Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیرجند- مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی از افتتاح انبار دارویی بیمارستان شهید دکتر رحیمی بیرجند با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال خبر داد.

فرزاد فیروزی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین در بیرجند اظهار داشت: همزمان با هفته دولت انبار دارویی بیمارستان شهید دکتر رحیمی بیرجند در محل این بیمارستان به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی زیربنای انبار دارویی بیمارستان شهید دکتر رحیمی بیرجند را ۱۲۰ مترمربع عنوان کرد و افزود: همچنین بنای این انبار با استفاده از سازه سبک ضد زلزله ساخته شده است.


مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی به اعتبار هزینه شده برای افتتاح این انبار اشاره کرد و بیان کرد: اعتبار هزینه شده برای افتتاح این انبار دارویی بالغ بر یک میلیارد ریال بوده است.


فیروزی به اهداف ساخت این سازه اشاره کرد و تصریح کرد: ساخت این سازه اقدام مهمی در جهت افزایش ظرفیت ذخیره دارویی به خصوص در شرایط بحرانی است.


وی با بیان اینکه بهره‌برداری از این سازه موجب مدیریت بهتر ذخیره دارو می شود خاطرنشان کرد: با افتتاح این انبار امکان دپو و ذخیره دارو برای ۳ تا ۶ ماه امکان پذیر است.


مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی یادآور شد: همچنین با افتتاح این انبار به دلیل افزایش فضا بحث جداسازی داروخانه بستری از داروخانه سرپایی نیز انجام شده است.


فیروزی افزایش فضای تجهیزات پزشکی را از دیگر مزیت های افتتاح انبار دارویی بیمارستان شهید دکتر رحیمی بیرجند عنوان کرد و اظهار داشت: ایجاد فضا برای پایگاه مقاومت بسیج و توسعه آژانس بیمارستان شهید دکتر رحیمی از دیگر اقدامات انجام شده در هفته دولت امسال بوده است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۳۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد

تین نیوز

استاندار اردبیل گفت: راه آهن اردبیل – میانه مراحل پایانی خود را سپری می کند و قرار است نیمه اول امسال به بهره برداری برسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری ریل نیوز، سید حامد عاملی در دومین گردهمایی بازنشستگان و پیشکسوتان آموزش و پرورش به تکمیل زیرساخت ها در تولید ثروت مردم استان اردبیل اشاره و تصریح کرد: مهمترین زیرساخت ارتباطات زمینی، هوایی و ریلی است که راه آهن اردبیل – میانه بعد از سال ها نتظار مردم در نیمه اول امسال تکمیل و افتتاح خواهد شد.

استاندار اردبیل ضرورت اتصال راه آهن اردبیل به پارس آباد و وصل شدن به روسیه و حرکت تا هلسینکی را یادآور شد و بیان کرد: این توسعه ریلی می تواند استان اردبیل را به چهارراه اقتصادی تبدیل کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ساختمان بستنی پاک، انبار خانه کارگر و بیمارستان بوعلی؛ پلاسکوهای آتی شهر تهران
  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • جان باختن پدر و فرزند در ویلای شخصی
  • جانباختن تلخ نخبه کنکور سراسری در ویلای شخصی پدر
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود