Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@14:12:52 GMT

کالدرون: هدف ما حفظ قهرمانی پرسپولیس است

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۴۵۲۴

کالدرون: هدف ما حفظ قهرمانی پرسپولیس است

«گابریل کالدرون» در پایان جلسه با «محمدحسن انصاری‌فرد»، اظهار داشت: من و مدیرعامل پرسپولیس، مسئولیت‌های مهمی در باشگاه داریم که باید هماهنگ باشیم. من داخل زمین و او خارج از زمین مسئولیت‌ها را به عهده داریم. تاکنون جلسات مثبتی با مدیرعامل داشته‌ام و هماهنگ بوده‌ایم و امیدوارم این همکاری به خوبی ادامه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مدیرعامل باید از همه موارد خبر داشته باشد و من دلم نمی‌خواهد او فقط روی سکو باشد و از بالا همه چیز را نظاره کند. ما باید در طول هفته هم با یکدیگر کار کنیم و دائم در تماس باشیم.

کالدرون گفت: وضعیت تیم خیلی خوب است. امیدوارم حمایت کامل از سوی تیم مدیریتی باشگاه صورت گیرد و من هم در حال ارتقای سطح فنی تیم هستم و سعی می‌کنم روز به روز تیم را به شرایط ایده‌آل نزدیک‌تر کنم. باید ثابت کنیم که لیاقت حضور در پرسپولیس و تکرار قهرمانی را داریم.

سرمربی پرسپولیس درباره حمایت هواداران از او، گفت: خوشحالم که هواداران همیشه تیم را حمایت می‌کنند، اما این موضوع مسئولیتم را بیشتر و سنگین‌تر می‌کند. همه ما اینجا هستیم که کار کنیم و به آنها قول می‌دهم که نهایت تلاشمان را برای خوشحالی‌شان به کار می‌گیریم.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گابریل کالدرون محمدحسن انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۴۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کم‌گل‌ترین نسخه شماره ۹ پرسپولیس!

به گزارش همشهری‌آنلاین در فصلی که پرسپولیس در خط حمله با بحران مواجه است و مهاجمان نوک کم‌تعدادی در اختیار داشته، یکی از بدشانسی‌های این تیم هم به افت مهدی ترابی مربوط می‌شده است. شماره ۹ سرخپوشان که معمولا به‌عنوان وینگر و پشت مهاجم به میدان می‌رود، خیلی اوقات از شم خوب گلزنی‌اش به سود تیم استفاده می‌کرده است. به‌عنوان مثال، در نیم‌فصل دوم لیگ بیست‌ودوم، این بازگشت ترابی روی فرم بود که به پرسپولیس برای جاگذاشتن سپاهان و کسب عنوان قهرمانی کمک کرد. تنها کافی است هت‌تریک تماشایی او برابر گل‌گهر را به یاد بیاوریم تا روشن شود در مورد کدام نسخه از ترابی حرف می‌زنیم.

در این فصل اما کمتر نشانی از آن بازیکن قبراق در پرسپولیس بوده است. اگرچه ترابی با ارسال ۵‌پاس‌گل در لیگ برتر از این نظر آمار بدی نداشته، ‌تعداد گل‌های زده او در عدد۲ متوقف مانده و این کمترین نرخ از زمان حضور ترابی در پرسپولیس است. غیر از لیگ هجدهم که ترابی نیم‌فصل بازی کرد و یک گل زد، همیشه شاهد ثبت آمار بهتری از او بوده‌ایم. این بازیکن در لیگ نوزدهم با ثبت ۱۱گل بهترین آمارش را به‌جا گذاشت و بعدتر هم به‌ترتیب ۴، ۳و ۷گل برای سرخپوشان زد. در فصلی که ترابی ۳گل زد، پرسپولیس قهرمانی را به استقلال واگذار کرد و حالا بیم آن می‌رود که همان اتفاق تکرار شود. حقیقت این است؛ قرمزها برای قهرمانی به یک ترابی آماده‌تر نیاز دارند.

کد خبر 849556 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • یوسفی: انگیزه استقلال برای قهرمانی بیشتر از پرسپولیس است/حمایت هواداران تیم نکونام را به بازی برگرداند
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس مشخص شد
  • کم‌گل‌ترین نسخه شماره ۹ پرسپولیس!
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس تعیین شد
  • سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد
  • مدیرعامل فصل بعد پرسپولیس مشخص شد | تصمیم مهم در جلسه ۳ نفره
  • مدیرعامل فصل آتی پرسپوليس مشخص شد
  • کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلال نیست
  • باید باز هم از اوسمار حمایت کرد
  • حمایت ماهینی از کاپیتان پرسپولیس