Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش تکواندوی ایران پس از قهرمانی در مسابقات گرندپری ژاپن، گفت: ابتدا سهمیه و سپس مدال طلای‌ بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو را می‌خواهم. ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  میرهاشم حسینی بعد از کسب دومین مدال طلای خود در مسابقات گرندپری سال 2019 گفت: خدا را شکر توانستم دل مردم را شاد کنم و ممنون افرادی هستم که در این روزهای عزیز، ورزشکاران را با دعای خیر خود، یاری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص مسابقات خود عنوان کرد: پنج مبارزه سخت داشتم و دیدار فینال برابر نماینده انگلیس بسیار سخت بود که با هدایت مناسب سرمربی تیم ملی، روند بازی را تغییر داده و به پیروزی رسیدم. حریف انگلیسی تکواندوکار بسیار بد قلقی بود که خدا را شکر با توصیه‌های کادرفنی توانستم او را شکست دهم.

حسینی در خصوص کسب دومین طلای پیاپی در رقابت‌های گرندپری، اظهار داشت: گرندپری با حضور بهترین‌های جهان برگزار می‌شود و حریف آسانی وجود ندارد.  مسابقات بسیار سنگین بود و خوشحالم که به دومین طلای متوالی رسیدم. تاکنون در هیچ رویدادی دست خالی نمانده‌ام و تلاش می‌کنم در مسابقات بعدی نیز به بهترین نتایج برسم.

وی در خصوص برنامه‌های خود گفت: ابتدا به دنبال کسب سهمیه المپیک و سپس به فکر طلای المپیک هستم تا آروزی مربی‌ام که رسیدن به طلای بزرگترین رویداد ورزشی جهان است را برآورده کنم.

فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی تکواندو ایران هم بعد از کسب مدال طلای حسینی گفت: پس از کارشکنی‌های انگلیس و صادر نشدن رویداد حسینی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان او از روحیه خوبی برخوردار نبود و اکنون بسیار خوشحالم که با کسب 2 مدال طلای متوالی، حقانیت خود را ثابت کرد.

وی افزود: 2 مرحله گرندپری دیگر تا رسیدن به سهمیه المپیک در پیش داریم و تلاش ما رسیدن به سهمیه‌های لازم است.

تکواندو گرندپری ژاپن| درخشش برق طلا بر سینه حسینی/ انتقام سخت میرهاشم از انگلیسی‌ها

انتهای پیام/ 

R1434/P/S3,30/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تکواندو ایران فریبرز عسکری میرهاشم حسینی مسابقات گرندپری تکواندو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تکواندو ایران فریبرز عسکری میرهاشم حسینی مسابقات گرندپری تکواندو تکواندو ایران فریبرز عسکری میرهاشم حسینی مسابقات گرندپری تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۴۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیز ملی‌پوش کشتی آزاد برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک

علیرضا سرلک ملی‌پوش کشتی آزاد کشورمان برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک ۲۰۲۴ پاریس به مصاف حریفان می‌رود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روند کسب سهمیه کشتی در المپیک 2024 پاریس به ایستگاه پایانی رسیده و ترکیه آخرین شانس کشورها برای بدست آوردن مجوز حضور در این آوردگاه بزرگ هستند.

راه کسب 16 سهمیه المپیک در 6 وزن کشتی آزاد، 6 وزن کشتی فرنگی و 6 وزن کشتی زنان، از رقابت هایی جهانی 2023 بلگراد آغاز شد و 5 نفر اول این مسابقات شامل نفرات اول تا سوم مشترک به همراه برنده نفرات پنجم مشترک سهمیه المپیک را بدست آوردند. در ادامه مسابقات قاره ای در آمریکا، آفریقا بهمراه اقیانوسیه، اروپا و آسیا برگزار و 2 نفر راه یافته به دیدار فینال جمعا 8 نفر کسب سهمیه کردند تا مجموع نفرات حاضر در هر وزن به عدد 13 برسد.

نمایندگان کشورمان در کشتی فرنگی هر 6 سهمیه المپیک را بدست آورده اند و در کشتی آزاد نیز 5 سهمیه کسب شده و تنها در وزن 57 کیلوگرم می باید سهمیه المپیک کسب شود.

بر این اساس علیرضا سرلک نماینده کشورمان به رقابت های گزینشی المپیک در ترکیه اعزام خواهد شد تا روزهای 22 و 23 اردیبهشت ماه به مصاف حریفان خود برود. در این مسابقات 2 نفر راه یافته به دیدار فینال به همراه برنده نفرات سوم مشترک (جمعا 3 نفر) سهمیه المپیک را کسب خواهند کرد.

طبق اعلام سایت اتحادیه جهانی، تاکنون 28 کشتی گیر برای حضور در این مسابقات ثبت نام کرده اند که نمایندگان کشورهای بلغارستان، آمریکا، چین، گرجستان، آلمان، هند، قزاقستان، کره جنوبی، کره شمالی، مغولستان، هند، اوکراین و آمریکا از جمله آن ها هستند.

غیر از یزدانی چه کشتی‌گیرانی به تورنمنت مجارستان می‌روند؟

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمان آخرین انتخابی المپیک برای کشتی‌گیر ایران
  • سرلک در جست‌وجوی آخرین سهمیه کشتی ایران
  • خیز ملی‌پوش کشتی آزاد برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک
  • رئیس سابق سازمان تیم‌های ملی: بعید می‌دانم با این روند مدال المپیک بگیریم/ دلایل افت فروغی قابل بررسی است
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • ریس سابق سازمان تیم‌های ملی: بعید می‌دانم با این روند مدال المپیک بگیریم/ دلایل افت فروغی قابل بررسی است
  • شطرنج‬ مربیان در سیدبندی المپیک/ تنور تکواندو داغ‌تر از همیشه
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • حسن یزدانی خود را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند