Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله میرعمادی، با بیان اینکه فراسنه به عنوان نماینده آمریکا دنبال تحقق اهداف آمریکاست، افزود: مسئولان باید با قاطعیت اعلام کنند قدرت دفاعی و موشکی ایران اسلامی قابل مذاکره نیست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،آیت الله  «سید احمد میرعمادی»، امروز(22 شهریور) در خطبه های نماز جمعه خرم آباد، افزود: رهبری معظم انقلاب اسلامی و ملت ایران بارها اعلام کرده اند فعالیت های موشکی و قدرت دفاعی ایران اسلامی قابل مذاکره نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در لرستان، با اشاره به توطئه های آمریکا در کشاندن ایران اسلامی پای میز مذاکره، اظهار داشت: فرانسه به عنوان نماینده آمریکا تلاش می کند اهداف آمریکا محقق شود.

 

وی بیان کرد: مسولان با قاطعیت اعلام کنند زمانی که آمریکا دست از تحریم و شیطنت برندارد و علیه ایران کار نکند هرگز با او در قالب ۵+۱ مذاکره نخواهیم کرد.

 

آیت الله میرعمادی، با بیان اینکه آمریکا امروز تلاش می کند با مذاکره با ایران اسلامی قدرت ما در منطقه را کنترل کند، افزود: فشارهای امریکا برای کاهش نفوذ ایران در منطقه است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان، با بیان اینکه به لطف الهی امروز به رغم توطئه های دشمنان قدرت ایران اسلامی در منطقه افزایش یافته است، افزود: امروز ایران اسلامی نقش مهمی در منطقه و جهان دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز در موقعیت برتر قرار گرفتیم و آمریکا در نهایت ضعف و زبونی قرار گرفته است.

 

آیت الله میرعمادی، همچنین با اشاره به برکناری جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا، افزود: برکنار بولتون نشانه شکست سیاست های خصمانه آمریکا در منطقه است.

 

محرم و صفر فرصت نهادینه سازی مکتب حسینی است

 

امام جمعه خرم آباد، با بیان اینکه ماه های محرم و صفر فرصت تقویت و نهادینه سازی فرهنگ حسینی و مکتب عاشورایی است، افزود: عزاداری دهه اول محرم با نظم و آرامش درایران اسلامی و استان لرستان برگزار شد.

 

آیت الله میرعمادی با اشاره به اسارت اهل بیت پیامبر پس از واقعه عاشورا افزود:  ایام حزن و اندوه از اکنون آغاز شده و اهمیت این روزها کمتر از هنگام شهادت  امام حسین (ع) نیست.

 

وی با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی برای تقویت فرهنگ دینی، اظهار داشت: امسال عزاداری امام حسین (ع) نه تنها در داخل کشور بلکه در کشورهای دنیا بسیار گسترده و فراگیر برگزار شد.

 

آیت الله میرعمادی، تصریح کرد: امسال نهضت حسینی در سطح جهان تجلی یافته و مردم دنیا  تشنه شعار و اهداف امام  از جمله شهامت؛ ایثار؛ ازادگی؛ استقامت؛ عزت خواهی و مبارزه با ذلت هستند.

 

رونق اقتصاد و تولید از مهم ترین مسائل امروز کشور است

 

خطیب جمعه خرم آباد، در ادامه  با اشاره به نامگذاری سال ۹۸ با شعار رونق تولید گفت: امروز تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق تولید مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

وی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمنان، افزود:  اقتصاد و رونق تولید ملی از مسایل اساسی کشور و راه مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان است.

 

آیت الله میرعمادی با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی برای رفع مشکلات صنایع و واحد های تولیدی، خاطرنشان کرد: غفلت از اشتغال و اقتصاد خسارت سنگینی در پی خواهد داشت.

