فیلم