Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

داود رفعتی در مورد وضعیت مرتضی کریمی کمک داوری سابق  که مدتی محروم شده بود، اظهار داشت: کریمی بی گناه بود سال گذشته شخصا و حتی در دوره کامرانی فر جهت ادامه کار کریمی در یکی از عرصه های آموزش یا فیت نس و نظارت از وی دعوت کرده بودیم ولی کریمی به علت بیماری پدر و برادر خدا بیامرزش قادر به همکاری نبود و حتی پس از بررسی ها، ارکان فدراسیون نیز او را بی گناه می دانستند و شیطنت یک نفر منجر به دلخوری او شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  خوشبختانه آن فرد سال گذشته به اشتباه خود در ظلم به مرتضی کریمی اعتراف کرده و حال امیدوارم کریمی بخاطر سوابق بین المللی خود که حقیقتا AFC او را از بهترین کمک داوران بازی های آسیایی گوانجو معرفی کرد به عرصه جامعه داوری برگردد و این وظیفه کمیته داوران است که به این شخص کمک کنند.

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۳۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعه جنجالی درباره دستمزد شهاب حسینی در سریال گناه فرشته

کاربری توئیتری به نام فرزین در این باره نوشت: به علت اینکه شهاب حسینی باید به آمریکا می‌رفت و عجله داشت، ابتدا تمام سکانس‌های مربوط به شهاب حسینی ضبط شد! ضمن اینکه او برای بازی در این سریال ۵ میلیارد تومان دریافت کرد.

منبع: برترین‌ها

tags # شهاب حسینی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • تبریک تولد بهرام رادان به سبک محسن کیایی!
  • با اشتباه مرگبار رایا: تاتنهام شاید برگردد! (عکس)‏
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • اگر رضاییان برگردد، بعد از عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس می‌شود
  • ورود ترجمه «آن روی دیگران» به کتابفروشی‌ها
  • تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال ۹ هزار افزایش می‌یابد
  • شایعه جنجالی درباره دستمزد شهاب حسینی در سریال گناه فرشته