Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- میرهاشم حسینی با شکست نماینده انگلیس در دیدار پایانی دومین مرحله گرندپری در سال ۲۰۱۹ به مدال طلا رسید. تاریخ انتشار: 16:40 - 22 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۹۲۲۲

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، روز نخست از مرحله دوم مسابقات گرندپری در سال ۲۰۱۹ از صبح امروز (جمعه - ۲۲ شهریور) با برگزاری رقابت‌های ۶۸- کیلوگرم مردان و ۵۷- و ۶۷+ کیلوگرم بانوان برگزار شد و میرهاشم حسینی با برتری در دیدار پایانی به مدال طلا دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی در این رقابت‌ها ابتدا در مرحله یک شانزدهم نهایی به مصاف روبن ناوارو از مکزیک رفت و به برتری ۱۹ بر ۱۲ دست یافت. نماینده وزن ۶۸- کیلوگرم تکواندو ایران در ادامه و در مرحله یک‌هشتم نهایی در پایان راند دوم با نتیجه ۲۲ بر یک از سد جاویر پرز پولو از اسپانیا گذشت.

در مرحله یک‌چهارم نهایی، میرهاشم حسینی با برتری ۱۰ بر ۲ مقابل سروش احمدی، دیگر نماینده کشورمان ضمن صعود به دیدار نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد. او در دیدار مرحله نیمه‌نهایی به مصاف ادیوال پونتس از برزیل رفت و با نتیجه ۱۰ بر ۴ از سد حریف خود عبور کرد و به دیدار پایانی رسید.

حسینی در دیدار پایانی به مصاف کریستین مک‌نیش از انگلیس رفت و با ارائه عملکردی بسیار خوب با نتیجه ۳۶ بر ۲۰ از سد حریف خود گذشت تا مانند مرحله نخست مسابقات به مدال طلا دست یابد.

میرهاشم با این قهرمانی ۴۰ امتیاز المپیکی کسب کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: میرهاشم حسینی تکواندو تکواندوی ایران میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۳۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد/ مدال برنز برای ساره جوانمردی

به گزارش خبرگزاری مهر، نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P۲، کلاس SH۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.

در مرحله فینالی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد. فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند. همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شد.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار ( ۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود.

کد خبر 6089752

دیگر خبرها

  • ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد، مدال برنز برای ساره جوانمردی
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد/ مدال برنز برای ساره جوانمردی
  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی
  • صعود سپاهان به یک‌چهارم؛ رونمایی از 8 تیم پایانی جام حذفی
  • صعود هوادار و گل گهر به مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی فوتبال
  • تیم تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • جام جهانی پاراتیراندازی| تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • مس رفسنجان با حذف پیکان راهی مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی شد