Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@18:02:38 GMT

مهاجم مدنظر استقلال در یک‌قدمی فولاد

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۴۲۰۹

مهاجم مدنظر استقلال در یک‌قدمی فولاد

مدیران باشگاه استقلال برای تایید بازیکن تیم ملی کامرون و جذب وی، با ستاره سابق میلان تماس گرفته‌اند.

به گزارش مشرق، مسئولان باشگاه استقلال مدتی است منتظر اعلام نام بازیکن خارجی از طرف آندره‌آ استراماچونی هستند، اما این مربی هنوز اسم بازیکن موردنظر خود را به آن‌ها معرفی نکرده است. این در شرایطی است که پیش از این صحبت‌های زیادی در فضای مجازی در این خصوص مطرح شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در همین حال، اولیور جونیور بومال بازیکن تیم ملی فوتبال کامرون در جام ملت‌های آفریقا اخیر مورد توجه مسئولان باشگاه استقلال قرار گرفته بود. در این راستا مدیران باشگاه برای گرفتن تایید کیفیت فنی این بازیکن که فصل پیش را در تیم یوکوهوما ژاپن سپری کرده، تماسی با کلارنس سیدورف ستاره سابق میلان و سرمربی تیم ملی کامرون داشتند. آن‌ها امیدوار بودند به سرعت روند جذب بومال را طی کنند، اما اتفاق دیگری رخ داد. استراماچونی این بازیکن را تایید نکرده و به مدیران اطلاع داده وی را نمی‌خواهد.


موضوع وقتی جالب می‌شود که بدانیم بومال، مشتری دیگری در ایران دارد. پس از مخالفت استراماچونی با جذب بومال، مدیر برنامه‌های این بازیکن با مدیران باشگاه استقلال تماس گرفته و به آن‌ها اطلاع داده این مهاجم کامرونی قرار است به فولاد خوزستان بپیوندد.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو حزب الله لبنان مهاجم کامرونی مهاجم خارجی استقلال فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۴۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس

به گزارش همشهری آنلاین امیرارسلان مطهری مهاجم باتجربه تراکتوری‌ها که نیم فصل از استقلال جدا شد و به جمع‌ سرخ‌پوشان پیوست چهره ویژه بازی این هفته دو تیم است.

مطهری که سال‌ها در استقلال توپ زد و یکی از مهاجمان محبوب هواداران آبی‌پوش محسوب می‌شود، همواره با شادی گل خاص خود که ادای گیتار زدن درمی‌آورد مورد توجه بوده و حالا او قبل از رویارویی با استقلال بار دیگر این شادی را به نمایش گذاشته است.

باشگاه تراکتور در فاصله باقیمانده تا دیدار با استقلال از پوستر جالب خود برای این بازی رونمایی کرده که تصویر مطهری روی آن قرار دارد. مهاجم باتجربه سابق استقلال در این تصویر لبخندی زیبا بر لب دارد و شادی گل معروف خود که ادای گیتار زدن است را به نمایش گذاشته است.

گفتنی است دیدار تراکتور و استقلال ساعت 17 روز چهارشنبه 12 اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود.

کد خبر 848224 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • نقشه عجیب بارسا: فروش جانشین مسی به عربستان
  • تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی