Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا،  ذوبی‌ها در هفته سوم لیگ برتر در حساس ترین مسابقه برابر تراکتور قرار می‌گیرند و به دنبال کسب اولین برد در لیگ نوزدهم هستند. علیرضا منصوریان در گفت و گو با خبرنگار ما در مورد این بازی  سخت گفت: بعد از باخت غیر قابل باوری که برابر سایپا داشتیم با ده غایب اصلی برابر پارس بازی کردیم و در آن هوای گرم مقابل تیم خوبی که دوست خوبم فراز کمالوند تدارک دیده یک امتیاز به دست آوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا برابر تراکتوری بازی داریم که جزو مدعیان اصلی قهرمانی است و سه امتیاز شیرین برابر پرسپولیس به دست آورده. اما ما می‌خواهیم روند پیروزی‌های خود را آغاز کنیم. خوشبختانه با تلاش مدیریت باشگاه سه سرباز به ما اضافه شدند و اگر صلاح باشد می‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم. هم‌‍چنین بازیکنان محرومی و مصدومی که داشتیم با تیم تمرین می‌کنند و ذوب‌آهن کامل و سرحال را برابر تراکتور می‌بینید.

 

سرمربی ذوب‌آهن در مورد تغییرات گسترده‌ای که در بدنه مدیریتی و آکادمی باشگاه به وجود آمده است، گفت: اتفاقاتی رخ داده که من در گفت و گو با آقای محمدی گله زیادی از ایشان کردم. ای کاش اگر می‌خواستند تغییری بدهند دو یا سه روز قبلش اطلاع می‌دادند که تغییرات داریم و در تمرین این خبر را اعلام نمی‌کردند. با این حال به آقایان محمدی، کرباسچی و کربکندی خوش آمد گفتم. به آقای کربکندی گفتم شما وارث ذوب هستید و من امانتدار هستم.

 

وی در ادامه گفت: بعد از تهران اصفهان شهر دوم من است و خودم را اصفهانی می‌دانم. به آقای کربکندی گفتم من مثل شما ذوب‌آهنی نیستم اما امانتدار تیم هستم. با باشگاه قرارداد دارم و مطمئن باشید با غیرت پای تیم می‌مانم. استارت موفقیت را از سال گذشته زدیم که فقط مردم اصفهان را خوشحال کنیم.

 

منصوریان با درخواست کمک از مدیریت باشگاه گفت: همه بدانند که من وامدار هیچ کس جز خدا نیستم. قبول کردم بعد از تهران برچسب اصفهانی بر روی من باشد به همین دلیل با تمام وجود برای موفقیتی دوباره می‌جنیگم. می‌دانیم که استان از نتیجه گیری ما خوشحال می‌شود و به دنبال آن هستیم. در شرایطی که الان هستیم احتیاج به کمک داریم و مدیریت و هواداران باید پشت ما باشند. متاسفانه برخی از نفراتی که قبلا به تیم نزدیک بودند حالا به دنبال ضربه زدن به ذوب‌آهن هستند. البته که بازیکنان تیم و پیشکسوتان و صد البته مدیریت باشگاه جواب خوبی به آن‌ها دادند و فکر می‌کنم مشکلات کوچک دیگر به وجود نیاید. ما هم‌قسم با بازیکنان و تمامی ارکان باشگاه برای موفقیت تیم تلاش می‌کنیم و مطمئن باشید کسی خلالی در روند ما به وجود نمی‌آورد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ذوب آهن علیرضا منصوریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۴۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مطهر شهید اصفهانی بعد از ۴۲ سال شناسایی شد

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان، پیکر مطهر شهید جواد مراثی از رزمندگان لشکر مقدس ۱۴ امام حسین (ع) با تلاش گروه‌های تفحص از طریق پلاک هویت شناسایی و انتظار ۴۲ ساله خانواده این شهید پایان یافت.
 
خبر شناسایی پیکر مطهر این شهید والامقام عصر امروز توسط جمعی از فرماندهان نظامی و مدیران شهری به خانواده وی اعلام شد.

شهید مراثی سال ۱۳۳۸ در اصفهان متولد شد و سرانجام در تاریخ ۱ اسفندماه سال ۱۳۶۰ در چذابه به شهادت رسید و پیکر مطهرش بازنگشت.

پیکر مطهر این شهید والامقام روز شنبه ۱۵ اردیبهشت همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در اصفهان تشییع و در گلستان شهدا به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر شهید اصفهانی بعد از ۴۲ سال شناسایی شد
  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • رامون کالدرون: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که رئال مادرید، کار آسانی برابر بایرن مونیخ خواهد داشت
  • جنبه طنزپردازی را بالا ببریم
  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورای شهر تهران
  • خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر از اینستاگرام
  • نیویورک‌تایمز: اسرائیل از موضع قبلی خود درباره توافق با حماس کوتاه آمده است
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان