Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@16:05:43 GMT

استان بوشهر ۱۰ سالن سینمای مجهز دارد

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۳۸۳۹

استان بوشهر ۱۰ سالن سینمای مجهز دارد

به گزارش گروه استان های خبرگزاری برنا؛ محمدحسین زندویان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران با گرامیداشت روز ملی سینما (۲۱ شهریور) افزود: از این شمار عمده آن در مرکز استان هستند و علاوه بر بوشهر، برازجان، جم و خارگ دیگر

شهرهای برخوردار از سینما در استان هستند.

وی بیان کرد: از مجموع ۱۰ سالن سینما استان بوشهر۶ سالن به صورت فعال با ظرفیت سه هزار و ۵۸ صندلی فیلم های روز سینما را نمایش می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زندویان یادآور شد: روز گذشته به عنوان روز ملی سینما، سینماها به علت سالروز شهادت امام سجاد(ع) تعطیل بوده و به این مناسبت امروز ۲۲ شهریورها بلیط سینماهای استان نیم بها عرضه میشود.

زندویان ادامه داد: با برنامه ریزی صورت گرفته برای بهره‌برداری از سالن‌های سینمایی جدید ،حل مشکلات سینماهای غیر فعال و افزایش ظرفیت صندلی برخی از سینماها ظرفیت یاد شده افزایش پیدا می‌کند.

وی گفت: در این ارتباط در آینده نزدیک تالار مجتمع فرهنگی هنری شهید شهریاری شهر خورموج، تالار کتابخانه غدیر شهر کنگان و سالن سینما مجتمع تفریحی فرهنگی انقلاب بوشهر به امکانات پخش فیلم مجهز میشوند.

زندویان همچنین با اشاره به موفقیت طرح «سلام سینما» گفت: این طرح برای نمایش فیلم‌های سینمایی با استفاده از تجهیزات سیار در مناطق بدون سینما اجرا می‌شود که با توجه به شمار اندک شهرستان های برخوردار از سینما در استان روند اجرا آن موفقیت آمیز و با استقبال خوبی همراه بوده است.

وی یا آور شد: اکنون هشت شهرستان از ١٠ شهرستان استان بوشهر زیرپوشش این طرح قرار گرفته‌اند که با استقبال خوب مردم در شهرها و روستاهای دور افتاده بدون سینما روبه‌رو شده است.

زندویان اظهار داشت: امسال برای نخستین بار مراسم گرامیداشت روز ملی سینما در بوشهر با هدف تجلیل از سینماگران موفق برگزار میشود که به دلیل همزمانی با سالروز شهادت امام سجاد(ع) با چند روز تاخیر برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر انقلاب فرهنگی هنری مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۳۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلم آیپد به قابلیت‌های سرفیس مجهز شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قابلیت فشاری که به قلم‌های نسل جدید اپل افزوده شده‌است، قدرت انتخاب آبجکت‌های مختلف را فراهم می‌کند. همچنین با چرخاندن قلم می‌توانید، اندازه جوهر را تغییر دهید.

قلم جدید همچنین از «Find My Tracking» نیز پشتیبانی می‌کند. همچنان در کنار iPad Air و iPad Pro شارژ می‌شود و ویژگی‌های آشنای نسل دوم مانند HOVERING را ارائه می‌کند.

قابلیت Hover، آیپد را قادر می‌سازد تا زمانی که نوک قلم اپل پنسل در فاصله ۱۲ میلیمتری آن قرار گرفت، آن را شناسایی و درک کند. به این ترتیب پیش نمایشی از محل برخورد این گجت را پیش از برخورد نوک قلم به صفحه نمایش مشاهده خواهید کرد.

منبع: techopedia

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904016

دیگر خبرها

  • واکنش رئیس سازمان سینمایی به اظهارنظرها درباره بیکاری سینماگران و زیر سوال بردن فروش فیلم‌ها
  • قلم آیپد به قابلیت‌های سرفیس مجهز شد!
  • بیکاری سینماگران ربطی به رونق اقتصاد و فروش فیلم‌ها ندارد
  • انصاف را در اظهار نظر رعایت کنیم/ رونق تولید و نمایش فیلم‌ها موجب کاهش بیکاری سینماگران شده است
  • «فیلمسازی واقعیت مجازی تعاملی» بررسی می‌شود
  • حضور مخرب هوش مصنوعی در سینما/ به جوانان اعتماد کنیم
  • موزه سینما بزرگداشت کیانوش عیاری را برگزار می‌کند
  • بررسی «مست عشق» حسن فتحی در رادیو
  • بزرگداشت کیانوش عیاری در موزه سینما
  • افتتاح گنجینه کیانوش عیاری در موزه سینما/ ۴ فیلم مرمت‌شده از کارگردان روز باشکوه روی پرده می‌رود