Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سعید آذری در نشست با اعضای کانون هواداران فولاد با بیان این که هدف باشگاه فولاد اتحاد است، اظهارکرد: هر قومیتی که وارد ورزشگاه شهدای فولاد شود برای ما قابل احترام و قدمش روی چشمان ما جای دارد. همه ما یک مشت هستیم و این مشت هیچ وقت نباید گشوده شود چرا که رمز موفقیت و پیروزی ما اتحاد و همدلی مان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جلسه فوق العاده برای من مهم بود زیرا نشست با شما برای من که از ارکان اصلی باشگاه هستید و یار دوازدهم تیم محسوب می شوید، اهمیت بالایی دارد.

وی بیان کرد: در هر باشگاهی که فعالیت داشته ام، رابطه ام با هواداران خوب بوده است. خیلی خوشحالم که این جلسه در ایام محرم برگزار شد و ان شاءالله برکات این ماه شامل حال ما نیز شود.

باشگاه فولاد، ساختار بی همتایی دارد ولی باید سازماندهی شود. من تنها دو نفر را با خودم از اصفهان به اهواز آوردم که سال ها است با من کار می کنند و مورد اعتماد من هستند. من مدیری هستم که به اعضای باشگاه اعتماد دارم و با همین تیم نیز کار می کنم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: کار زیادی در باشگاه وجود دارد که باید با کمک هم انجام دهیم. خواهش من این است فقط رسانه رسمی باشگاه را دنبال کنید تا در جریان اخبار صحیح و دقیق باشگاه و تیم قرار بگیرید و تحت تاثیر اخبار نادرست فضای مجازی قرار نگیرید.

وی با بیان این که مدیرعامل شرکت، هواداران، امکانات باشگاه و ... مولفه های پیروزی تیم فولاد هستند، افزود: تیم ما کار زیادی دارد و جواد نکونام و تیمش به زمان نیاز دارند. خوشحالم مدیرعامل باشگاهی هستم که مربی آن نکونام است. در کادر فنی، دو مربی معروف اسپانیایی و دو مربی خوزستانی هست که به همراه دیگر همکاران جواد نکونام مشغول به فعالیت هستند.

آذری گفت: باشگاه فولاد بهترین هواداران را دارد و باید یک جای آبرومند و خوب را برای کانون هواداران باشگاه آماده کنیم تا بتوانند به راحتی کارهای خود را انجام دهند. هر کسی که بخواهد با من صحبت کند، درب دفتر من به روی او باز است.

وی با بیان این که پای تیم و مربی باید ایستاد و هر وقت احساس کنم هواداران از ماندن من ناراحت هستند یا این که به تیم تحمیل شده ام از کسی ناراحت نمی شوم و می روم، عنوان کرد: باید اصول همدیگر را رعایت کنیم و حول یک محور کار کنیم. "اتحاد، اتحاد و اتحاد"، رمز موفقیت ما است.

همچنین در پایان این نشست، تعدادی از اعضای کانون هواداران به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان سرمایه فولاد فولاد خوزستان محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۳۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی

مرد میانسال که به علت سوختگی در بیمارستان بستری بود پس از دو هفته راز آتش زدن همسر و پسر 11 ساله‌اش را فاش کرد.

به گزارش ایران، اواخر فروردین امسال ، مرگ زن جوانی در بیمارستان سوانح و سوختگی به تیم جنایی اعلام شد. به دنبال این گزارش، تیم تحقیق راهی محل شده و در بررسی‌ها مشخص شد که ساعاتی قبل این زن را به همراه شوهر و پسر 11 ساله‌شان که همگی دچار سوختگی شده بودند به بیمارستان منتقل کرده‌اند.

 زن جوان ساعاتی بعد به علت شدت سوختگی جانش را از دست داد. این در حالی بود که پسر 11 ساله نیز دو روز بعد با وجود تلاش کادر درمان فوت کرد اما مرد میانسال که از ناحیه دو دست دچار سوختگی شده بود، پس از بهبودی تحت بازجویی قرار گرفت و راز قتل همسر و فرزندش را برملا کرد.

او در تحقیقات گفت: نقاش ساختمان هستم و مدت‌هاست که با همسرم اختلاف داشتم. روز حادثه از پسرم خواستم که با من به محل کارم بیاید اما او مخالفت کرد و سر همین مسأله بحث‌مان شد وقتی همسرم وارد دعوا شد با عصبانیت کنترلم را از دست دادم و روی خودم و همسر و فرزندم بنزین ریختم. آن زمان اصلاً متوجه نمی‌شدم که چه کار می‌کنم.

ناگهان کبریت را کشیدم و آنها شعله‌ور شدند. خودم نیز دستانم دچار سوختگی شد. به دنبال صدای فریاد و کمک‌خواهی همسر و فرزندم، همسایه‌ها به کمک‌مان آمدند و با حضور امدادگران، آتش خاموش شد و ما به بیمارستان منتقل شدیم.

به دستور بازپرس جنایی، متهم 49 ساله پس از ترخیص از بیمارستان در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار خواهد گرفت و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • آنتونی: رقم انتقالم به منچستریونایتد تاثیری روی عملکرد من ندارد
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • افشای راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند