Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتلتیکو مادرید به صورت رسمی از لباس سوم خود برای فصل 2019/20 رونمایی کرد.

طرفداری- اتلتیکو مادرید که پیش از این از لباس های اول و دوم خود برای 2019/20 رونمایی کرده بود، حالا از لباس سوم خود هم رونمایی کرد که می‌توانید تصاویر آن را مشاهده نمایید.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۳۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) رونمایی از لباس جدید مخصوص راهپیمایی فضایی اسپیس ایکس

پرتاب فضانورد خصوصی بعدی اسپیس ایکس برای تابستان امسال برنامه‌ریزی شده است. حالا این شرکت از لباسی پرده برداشته که قرار است فضانوردان از آن برای کاوش در فضا استفاده کنند.

به گزارش دیجیاتو، این مأموریت که Polaris Dawn نام دارد، شامل اولین فعالیت‌های خارج از فضاپیما (EVA) است که توسط فضانوردان خصوصی انجام می‌شود؛ برای انجام این مأموریت، فضانوردان SpaceX باید لباس فضایی مخصوصی داشته باشند تا از آن‌ها در برابر محیط خشن فضا محافظت کند. حالا اطلاعات اولیه درباره این لباس، در دسترس قرار گرفته است.

از این لباس جدید به‌تازگی در وب‌سایت و کانال‌های رسانه‌های اجتماعی اسپیس ایکس رونمایی شد؛ در ادامه ویدیوی رونمایی آن را می‌بینید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

لباس EVA اسپیس ایکس بسیار شبیه به لباس IVA (فعالیت درون فضاپیمایی) این شرکت است که برای پوشیدن در داخل فضاپیما در هنگام پرتاب و فرود طراحی شده بود، اما لباس IVA برای استفاده در فضای خلاء کاربرد ندارد. لباس‌های جدید EVA از مواد پیشرفته و بهبود‌های مختلف بهره می‌برد. این لباس با هدف افزایش قابلیت تحرک فضانوردان و همچنین محافظت از آن‌ها در برابر فضای سرد و بدون هوا در خارج از فضاپیما، طراحی شده است.

تعادل حرارتی لباس EVO با دمای بدن فضانوردان اسپیس ایکس

«کریس دریک» مدیر تیم طراحی لباس فضایی اسپیس ایکس می‌گوید:

«کار‌های زیادی روی انتخاب و ساختن متریال این لباس انجام دادیم. یکی از این کار‌ها ایجاد یک لایه جدید برای این لباس به منظور مدیریت دما بود. وظیفه دیگر ما بررسی شرایط دمای بدن فضانوردان بود تا مطمئن شویم که دمای لباس با دمای بدن فضانوردان مطابقت داشته باشد.»

این لباس‌ها همچنین از فناوری استفاده‌شده در سایر بخش‌های تولیدی اسپیس ایکس استفاده می‌کنند. دریک گفت: «ما در اینجا منابع مختلف زیادی در اختیار داریم. مقداری مواد حرارتی وجود دارد که ما در نهایت از آن در ساخت چکمه این لباس استفاده کردیم؛ این مواد درواقع برای بدنه فالکون و دراگون توسعه داده شده بودند.»

دیگر خبرها

  • (ویدئو) رونمایی از لباس جدید مخصوص راهپیمایی فضایی اسپیس ایکس
  • اتلتیکو درها را باز کرد: خداحافظی ژوائو با بارسا
  • پیشرفته‌ترین لباس فضانوردی رونمایی می‌شود
  • رونمایی رسمی از پیراهن جدید بایرن مونیخ + عکس
  • تنها باشگاهی که به رئال تبریک نگفت
  • سزار منوتی، سرمربی قهرمان جام جهانی 1978 درگذشت
  • (عکس) رونمایی از لباس متفاوت پرسپولیس مقابل نساجی
  • عکس‌| رونمایی از لباس متفاوت پرسپولیس مقابل نساجی
  • پاکو خنتو، اسطوره‌ای که به تنهایی از اتلتیکو مادرید جام لالیگا برده است!
  • خلاصه بازی مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید (لالیگا - 2023/24)