 

وی افزود: لازم است مسئولان با برنامه ریزی مناست مشکلات عدیده ای که درحوزه تولید و اشتغال وجود دارد را برطرف و در راستای احیای واحد های تولید راکد و رونق اشتغال گام بردارند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان، با تاکید بر ضرورت توسعه بستر سرمایه گذاری در استان، افزود: جذب فرصت های سرمایه گذاری در استان لرستان باید مورد توجه قرار گیرد.

 

آیت الله میرعمادی، با اشاره به وجود استعدادها و توانمندی های گسترده در استان لرستان، بیان کرد: بهره برداری مناسب از این استعدادها و توانمندی ها بستر رشد و توسعه است.

 

امام جمعه خرم آباد، با بیان اینکه متاسفانه در لرستان تلاش برای جذب سرمایه گذاری و رفع موانع تولید  مشاهده نمی شود، اظهار کرد: این مهم  بسیار بیکاری و رکود تولید در استان شده است.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم عزاداری محرم عاشورا مسجد عاشورای حسینی محرم خبرگزاری شبستان تاسوعای حسینی استان بوشهر عزاداری قدرت دفاعی مکتب حسینی مذاکره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۳۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران نساجی بروجرد در انتظار حل مسائل کارخانه

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، شهروند خبرنگاری در پیامی از بیکار شدن کارگران نساجی بروجرد خبر داده و خواستار رسیدگی مسئولان شده است.  
چند سالی است که نساجی بروجرد در مشکلاتی گرفتار شده است، کارخانه‌ای که بیش از ۳۰ سال با نشان تجاری معروفش  توانسته نه تنها تولیدات خود را در داخل بلکه به خارج از کشور هم  عرضه نماید.
در دی‌ماه سال گذشته،   تعدیل ۵۰۰ نفر از کارگران نساجی بروجرد خبر ساز شد.
مسئولان نساجی بروجرد  اعلام کردند که ۵۰۰ کارگر اخراج نشده بلکه قراردادشان تمام شده است و دیگر نیازی به حضور آن‌ها در کارخانه نیست.
گفته می‌شود بعد از گذشت بیش از یک ماه از سال جدید و  پایان یافتن تعطیلات هنوز این کارخانه فعالیت خود را آغاز نکرده است.
این در حالیست که هرساله ۱۵ فروردین این کارخانه خط‌های تولید را راه‌اندازی می‌کرد و کارگران مشغول به کار می‌شوند.
معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان بروجرد گفته: مدیریت نساجی بروجرد اعلام کرده که با کمبود نقدینگی روبروست.
به گفته مهدی سراب‌نشین: نساجی بروجرد هم اکنون یک‌هزار و ۵۰۰ کارگر دارد که سه ماه حقوق معوقه دارند و بیمه آنان حدود سه ماه است که پرداخت نشده است.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:
نساجی بروجرد، یکی از بزرگ‌ترین نساجی‌های پارچه ایران است که چندین وقت است کارگران آن با مشکل اخراج و حقوق نگرفتن مواجه هستند. خواهشمندیم رسانه ملی این موضوع را پیگیری کند.

 

 

دیگر خبرها

  • مسئولان قانون را در اولویت امور خود قرار دهند
  • ۴ پیامد حمله موشکی سپاه به اسرائیل به روایت امام جمعه تهران
  • رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا: رهبر انقلاب از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند
  • اصرار به آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات /اخطار موشکی روسیه به آمریکا بر سر طرح جنگ ستارگان /بازخوانی خاطرات
  • کارگران نساجی بروجرد در انتظار حل مسائل کارخانه
  • مجلس دوازدهم در پیگیری مسائل اقتصادی یک‌صدا خواهد بود
  • اقرار مقام ارشد نظامی انگلیس به ضعف دفاعی این کشور در برابر حملات موشکی
  • آخرین وضعیت دیپلمات مجروح حمله اسرائیل به سفارت ایران + عکس
  • پایه‌های «پاتریوت آمریکایی» فرو ریخت
  • مشکلات و مسائل زندان و زندانیان قابل انفکاک از دستگاه قضائی نیست