Web Analytics Made Easy - Statcounter

دونالد ترامپ اظهار کرد، قصد ندارد وزیر امور خارجه دولت خود را با حفظ سمت، به عنوان مشاور امنیت ملی معرفی کند.

به گزارش پایگاه اینترنتی پولیتیکو، دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری آمریکا به خبرنگاران گفت، به مایک پامپئو، وزیر امور خارجه دولتش سمت دومی نمی‌دهد اما با این حال در این باره با او صحبت کرده است.

ترامپ در این باره گفت: به نظر من او عالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع من در این باره با او صحبت کرده‌ام. ما دیدگاه‌های مشترک زیادی داریم و در اندک مسائلی هم با هم اختلاف نظر داریم اما او دوست دارد فرد دیگری تصدی این سمت (مشاور امنیت ملی) را بر عهده بگیرد و من هم همین نظر را دارم.

به گزارش پایگاه خبری سی‌ان‌ان، ترامپ همچنین اظهار کرد، ۱۵ نامزد را برای جانشینی جان بولتون، مشاور امنیت ملی برکنار شده آمریکا در نظر دارد.

ترامپ همچنین خاطرنشان کرد که افراد زیادی به تصدی این سمت تمایل دارند. او در این خصوص گفت: همه به شدت خواستار این سمت هستند. افراد زیادی این شغل را می‌خواهند. این جایگاه بسیار خوبی است چون کار کردن با دونالد ترامپ خیلی لذت‌بخش است. کار کردن با من در واقع خیلی آسان است. می‌دانید چرا؟ چون همه تصمیمات را من می‌گیرم. نیازی نیست آن‌ها کاری کنند.

تصور غالب این است که ترامپ فردی را برای مقام مشاور امنیت ملی انتخاب خواهد کرد که در تصمیمات او چندان مداخله‌ای نداشته باشد و بیشتر سعی کند با تیم امنیت ملی رابطه خوبی داشته باشد.

ترامپ پس از اعلام اخراج جان بولتون از دولت، اظهار کرد که هفته آینده جانشین او را معرفی خواهد کرد. به دنبال برکناری بولتون از سمت مشاور امنیت ملی آمریکا، کاخ سفید اعلام کرد که این سمت به طور موقت به معاونش، چارلی کوپرمن واگذار می‌شود./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۳۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکور در کمال امنیت و صحت برگزار شد/ تکرار در یک منطقه سیل زده

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی زلفی گل صبح شنبه در حاشیه سفر یکروزه به کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران، افزود: کنکور در کمال امنیت و سلامت برگزار و در یک منطقه سیل زده تکرار آزمون را داریم و داوطلبان این منطقه نگرانی از این بابت نداشته باشند.

وی با بیان اینکه برگزاری ۲ کنکور در هر سال مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است، کاهش اضطراب داوطلبان را از خروجی‌های این مهم دانست.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در کنکور امسال چند مورد تخلف بود که به هیأت‌های مرتبط و بخش نظارت معرفی و برخورد لازم انجام گرفت.

وی از تدوین برنامه برای حمایت از نخبگان خبر داد و ابراز داشت: با هدف جذب نخبگان، فعالیت‌ها و برنامه‌های متعددی اجرایی شد.

زلفی گل گفت: آئین نامه جذب نخبگان در محور هیأت علمی بازنگری و نخبگان معرفی شده از طریق بنیاد ملی نخبگان نیاز به شرکت در فراخوان‌های جذب هیأت علمی ندارند.

کد خبر 6089670

دیگر خبرها

  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • کنکور در کمال امنیت و صحت برگزار شد/ تکرار در یک منطقه سیل زده
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • لشگرکشی روز گذشته گارد مسلح ایالتی تگزاس برای برخورد با دانشجویان حامی فلسطین+ فیلم
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